Generali Sigorta 7 ilde acenteleriyle buluştu…

®
Çok Okunanlar

Suzuki Modellerinde Ağustos Ayına Özel ÖTV

Akıllı Hibrit Teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, yeni ÖTV düzenlemesiyle avantajlı fiyatlarla ve...

Citroen özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini ağustos ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor....

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik...

Toyota 4-16 Ağustos tarihleri arasında planlı bakım üretime ara…

Yüksek kalite ve ileri üretim teknolojilerini esas alan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye(TMMT), 4-16 Ağustos tarihleri arasında, planlı bakım ve...

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıl

Üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, 4x4 teknolojisindeki 55 yıllık köklü mirasını devam ettiriyor. İlk kez...

MAPESAD Başkanı Tayfun Koçak

Madeni yağlar, endüstriyel yağlar, kimyasallar ve katkı maddeleri gibi birçok alanda uzmanlaşmış 100’ün üzerinde markanın katılacağı İstanbul Fuar Merkezi’nde...

TAYSAD Yönetim Kurulu Başkanı Yakup Birinci

Türkiye otomotiv tedarik sanayinin tek temsilcisi olan TAYSAD, 225 firmanın katılımıyla gerçekleştirdiği Rekabetçilik Anketi ile sektörün mevcut durumunu ve...

Generali Sigorta, Ekim ayı boyunca sırasıyla Samsun, İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana ve Antalya’da “Strateji ve Lansman Toplantıları” düzenledi ve acenteleriyle buluştu.

150 yılı aşkın köklü geçmişiyle Türkiye’nin ilk sigorta şirketi olma unvanına sahip Generali Sigorta, Ekim ayı boyunca 7 ilde Strateji ve Lansman Toplantıları gerçekleştirdi. Buluşmalarda, önümüzdeki aylarda piyasaya sunulacak yeni ürünler, stratejiler, sigortacılık sektörünün mevcut durumu ve geleceği gibi konular acentelere aktarıldı. İlki 7 Ekim 2019 Pazartesi günü Samsun’da gerçekleştirilen buluşmayla başlayan Strateji ve Lansman Toplantıları özelinde diğer iller sırasıyla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana ve Antalya oldu. Buluşmalarda, Generali Sigorta Ürün Yönetimi Departmanı ve UW Departmanı yöneticileri tarafından acentelere eğitimler verildi, etkinlikler düzenlendi ve ürünler hakkında geri bildirimler alındı.

Yaklaşık 2 hafta süren ve 24 Ekim Perşembe günü Antalya’da düzenlenen buluşmayla sona eren toplantılarla ilgili bilgi veren Generali Sigorta CFO’su ve Genel Müdür Vekili Sunay Koray: “Hem Generali Grubu’nun 2021 yılı sonuna kadar olan dönemi kapsayan 3 yıllık planı hem de ‘Bildiğin gibi değil’ mottomuz ve hedeflerimiz doğrultusunda; müşterilerimizi, çalışan memnuniyetini, değerli iş ortaklarımız olan acentelerimizi ve içinde yaşadığımız toplumu öne çıkaran bir strateji izliyoruz. Stratejimiz ve ortak akla önem veren yaklaşımız doğrulturunda Samsun’da başlayıp Antalya’da finalini yaptığımız toplam 7 buluşmayla, acentelerimize değişen müşteri beklentileriyle şekillenen ürünlerimiz ve sektörün geleceğiyle ilgili değerli bilgiler sunduk.” dedi.

Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seydi Demir ise: “Müşterilerin beklentileri her kanaldan işlemlerini en hızlı ve daha ekonomik bir şekilde halledebilmek, ki bu beklentiler konu sigorta olunca çok daha fazla önem kazanıyor. Özellikle dijital dönüşümün hayatımızın her alanına girmesiyle birlikte müşteriler daha inovatif ve yenilikçi ürün arayışındalar. Bu bilinçle piyasaya sunulacak yeni ürünler, stratejiler ve sigortacılık sektörünün geleceği gibi konularda acentelerimizi bilgilendirdiğimiz bir buluşma serisi düzenledik.” dedi.

Diğer Haberler

Ford Transit’in 60 Yıllık Serüveni

9 Ağustos 1965’te üretim hattından indirilen ilk efsanevi Ford Transit’in üzerinden tam 31 milyon 536 bin dakika geçti. 1967’den bu yana Ford Otosan tarafından...

Hyundai, IONIQ Ormanı Projesi ile 1 Milyon Ağaç Dikti

Hyundai Motor Grubu, IONIQ Ormanı girişiminin 10. yıl dönümünü ve dünya genelinde dikilen 1 milyon ağaç kilometre taşını kutluyor. Bu önemli gelişmeleri taçlandırmak için...

Land Rover Özel Asistan Hizmeti Defender ve Discovery Müşterilerine

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Range Rover, Defender ve Discovery markaları için geliştirilen Land Rover Türkiye mobil uygulaması, ayrıcalıklı ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi yolculuğunda...

DS7 ve DS4 modellerinde ayrıcalıklı finansman

DS Automobiles, ağustos ayında Fransız lüksünü seyahat sanatıyla buluşturan DS 7 ve DS 4 modellerinde ayrıcalıklı finansman modelleri sunuyor. Bu kapsamda, benzersiz uzmanlığın yüksek...

Citroen özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini ağustos ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Bu kapsamda; sıfır emisyonlu mobilitenin...

Macera ve Özgürlüğün Markası Jeep Ağustos Fırsatları

Jeep, ağustos ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu kapsamda, mevcut araçlarını Jeep yetkili satıcılarına getirenler, Avenger ve...

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...