FORMULA 1, MSC CRUISES Partneri oldu…

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında...

Eskişehir Büyük Organizasyona Hazır

2025 FIA Avrupa Ralli Kupası'nın dokuzuncu, Petrol Ofisi Maxima 2025 Türkiye Ralli Şampiyonası'nın da beşinci ayağı olan Odunpazarı ESOK Rally,...

Europcar Türkiye’de Esra Mine Tanrısevdi Ülke Direktörü Atandı

Araç kiralama sektörünün global markalarından Europcar, Türkiye operasyonunu deneyimli bir isme emanet etti. Sektördeki 15 yıla yakın bilgi birikimi ve...

PETRONAS Sprinta’nın Marka Kimliği Yenilendi

PETRONAS SPRINTA, Her Sürücünün ‘’Kendi Yolun‘’ söylemiyle Yolculuğunu Kutlayan Cesur Yeni Kimliğini Tanıtıyor... PETRONAS Madeni Yağlar, amiral gemisi motosiklet yağı...

Stellantis ve Tofaş, Hafif Ticari Araç Üretim Anlaşması İmzaladı

Stellantis ve Tofaş, “K9” modelinin hafif ticari araç ve combi versiyonlarının çoklu enerji platformlarında üretimine yönelik, stratejik bir anlaşma...

Otokar ve Daimler Buses Üretim Anlaşması İmzaladı

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar ve dünya çapında önde gelen otobüs üreticilerinden biri olan Daimler Buses, Mercedes-Benz Conecto otobüslerinin...

8. Dünya Motokros Şampiyonası ve NG Afyon Motofest Rekor Katılımla Tamamlandı

Afyonkarahisar, bu yıl 8’incisi düzenlenen Dünya Motokros Şampiyonası ve NG Afyon Motofest ile bir kez daha dünya gündemine oturdu....

Formula 1, önümüzdeki 2022 sezonu için Global Partner olarak MSC Cruises‘ı ağırlamaktan mutluluk duyuyor. FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX 2022’de başlayan çok yıllı anlaşma, dünyanın en büyük ve en hızlı büyüyen kruvaziyer markalarından biri olan İsviçre merkezli MSC Cruises’ın Formula 1’in Resmi Kruvaziyer Ortağı olmasını sağlayacak.

MSC Cruises ve Formula 1, Grand Prix hafta sonlarında MSC’nin teknolojik olarak en gelişmiş ve göz alıcı gemilerinden bazılarını limana getirmek için işbirliği yapıyor. MSC Cruises’ın etkileyici filosunun Formula 1’in üst düzey deneyimini tamamlaması ve markasının küresel görünürlüğünü artırması amaçlanıyor.

Bu benzersiz ortaklık sayesinde, MSC Cruises, denizde kaliteli tatil seçeneklerini sergilemek için Formula 1’in büyüyen küresel hayran kitlesinden yararlanabilecek ve MSC Cruises, Formula 1‘in heyecanını, gemileri dünya çapında 100’den fazla ülkeye yelken açarken ağırladığı 185’ten fazla milletten misafirine sunabilecek.

MSC Cruises ve Formula 1 kendi alanlarında küresel liderler olarak, sürdürülebilir değişime doğru ilerlemeye devam etmek için bir arada olacak. Her iki şirket de Net-Sıfır Karbon taahhüdünde bulundu ve en gelişmiş çevre teknolojileri ve çözümlerine öncülük ediyor.

Formula 1 Başkanı ve CEO’su Stefano Domenicali şunları söyledi:

“MSC Cruises’ı, gerçek anlamda iki küresel markayı bir araya getiren Formula 1’in yeni Küresel Ortağı olarak duyurmaktan heyecan duyuyoruz. İki marka için mükemmel bir ortaklık: Çünkü hayranlarımız ve dünya çapındaki misafirlerimiz için en iyi deneyimi sunmaya, eğlence, lüks ve hizmeti birleştirmeye odaklanmış olan iki markayız. İkimiz de sürdürülebilir çözümlere bağlıyız. MSC’nin anlayışı ve uzmanlığı, küresel anlayışımızı mükemmel bir şekilde tamamlıyor ve markamızı geliştirmeye katkı sağlıyor.

MSC Cruises Yönetim Kurulu Başkanı Pierfrancesco Vago şunları söyledi:

“Biz hem denizcilik hem de çevresel olmak üzere yeni nesil teknolojilerin geliştirilmesini ve benimsenmesini hızlandırmak için araştırmalara yatırım yapmaya kendimizi adadığımız için F1 ile aramızda güçlü ortak bir hırs var.  İkimiz de gelecek nesillere kalıcı bir miras inşa etmek için net bir vizyonla çevresel performansı sürekli iyileştirmek için çalışıyoruz. Bu heyecan verici sezon ilerledikçe ilişkimizi birlikte geliştirmeyi dört gözle bekliyoruz.”

