Garenta: Kiralama hacmi yüzde 25’den fazla arttı

®
Çok Okunanlar

BMW Elektriklisi iNEXT Adım Adım Seri Üretime Yaklaşıyor

BMW Group’un en yeni ve en teknolojik modeli BMW iNEXT, seri üretime geçmeden önce Arjeplog Kış Test Merkezi’ndeki zorlu...

Tek Şarjla Tamamlamayı Başardı…

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Jaguar’ın tamamen elektrikli performans SUV’u Jaguar I-PACE ile Olimpiyat ve Dünya şampiyonu bisikletçi Elinor...

Volvo Car Turkey Genel Müdürü Magnus Boman

Volvo Car Turkey Yeni Genel Müdürü Magnus Boman değişen otomotiv endüstrisinin gelecek yıllarda dijital alanda büyük adımlar atacağını söyleyerek...

Brisa, Ücretsiz Online Eğitimleri ile Destekliyor

Brisa’nın kurumsal üniversite platformu Brisa Akademi, yeni nesil eğitim teknikleriyle tasarladığı online eğitim programlarını, ücretsiz olarak, üniversite öğrencilerinin kullanımına...

“Kiralama hacmi yüzde 25’den fazla arttı”

Türkiye’nin yenilikçi araç kiralama markası Garenta, günlük araç kiralama pazarında 25 ilde 37 şubeye ulaşarak hizmet bölgesini genişletmeye devam ediyor. Garenta, Covid-19 salgını sürecinde müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak ve ulaşım ihtiyacına alternatif sunmak amacıyla yatırımlarında da hız kesmiyor.

Salgın süreci ve haziran ayı itibarıyla başlayan normalleşme adımları sonrasındaki araç kiralama sektörüyle ilgili değerlendirmede bulunan Garenta ve ikinciyeni.com Genel Müdürü Emre Ayyıldız, “Yeni normal dönemin başladığı haziran ayında neredeyse salgın öncesi dönemi yakaladık. Temmuz ayında ise salgın öncesi döneme göre kiralama hacminde yüzde 25’ten fazla artış yaşandı” dedi.

Anadolu Grubu çatısı altında faaliyet gösteren Garenta günlük araç kiralamada, Covid-19 salgını döneminde gerçekleşen kiralama adetleri kapsamında bilgi paylaşımında bulundu. Garenta’dan yapılan açıklamaya göre 10 Mart – 31 Mayıs döneminde şubelerde gerçekleşen günlük ortalama kiralama sayısı, 1 Haziran – 23 Ağustos döneminde 3 katından fazla arttı.

Normalleşme adımlarının atılmaya başlandığı 1 Haziran itibarıyla kısa süreli araç kiralamaya yoğun talep oluştuğunu söyleyen Garenta ve ikinciyeni.com Genel Müdürü Emre Ayyıldız, “Türkiye’de ilk vakanın görüldüğü 11 Mart tarihi itibarıyla günlük kiralama operasyonunda olumsuz bir tablo gördük. Nisan ve mayıs ayları zor geçti. Haziran ayı itibarıyla salgın öncesi dönem olarak tanımladığımız şubat ayına yakın kiralama adetlerine ulaştık. Temmuz ayında ise günlük araç kiralama operasyonumuzda 12 binden fazla kiralama gerçekleştirdik ve şubat ayına göre kiralama hacmimizi yüzde 25 arttırdık” dedi.

Yaz aylarına denk gelen Ramazan Bayramı ve Kurban Bayramı dönemlerinin de bu talepte etkili olduğunu belirten Emre Ayyıldız, artan talebi karşılamak için yatırımlarını sürdürdüklerini, filodaki araçların yüzde 45’ine yakınının 2020 model araçlardan oluştuğunu ve yeni şubelerle Garenta’nın nitelikli hizmetini daha fazla kişiye ulaştırmaya devam ettirdiklerini söyledi.

Garenta çatısı altında 25 ilde 37 şube

Garenta, günlük kiralama pazarında pandemi sürecine rağmen yeni şubeleriyle büyümeye devam ediyor. Birçok segmentten farklı marka ve model aracı filosunda bulunduran Garenta, Adana’dan Samsun’a, İzmir’den Batman’a kadar 25 ilde 37 şubeyle hizmet veriyor. Ağustos ayı içerisinde Malatya ve Muş şubelerini de açan Garenta, ay sonuna kadar 5 yeni şubeyi daha müşterileri ile buluşturacak. Yılbaşından bugüne 11 yeni şube açan Garenta, haftaya 3 yeni şube, ay sonuna kadar toplam 5 şube açarak, toplam şube sayısını da 42’ye çıkaracak.Yoğun bayilik talebinden büyük memnuniyet duyduklarını belirten Ayyıldız, pandemi döneminin tüm sektör için zorlu bir süreç olduğunu, ancak kendilerine gelen bayilik taleplerinin özellikle yeni normal dönem ile birlikte oldukça arttığını, kendilerinin yaygınlıklarını artırmak adına tüm gelen talepleri değerlendirdiklerini iletti.

Garenta, 2020 yılı sonuna kadar 50 şubeye ulaşarak Türkiye genelindeki hizmetini yaygınlaştırmayı hedefliyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...