Garenta: Kiralama hacmi yüzde 25’den fazla arttı

®
Çok Okunanlar

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye...

Ferrari, Roma’nın yerini alacak olan Amalfi

Dünyanın önde gelen spor otomobil üreticisi Ferrari, ön-ortadan, çift turbo V8 motorlu, 2+ coupési Amalfi’yi tanıttı.Ferrari’nin yüksek performansını günlük...

Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak

Çevre dostu özellikleri ve dikkat çekici tasarımıyla tamamen elektrikli Microlino, yazın en keyifli buluşması için Bodrum’da! Borusan Otomotiv’in Türkiye...

4 şirket ilk yarıya ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı

Şirketlere ilişkin geçen ay öne çıkan gelişmelere bakıldığında; Otokar 6 aylık konsolide finansal sonuçlarını açıkladı. Şirket, yılın ilk yarısında...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

Automobilclub ‘den Continental Kalplere Dokunan Ödülü

Alman Otomobil Kulübü KS e.V. Enerji ve Çevre Ödülü’nü kazanan Continental, başarısını çocuk kalp hastalarına umut olarak taşıdı. Sürdürülebilirlik alanındaki öncü...

Elon’a 2018 CEO Performans Ödülü

Tesla Yönetim Kurulu tarafından hissedarlara gönderilen mektupta, Musk'ın 2017'den bu yana bir performans ödemesi almadığı anımsatıldı. Yargı engeline takılan 2018...

“Kiralama hacmi yüzde 25’den fazla arttı”

Türkiye’nin yenilikçi araç kiralama markası Garenta, günlük araç kiralama pazarında 25 ilde 37 şubeye ulaşarak hizmet bölgesini genişletmeye devam ediyor. Garenta, Covid-19 salgını sürecinde müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak ve ulaşım ihtiyacına alternatif sunmak amacıyla yatırımlarında da hız kesmiyor.

Salgın süreci ve haziran ayı itibarıyla başlayan normalleşme adımları sonrasındaki araç kiralama sektörüyle ilgili değerlendirmede bulunan Garenta ve ikinciyeni.com Genel Müdürü Emre Ayyıldız, “Yeni normal dönemin başladığı haziran ayında neredeyse salgın öncesi dönemi yakaladık. Temmuz ayında ise salgın öncesi döneme göre kiralama hacminde yüzde 25’ten fazla artış yaşandı” dedi.

Anadolu Grubu çatısı altında faaliyet gösteren Garenta günlük araç kiralamada, Covid-19 salgını döneminde gerçekleşen kiralama adetleri kapsamında bilgi paylaşımında bulundu. Garenta’dan yapılan açıklamaya göre 10 Mart – 31 Mayıs döneminde şubelerde gerçekleşen günlük ortalama kiralama sayısı, 1 Haziran – 23 Ağustos döneminde 3 katından fazla arttı.

Normalleşme adımlarının atılmaya başlandığı 1 Haziran itibarıyla kısa süreli araç kiralamaya yoğun talep oluştuğunu söyleyen Garenta ve ikinciyeni.com Genel Müdürü Emre Ayyıldız, “Türkiye’de ilk vakanın görüldüğü 11 Mart tarihi itibarıyla günlük kiralama operasyonunda olumsuz bir tablo gördük. Nisan ve mayıs ayları zor geçti. Haziran ayı itibarıyla salgın öncesi dönem olarak tanımladığımız şubat ayına yakın kiralama adetlerine ulaştık. Temmuz ayında ise günlük araç kiralama operasyonumuzda 12 binden fazla kiralama gerçekleştirdik ve şubat ayına göre kiralama hacmimizi yüzde 25 arttırdık” dedi.

Yaz aylarına denk gelen Ramazan Bayramı ve Kurban Bayramı dönemlerinin de bu talepte etkili olduğunu belirten Emre Ayyıldız, artan talebi karşılamak için yatırımlarını sürdürdüklerini, filodaki araçların yüzde 45’ine yakınının 2020 model araçlardan oluştuğunu ve yeni şubelerle Garenta’nın nitelikli hizmetini daha fazla kişiye ulaştırmaya devam ettirdiklerini söyledi.

Garenta çatısı altında 25 ilde 37 şube

Garenta, günlük kiralama pazarında pandemi sürecine rağmen yeni şubeleriyle büyümeye devam ediyor. Birçok segmentten farklı marka ve model aracı filosunda bulunduran Garenta, Adana’dan Samsun’a, İzmir’den Batman’a kadar 25 ilde 37 şubeyle hizmet veriyor. Ağustos ayı içerisinde Malatya ve Muş şubelerini de açan Garenta, ay sonuna kadar 5 yeni şubeyi daha müşterileri ile buluşturacak. Yılbaşından bugüne 11 yeni şube açan Garenta, haftaya 3 yeni şube, ay sonuna kadar toplam 5 şube açarak, toplam şube sayısını da 42’ye çıkaracak.Yoğun bayilik talebinden büyük memnuniyet duyduklarını belirten Ayyıldız, pandemi döneminin tüm sektör için zorlu bir süreç olduğunu, ancak kendilerine gelen bayilik taleplerinin özellikle yeni normal dönem ile birlikte oldukça arttığını, kendilerinin yaygınlıklarını artırmak adına tüm gelen talepleri değerlendirdiklerini iletti.

Garenta, 2020 yılı sonuna kadar 50 şubeye ulaşarak Türkiye genelindeki hizmetini yaygınlaştırmayı hedefliyor.

Diğer Haberler

Elon’a 2018 CEO Performans Ödülü

Tesla Yönetim Kurulu tarafından hissedarlara gönderilen mektupta, Musk'ın 2017'den bu yana bir performans ödemesi almadığı anımsatıldı. Yargı engeline takılan 2018 yılı performans ödemesinin yeniden uygulamaya...

“Doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok”

ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını, bu sayede Türkiye genelinde her...

Piyasa değerinde Ford Otosan ilk sıradaki yerini korudu

Halka açık 8 otomotiv şirketi arasında en fazla piyasa değerine sahip şirket olan Ford Otosan, temmuz ayını 333 milyar 890 milyon 865 bin lira...

4 şirket ilk yarıya ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı

Şirketlere ilişkin geçen ay öne çıkan gelişmelere bakıldığında; Otokar 6 aylık konsolide finansal sonuçlarını açıkladı. Şirket, yılın ilk yarısında 79,1 milyon lira zarar açıkladı,...

Otokar’ı yüzde 18,2’lik yükselişle Anadolu Isuzu, yüzde 17,6’lık artışla Tofaş izledi

Borsa İstanbul'da işlem gören otomotiv şirketleri arasında geçen ay Otokar, yüzde 34,8 ile hisseleri en çok değerlenen otomotiv şirketi oldu. Otokar'ı yüzde 18,2'lik yükselişle...

Türkiye’de elektrikli otomobil satışı ilk kez 100 bini aştı

Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) verilerinden derlediği bilgilere göre, otomobil satışları bu yılın ocak-temmuz döneminde geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 6,68 artarak...

BMW Motorrad Yenilenen R 1300 Ailesi

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW Motorrad, efsanevi boxer motor geleneğini sürdüren ve her biri farklı sürüş karakterine hitap eden yeni R 1300 serisini...