Federico Goyret, Citroën Markasının Pazarlama ve İletişiminden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcılığına atandı

®
Çok Okunanlar

4,94 trilyon yene (31,9 milyar dolar ) ulaştı…

Toyota, Mart 2024'te sona eren mali yıla ilişkin finansal sonuçlarını duyurdu. Buna göre, Japon otomobil üreticisinin gelirleri mart ayına...

Bp, bu yılın ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı…

Bp, bu yılın ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre, şirketin bu yılın ilk çeyreğindeki karı 2,7 milyar...

Trafik sigortasında haziran ayı azami prim artış oranı yüzde 3,25 oldu

Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu (SEDDK), karayolları motorlu araçlar zorunlu mali sorumluluk sigortası (zorunlu trafik sigortası)...

Petrol fiyatları yükseldi…

ABD dolarının diğer para birimleri karşısında daha güçlü olması, yukarı yönlü fiyat momentumunu sınırlıyor... Uluslararası gösterge Brent ham petrolü, yerel...
Federico Goyret, Citroën Markasının Pazarlama ve İletişiminden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcılığına atandı. Citroën Marka CEO’su ve Stellantis Satış ve Pazarlama Müdürü Thierry Koskas’a rapor veriyor.

Federico Goyret, otomotiv endüstrisinde 19 yılı aşkın uluslararası deneyime sahip. 2004 yılında Ford Motor Company’ye katıldı ve satış, pazarlama ve stratejik planlama alanlarında çeşitli roller üstlendi. Renault’ya 2012 yılında Arjantin’de Grup Marka Müdürü olarak katıldı ve 2015 yılında markanın Pazarlama Müdürü oldu. 2017 yılında Brezilya’da Renault’nun Pazarlama Müdürü olarak atandı. 2021’den beri Brezilya merkezli uluslararası bir varlık yönetimi firması olan Jive Investments’ın Pazarlama ve İletişim Sorumlusu olarak görev yaptı.

Federico Goyret, Buenos Aires Üniversitesi’nden Mühendislik derecesi ile mezun oldu ve Uluslararası İşletme alanında yüksek lisansını HEC Montreal, INSEAD ve Berlin Yaratıcı Liderlik Okulu’ndan aldı.

Citroën Marka CEO’su ve Stellantis Satış ve Pazarlama Müdürü Thierry Koskas;

“Federico Goyret’in adaylığı heyecan verici, Citroën’in pazarlama ve iletişimine yeni bir bakış açısı getirebilecek. Uluslararası kariyerinin yanı sıra satış ve pazarlama alanındaki uzmanlığı Citroën markasının imajını ileriye taşımaya yardımcı olacak. Federico’yu Citroën ailesine kabul etmekten gerçekten mutluyum “ diyor.

Son Haberler

Alpine Alpenglow Hy4’ün dünya lansmanı gerçekleşti

Alpine, 2022 Paris Otomobil Fuarı’ndailk kez sahneye çıkardığı Alpenglow Hy4 konsept otomobilini, 10 Mayıs 2024 tarihinde Belçika’da bulunan Spa...

Diğer Haberler