FORMULA 1, MSC CRUISES Partneri oldu…

®
Çok Okunanlar

Groupe PSA Türkiye’nin Tercihi Canyaş İletişim Oldu

Stellantis grup şirketi çatısı altında Peugeot, Citroen, Opel ve DS olmak üzere dört ikonik markanın Türkiye’deki satış, pazarlama ve satış sonrası...

Nevzat Aydın Aston Martin’ine Kavuştu

Spor otomobillere olan tutkusuyla bilinen ve sıkı bir Aston Martin kullanıcısı olan Yemeksepeti CEO'su Nevzat Aydın; İstanbul Autoshow Fuarı’nda...

General Motors, 5 fabrikasını kapatıyor…

ABD'li otomotiv devi General Motors'un (GM) yeniden yapılanma planları çerçevesinde 5 fabrikasını kapatacağı ve çalışan sayısını yüzde 15 azaltacağı...

BMW tutkunları için yeni bir dergi yayına girdi

Üç ayda bir BMW kültürüne adanmış lüks bir dergi olan Werke'nin ilk sayısı satışa çıktı. Werke, BMW'nin premium üretici konumunu...

Formula 1, önümüzdeki 2022 sezonu için Global Partner olarak MSC Cruises‘ı ağırlamaktan mutluluk duyuyor. FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX 2022’de başlayan çok yıllı anlaşma, dünyanın en büyük ve en hızlı büyüyen kruvaziyer markalarından biri olan İsviçre merkezli MSC Cruises’ın Formula 1’in Resmi Kruvaziyer Ortağı olmasını sağlayacak.

MSC Cruises ve Formula 1, Grand Prix hafta sonlarında MSC’nin teknolojik olarak en gelişmiş ve göz alıcı gemilerinden bazılarını limana getirmek için işbirliği yapıyor. MSC Cruises’ın etkileyici filosunun Formula 1’in üst düzey deneyimini tamamlaması ve markasının küresel görünürlüğünü artırması amaçlanıyor.

Bu benzersiz ortaklık sayesinde, MSC Cruises, denizde kaliteli tatil seçeneklerini sergilemek için Formula 1’in büyüyen küresel hayran kitlesinden yararlanabilecek ve MSC Cruises, Formula 1‘in heyecanını, gemileri dünya çapında 100’den fazla ülkeye yelken açarken ağırladığı 185’ten fazla milletten misafirine sunabilecek.

MSC Cruises ve Formula 1 kendi alanlarında küresel liderler olarak, sürdürülebilir değişime doğru ilerlemeye devam etmek için bir arada olacak. Her iki şirket de Net-Sıfır Karbon taahhüdünde bulundu ve en gelişmiş çevre teknolojileri ve çözümlerine öncülük ediyor.

Formula 1 Başkanı ve CEO’su Stefano Domenicali şunları söyledi:

“MSC Cruises’ı, gerçek anlamda iki küresel markayı bir araya getiren Formula 1’in yeni Küresel Ortağı olarak duyurmaktan heyecan duyuyoruz. İki marka için mükemmel bir ortaklık: Çünkü hayranlarımız ve dünya çapındaki misafirlerimiz için en iyi deneyimi sunmaya, eğlence, lüks ve hizmeti birleştirmeye odaklanmış olan iki markayız. İkimiz de sürdürülebilir çözümlere bağlıyız. MSC’nin anlayışı ve uzmanlığı, küresel anlayışımızı mükemmel bir şekilde tamamlıyor ve markamızı geliştirmeye katkı sağlıyor.

