Gizem Örge ve Opel Mokka’nın Enerjisi…

®
Çok Okunanlar

Alfa Romeo 2025 Yılının İlk Yarısını Yüzde 20 Büyümeyle Kapattı

Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,yılın ilk yarısını, 2024'ün aynı dönemine kıyasla yüzde 20 oranında küresel büyümeyle geride bıraktı. Avrupa'da...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik...

Opel Grandland Kullanıcı Dostu Aksesuarları

Alman otomobil üreticisi Opel’in SUV’daki amiral gemisi Grandland, cesur, yalın ve heyecan verici tasarımının yanı sıra; esnek, pratik ve...

“Doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok”

ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını,...

Jeep Markası Jurassic World ile Yeniden Doğuş

80 yılı aşkın süredir SUV segmentinde küresel lider konumundaki Jeep®, Universal Pictures ve Amblin Entertainment efsanevi ortaklığını sürdürüyor ve...

4 şirket ilk yarıya ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı

Şirketlere ilişkin geçen ay öne çıkan gelişmelere bakıldığında; Otokar 6 aylık konsolide finansal sonuçlarını açıkladı. Şirket, yılın ilk yarısında...

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıl

Üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, 4x4 teknolojisindeki 55 yıllık köklü mirasını devam ettiriyor. İlk kez...

Milli Voleybolcu Gizem Örge ve Opel Mokka’nın Enerjisi Birleşti!

 Üstün Alman teknolojisiyle modern tasarımı bir araya getiren Opel, enerji dolu ve ilham verici yeni reklam filmiyle dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Opel Türkiye hazırladığı bu yeni filmde “Mokka’nın Enerjisine Yükseleceksin” mesajını hedef kitlesiyle buluşturuyor. Milli voleybolcu Gizem Örge’nin dinamik ve tempolu hayatına tanıklık edilen reklam filminde her açıdan cesur bir duruşa sahip olan Mokka, Gizem Örge’nin bitmek bilmeyen enerjisiyle bu filmde bir araya geliyor.

Üstün Alman teknolojisini en çağdaş tasarımlarla buluşturan Opel’in tanıtıldığı ilk günden beri zamanın ötesinde cesur tasarımı, sahip olduğu yenilikçi teknolojileri ve zengin sürüş destek sistemleriyle öne çıkan modeli Mokka, hedef kitlesine yönelik tanıtım çalışmalarıyla dikkat çekiyor. Bu kapsamda Opel Türkiye, “Mokka’nın Enerjisine Yükseleceksin” sloganıyla hazırladığı yeni reklam filminde, izleyicilere enerjilerini yüksek tutmaları ve hayatı kendi ritmlerinde yaşamaları için ilham veriyor. Filmde başarılı Milli voleybolcu Gizem Örge’nin dinamik ve tempolu hayatına tanıklık edilirken, Mokka’yla olan uyumu doğal ve eğlenceli bir şekilde sergileniyor.

Yönetmen koltuğunda Berat Tunç’un oturduğu reklam kampanyası Publicis Groupe imzası taşıyor. Opel Mokka’nın yeni reklam filmi tüm dijital platformlarda yayınlanıyor.

KÜNYE

Reklamveren: Opel Türkiye

Reklamveren Yetkilileri:  Ahmet İçöz, Nihal Demirçelik, Merve Uysal, Tuğçe Elenalı, Simanur Şahin

Reklam Ajansı: Publicis Groupe

Kreatif Direktör: Volkan Dalkılıç

Kreatif Direktör Müdürü: Gürkan Gürel

Kreatif Grup Lideri: Kadir Temir

Sanat Yönetmeni:Hasan Calp 

Metin Yazarlığı Ekibi: Biran Siyahi, Burcu Dinibütünoğlu, Hasan Özsoy

Yönetici İş Lideri: Ezgi Ataseven

Hesap Yöneticisi:Nuran Rona

Sosyal Medya Grup Lideri: Oğuz Kocaer

Sosyal Medya Sorumlusu: Dilvin Ertuğrul

Kıdemli İçerik Yöneticisi :Berrin Tokmak

Strateji Lideri: Zeynep Bortacina

Strateji Grup Yöneticisi :Selin Çam

Kıdemli Stratejist: Doğucan Gözüaçık

Ürün Lideri: Arzu Köksal

Yapımcı Ajans:Volkan Ağar

Yapım: Pre Prodüksiyon

Yönetmen: Berat Tunç

Görüntü Yönetmeni: Ahmet Açıkkol

Medya Ajansı: Starcom

Diğer Haberler

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr marjı yüksek segmentlerde büyümeye ve...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in “Küresel Altyapı Açığını Kapatmak" başlıklı...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik tüketiminin tamamını güneşten karşılayacak Mahmutlar...

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde küresel bir lider olan PHINIA,...

Stellantis’te Avrupa Markalarının Yeni Tasarım Başkanı Gilles Vidal Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, tasarımda önemli bir hamle gerçekleştirdi. Peugeot ve diğer markalardaki ödüllü tasarımlarıyla tanınan Gilles Vidal, Stellantis “Avrupa Markalarının Tasarım...

Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde...