Generali Sigorta 7 ilde acenteleriyle buluştu…

®
Çok Okunanlar

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün...

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve...

Grabber X3 çamur kaya ve zeminlerde üstün performans

General Grabber X3'ün olağanüstü insanlara deneyimleme fırsatı sunacak. Tüm off-road araçlarında Grabber X3 kullanılacak ve cinsi kayalık, çamurlu ve...

TOSFED Ralli Kupası Fethiye’ye Gitti

2025 Türkiye Ralli Şampiyonası dördüncü yarış olan Kapadokya Rallisi, Petrol Ofisi Takımı adına yarışan Kerem Kazaz-Corentin Silvestre takımının birinciliği...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in İlk 6 Aylık Verilerini Açıkladı

Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2025 yılının ilk 6 aylık dönemine ilişkin verileri açıkladı. Geçen yılın aynı dönemiyle paralel seyreden...

Tesla, Hindistan’daki ilk showroom’unu Mumbai’de açtı

Elektrik, ülkedeki araç satışlarının sadece %2'sini karşılıyor...Tesla ilk mağazasını Ülkenin finans başkenti Mumbai'deki Hint showroom'u, Kurla alışveriş merkezinin içinde,...

Generali Sigorta, Ekim ayı boyunca sırasıyla Samsun, İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana ve Antalya’da “Strateji ve Lansman Toplantıları” düzenledi ve acenteleriyle buluştu.

150 yılı aşkın köklü geçmişiyle Türkiye’nin ilk sigorta şirketi olma unvanına sahip Generali Sigorta, Ekim ayı boyunca 7 ilde Strateji ve Lansman Toplantıları gerçekleştirdi. Buluşmalarda, önümüzdeki aylarda piyasaya sunulacak yeni ürünler, stratejiler, sigortacılık sektörünün mevcut durumu ve geleceği gibi konular acentelere aktarıldı. İlki 7 Ekim 2019 Pazartesi günü Samsun’da gerçekleştirilen buluşmayla başlayan Strateji ve Lansman Toplantıları özelinde diğer iller sırasıyla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana ve Antalya oldu. Buluşmalarda, Generali Sigorta Ürün Yönetimi Departmanı ve UW Departmanı yöneticileri tarafından acentelere eğitimler verildi, etkinlikler düzenlendi ve ürünler hakkında geri bildirimler alındı.

Yaklaşık 2 hafta süren ve 24 Ekim Perşembe günü Antalya’da düzenlenen buluşmayla sona eren toplantılarla ilgili bilgi veren Generali Sigorta CFO’su ve Genel Müdür Vekili Sunay Koray: “Hem Generali Grubu’nun 2021 yılı sonuna kadar olan dönemi kapsayan 3 yıllık planı hem de ‘Bildiğin gibi değil’ mottomuz ve hedeflerimiz doğrultusunda; müşterilerimizi, çalışan memnuniyetini, değerli iş ortaklarımız olan acentelerimizi ve içinde yaşadığımız toplumu öne çıkaran bir strateji izliyoruz. Stratejimiz ve ortak akla önem veren yaklaşımız doğrulturunda Samsun’da başlayıp Antalya’da finalini yaptığımız toplam 7 buluşmayla, acentelerimize değişen müşteri beklentileriyle şekillenen ürünlerimiz ve sektörün geleceğiyle ilgili değerli bilgiler sunduk.” dedi.

Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seydi Demir ise: “Müşterilerin beklentileri her kanaldan işlemlerini en hızlı ve daha ekonomik bir şekilde halledebilmek, ki bu beklentiler konu sigorta olunca çok daha fazla önem kazanıyor. Özellikle dijital dönüşümün hayatımızın her alanına girmesiyle birlikte müşteriler daha inovatif ve yenilikçi ürün arayışındalar. Bu bilinçle piyasaya sunulacak yeni ürünler, stratejiler ve sigortacılık sektörünün geleceği gibi konularda acentelerimizi bilgilendirdiğimiz bir buluşma serisi düzenledik.” dedi.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...