MSC Cruises Yönetim Kurulu Başkanı Pierfrancesco Vago şunları söyledi:

“Biz hem denizcilik hem de çevresel olmak üzere yeni nesil teknolojilerin geliştirilmesini ve benimsenmesini hızlandırmak için araştırmalara yatırım yapmaya kendimizi adadığımız için F1 ile aramızda güçlü ortak bir hırs var.  İkimiz de gelecek nesillere kalıcı bir miras inşa etmek için net bir vizyonla çevresel performansı sürekli iyileştirmek için çalışıyoruz. Bu heyecan verici sezon ilerledikçe ilişkimizi birlikte geliştirmeyi dört gözle bekliyoruz.”

MSC Group’un 300 yılı aşkın denizcilik mirasına sahip, önde gelen özel, İsviçre merkezli denizcilik ve lojistik holdingi olan Cruise Division, merkezi Cenevre, İsviçre’dedir ve bünyesinde iki farklı marka barındırmaktadır: çağdaş ve lüks markalar.

Çağdaş marka olan MSC Cruises, dünyanın en büyük üçüncü kruvaziyer markasıdır ve Avrupa, Güney Amerika, Körfez bölgesi ve Güney Afrika’da diğer tüm oyunculardan daha fazla kapasiteye ek olarak daha fazla pazar payı ile liderdir. Aynı zamanda Karayipler, Kuzey Amerika ve Uzak Doğu pazarlarında güçlü varlığı ile en hızlı büyüyen küresel kruvaziyer markasıdır.

 Filosu, yeni gemilerden oluşan büyük bir gelecek küresel yatırım portföyü ile birleştirilmiş 19 modern gemiden oluşmaktadır ve 2025 yılına kadar 23 yolcu gemisine ulaşması bekleniyor. 2030 yılına kadar 6 gemi siparişi daha bulunuyor.

MSC Cruises, misafirlerine, uluslararası yemeklerin, birinci sınıf eğlencenin, ödüllü aile programlarının ve en son kullanıcı dostu teknolojinin keyfini çıkarabilecekleri, Şirketin Avrupa mirasından ilham alan zenginleştirici, sürükleyici ve güvenli bir seyir deneyimi sunuyor. Çağdaş markanın güzergahları ve gemilerindeki deneyimleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen buraya bakın.

Bu arada lüks marka, Explora Journeys, mevcut en yeni ve en gelişmiş çevre ve denizcilik teknolojilerine sahip bir filo ile 2023’te faaliyete başlayacak. Bunlardan ilki 63.900 GT brüt tonaja sahip olacak ve tümü okyanusa nazır balkon veya terasa sahip denizdeki en büyük 461 süite sahip olacak. Bu lüks gemiler, son derece yenilikçi tasarımı sergilemenin yanı sıra lüks segmente geniş bir yelpazede yeni konuk deneyimleri ve diğer aktivitelerin yanı sıra cömert oranlarda kamusal alan sunacak. Explora Yolculukları hakkında daha fazla bilgi için lütfen buraya bakın.

MSC’nin tüm operasyonlarında bir numaralı önceliği, her zaman misafirlerinin ve mürettebatının yanı sıra gemilerinin hizmet verdiği destinasyonlardaki toplulukların sağlığı ve güvenliği olmuştur. Ağustos 2020’de MSC Cruises, denize dönen ilk ana gemi firması olarak yeni, kapsamlı ve sağlam bir sağlık ve güvenlik protokolü uyguladı. MSC Cruises’ın sağlık ve güvenlik protokolü hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen buraya bakın.

MSC, 2050 yılına kadar operasyonları için net sıfır emisyon elde etmek için uzun vadeli bir hedefle uzun süredir çevre yönetimine kendini adamıştır. Şirket ayrıca, endüstri genelinde hızlandırılmış gelişimlerini ve kullanılabilirliğini desteklemek amacıyla yeni nesil çevresel deniz teknolojilerinde önemli bir yatırımcıdır. Şirketin çevre taahhüdü hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen buraya bakın.

 Son olarak, MSC Group’un koruma, insani ve kültürel taahhütlerine liderlik etme, odaklanma ve ilerletme aracı olan MSC Vakfı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen buraya bakın.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...