Ferrari sorunları çözmek için çabalıyor

®
Çok Okunanlar

Offroad Heyecanı Ankara’da Yaşanacak

2025 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası, ikinci ayağı 27-29 Haziran tarihleri arasında Ankara Mühye'de offroad tutkunlarını bir araya gelmeye hazırlanıyor. ANDOFF...

Araç Kiralamada Bayram Yoğunluğu: Erken Rezervasyonlar %46 Tasarruf Sağladı

Yolcu360, 2025 Kurban Bayramı dönemine ait araç kiralama istatistiklerini açıkladı. 2025 Kurban Bayramı boyunca bir araç kiralamanın günlük maliyeti ortalamada...

MINI TürkiyeT200 Masters Tenis Turnuvası

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir...

“F1: The Movie”, özel ön gösterim, Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen

Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen ve ELLE Türkiye iş birliği ile “F1: The Movie” filminin Türkiye'deki özel ön gösterimi İstanbul Soho...

TotalEnergies Türkiye satış ve pazarlama ağını genişletmeye devam ediyor

İmzalanan distribütörlük anlaşması ile TotalEnergies otomotiv madeni yağlarının Balıkesir, Bursa ve Çanakkale’deki satış ve dağıtımı Sura Petrol tarafından gerçekleştirilecek.  Türkiye’de...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini...
Lewis Hamilton, yeni Ferrari takımıyla bir sprint yarışı kazanmanın heyecanından, ertesi gün takım arkadaşı Charles Leclerc ile birlikte Çin Grand Prix’sinden diskalifiye olmanın acısına kadar her şeyi yaşadı.
Ferrari’de o kadar büyük bir dram yaşandı ki, bu durum Pazar günü Oscar Piastri’nin Grand Prix zaferini gölgede bıraktı . Piastri, bu yıl McLaren takım arkadaşı Lando Norris’e en yakın şampiyonluk adayı gibi görünüyor.
Önümüzdeki haftaki Japonya Grand Prix’si öncesinde Şanghay’dan çıkarılacak beş ders:
Ferrari sorunları çözmek için çabalıyor
Her iki sürücünün de teknik ihlaller nedeniyle diskalifiye edilmesi, bir sonraki yarıştan önce sorunun temeline inmek için iki haftası olan Ferrari için son derece utanç verici. Leclerc, aracının ağırlığı yetersiz olduğu için beşinci sırayı kaybetti, Hamilton ise sürüş yüksekliği ihlali yaptı.
Tüm Formula 1 takımları araçlarını mümkün olduğunca limitlere yakın ayarlarlar, ancak farklı nedenlerle iki aracın yarış dışı kalması, Ferrari’nin araçlarında veya çalışma prosedürlerinde birden fazla sorun olduğunu gösterebilir.
“Hiçbir avantaj elde etme niyetimiz yoktu. Bugün olanlardan ders çıkaracağız ve aynı hataları tekrar yapmayacağımızdan emin olacağız” dedi takım.
Kurulum seçimlerinin iki sürücünün hızını nasıl etkilediği konusunda da sorular var. Hamilton, Cumartesi günü sprint yarışını kazanabilecek bir kuruluma sahipken, Pazar günü takım arkadaşının ön kanadı kırık olmasına rağmen Leclerc’ten daha yavaş oldu.
McLaren’in şampiyonluk mücadelesi kuralları
McLaren’in yenilmesi gereken takım olduğu açık. Arabaları lastiklerine daha nazik davranıyor ve Norris ile Piastri’nin daha uzun süre daha fazla zorlamasını sağlıyor. Diğer takımlar elemelerde veya daha kısa bir sprint yarışında ayak uydurabilir ancak henüz tam bir yarış mesafesinde değil.
Bu, McLaren’in iki turuncu araç arasında takımlar arası mücadelelere izin veren ve bazı sınırlamalar getiren “papaya kurallarını” nasıl uyguladığını daha da önemli hale getiriyor. Norris, kendisinin ve Piastri’nin Çin’de “yarışmakta özgür” olduklarını ancak takım arkadaşına yeterince yaklaşamadığını ve ikincilikle yetinmek zorunda kaldığını söyledi.
Mercedes, McLaren’in en yakın rakibi olabilir
George Russell, Mercedes’in yarış temposunda McLaren’e en yakın olma iddiasını ortaya koymasıyla üçüncü sıraya doğru dramatik olmayan bir koşu yaptı. Ancak o kadar da yakın değildi. Perşembe günü takımının “her yarışı kazanabilecek kapasitede” olduğunu söyledi . Çaylak takım arkadaşı Andrea Kimi Antonelli sadece sekizinciydi ancak Mercedes’in pist kenarı mühendislik direktörü Andrew Shovlin, molozların üzerinden geçerken tabanında oluşan hasar olmasaydı Max Verstappen ile dördüncülük için mücadele edebileceğini söyledi.

Diğer Haberler

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç güvenliğindeki başarısını bir kez daha...

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29 Haziran Pazar günü TOSFED Körfez...

MINI TürkiyeT200 Masters Tenis Turnuvası

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen ödül töreniyle sona erdi. Dokuz...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!  Dünyanın...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...