MSC Group’un 300 yılı aşkın denizcilik mirasına sahip, önde gelen özel, İsviçre merkezli denizcilik ve lojistik holdingi olan Cruise Division, merkezi Cenevre, İsviçre’dedir ve bünyesinde iki farklı marka barındırmaktadır: çağdaş ve lüks markalar.

Çağdaş marka olan MSC Cruises, dünyanın en büyük üçüncü kruvaziyer markasıdır ve Avrupa, Güney Amerika, Körfez bölgesi ve Güney Afrika’da diğer tüm oyunculardan daha fazla kapasiteye ek olarak daha fazla pazar payı ile liderdir. Aynı zamanda Karayipler, Kuzey Amerika ve Uzak Doğu pazarlarında güçlü varlığı ile en hızlı büyüyen küresel kruvaziyer markasıdır.

 Filosu, yeni gemilerden oluşan büyük bir gelecek küresel yatırım portföyü ile birleştirilmiş 19 modern gemiden oluşmaktadır ve 2025 yılına kadar 23 yolcu gemisine ulaşması bekleniyor. 2030 yılına kadar 6 gemi siparişi daha bulunuyor.

MSC Cruises, misafirlerine, uluslararası yemeklerin, birinci sınıf eğlencenin, ödüllü aile programlarının ve en son kullanıcı dostu teknolojinin keyfini çıkarabilecekleri, Şirketin Avrupa mirasından ilham alan zenginleştirici, sürükleyici ve güvenli bir seyir deneyimi sunuyor. Çağdaş markanın güzergahları ve gemilerindeki deneyimleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen buraya bakın.

Bu arada lüks marka, Explora Journeys, mevcut en yeni ve en gelişmiş çevre ve denizcilik teknolojilerine sahip bir filo ile 2023’te faaliyete başlayacak. Bunlardan ilki 63.900 GT brüt tonaja sahip olacak ve tümü okyanusa nazır balkon veya terasa sahip denizdeki en büyük 461 süite sahip olacak. Bu lüks gemiler, son derece yenilikçi tasarımı sergilemenin yanı sıra lüks segmente geniş bir yelpazede yeni konuk deneyimleri ve diğer aktivitelerin yanı sıra cömert oranlarda kamusal alan sunacak. Explora Yolculukları hakkında daha fazla bilgi için lütfen buraya bakın.

MSC’nin tüm operasyonlarında bir numaralı önceliği, her zaman misafirlerinin ve mürettebatının yanı sıra gemilerinin hizmet verdiği destinasyonlardaki toplulukların sağlığı ve güvenliği olmuştur. Ağustos 2020’de MSC Cruises, denize dönen ilk ana gemi firması olarak yeni, kapsamlı ve sağlam bir sağlık ve güvenlik protokolü uyguladı. MSC Cruises’ın sağlık ve güvenlik protokolü hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen buraya bakın.

MSC, 2050 yılına kadar operasyonları için net sıfır emisyon elde etmek için uzun vadeli bir hedefle uzun süredir çevre yönetimine kendini adamıştır. Şirket ayrıca, endüstri genelinde hızlandırılmış gelişimlerini ve kullanılabilirliğini desteklemek amacıyla yeni nesil çevresel deniz teknolojilerinde önemli bir yatırımcıdır. Şirketin çevre taahhüdü hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen buraya bakın.

 Son olarak, MSC Group’un koruma, insani ve kültürel taahhütlerine liderlik etme, odaklanma ve ilerletme aracı olan MSC Vakfı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen buraya bakın.

Diğer Haberler

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden doğuşunu simgeleyen Alfa Romeo 33...

Katrin Adt, Dacia’nın CEO’su olarak atandı

Dacia markasının CEO'su olarak atandığını duyurdu. Şirketten ayrılan Denis Le Vot'un yerini alan Katrin Adt, grubun Yönetim Komitesine katılıyor ve yeni görevinde Renault Grubu Büyümeden...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam etmeden önce "iki kez düşünmeye"...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında toplam otomotiv üretimi geçen yılın...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile daha da ileri taşımayı planlıyor....

Gerçek Bir Uzun Yol Testi: 1.000 Kilometrelik Elektrikli Yolculuk

Audi A6 e-tron’un uzun yol performansı, Sportback versiyonunun kullanıldığı ve Danimarka'nın Kopenhag kentinden başlayarak Norveç'in Bergen şehrine uzanan 1.000 kilometrelik rotada, farklı zemin ve...

Maceracı Ruhlar İçin Hyundai INSTER Cross Satışta

Hyundai Motor Türkiye, A-SUV segmentindeki kompakt elektrikli modeli INSTER’dan sonra INSTER Cross’u da satışa sunarak elektrikli araç pazarındaki varlığını daha da güçlendirdi.  INSTER Cross, sınıfındaki...