“Extreme E” lansmanına yoğun ilgi!

®
Çok Okunanlar

Bantboru Off-Road Team’i Podyumdan İndiremedi…

KARABÜK’TE MEKANİK SORUNLAR BANTBORU OFF-ROAD TEAM’İ PODYUMDAN İNDİREMEDİ 2018 sezonunda Batuhan Korkut ko-pilotluğunda BANTBORU Off-Road Team renkleriyle yarışan, ülkemizin tek...

Alman devi Manheim, Türkiye’den çekiliyor…

Manheim, Borusan ile ortak olduğu Türkiye'nin ilk ikinci el alım-satım internet firması Borusan Manheim'deki payını devretmek için düğmeye bastı. Şirketteki...

Test Sürüşü: Yeni Nissan Qashqai 1.2 litre benzinli 115 beygir otomatik X-Tronic

Yeni Nissan Qashqai 1.2 litre benzinli 115 beygir otomatik X-Tronic şanzımana sahip olan modelinin test sürüşünü gerçekleştirdik. Pazara sunulduğu 2007 yılından...

Honda, F1 sezonu testlerine başlıyor, geri dönüyor…

Honda, 17 Mart tarihinde Melbourne'de gerçekleşecek Avustralya Gran Prix'si ile başlayacak olan 2019 FIA Formula 1 Dünya Şampiyonası'nda Red...

Continental sponsorluğunda tüm dünyanın dikkatini iklim değişikliğine çekmeyi amaçlayan Extreme E’nin tanıtım toplantısı online olarak gerçekleştirildi. Sosyal medya platformlarından canlı olarak takip edilen etkinliğe yoğun ilgi gösterildi. 2021 yılının bahar ayında Senegal Lac Rose’da start alacak E off-road için Continental, özel amaçlı lastikler üretmeye başladı.

Continental sponsorluğunda tüm dünyanın dikkatini iklim değişikliğine çekmeyi amaçlayan Extreme E için geri sayım başladı. Küresel ısınmayı 1,5°C sınırında tutmak için daha fazla gayret gösterilmesini teşvik etmek amacıyla düzenlenen yeni Extreme E arazi yarışları serisinin tanıtım toplantısı online olarak gerçekleştirildi. Sosyal medya platformlarından canlı olarak takip edilen etkinlik 42 ülkeden medya, sponsorlar ve hayranlar da dahil olmak üzere 222.000’den fazla görüntü aldı.. Yoğun katılımının olduğu etkinlikte tüm dünyadan izleyiciler, dokuz ekipten her birinin araçlarını sanal ortamda izleyerek yeni sezon takviminin ilk izlenimlerini edinme şansı yakaladı.

1,2 milyondan fazla sosyal medya izlenimi aldık”

Konu özelinde açıklamada bulunan Extreme E Pazarlama Başkanı Ali Russell, “Bu yılki etkinlik içinde bulunduğumuz gündem nedeniyle seyircisiz gerçekleştirilecek. Bu sebeple serinin sanal lansmanı, hayranların, medyanın, yarış ekiplerinin ve ortakların ev ve ofislerinden ayrılmak zorunda kalmadan etkinliğe katılmaları için harika bir fırsat sağladı.Sanal lansmanda, 1,2 milyondan fazla sosyal medya izlenimi aldındığı için ayrıca çok mutluyuz. Açıkçası içinde bulunduğumuz küresel şartlardan kaynaklanan bu durum, karbon ayak izimizi en aza indirmeye yönelik uzun vadeli sürdürülebilirlik felsefemize de tamamen uygundur” açıklamasında bulundu.

“Extreme E’ye olan ilginin sürekli artması, yeni serinin zamana çok iyi uyduğunu gösteriyor”

Continental’den Extreme E projesinden sorumlu Sandra Roslan, “Hazırlıklar son şeklini almaya başladıkça heyecan artıyor. Extreme E yarışlarının Kurucu Ortağı ve tek lastik tedarikçisi olarak Extreme E’ye olan ilginin sürekli artması, yeni serinin zamana çok iyi uyduğunu gösteriyor. Aynı zamanda sürdürülebilir bir dünyaya olan sorumlu bir yaklaşımla, pek çok insanın kalbini ve aklını kazanmak için de bir fırsat yarattık. Extreme E ile dikkatleri iklim değişikliğine çekerek başlattığımız bu farkındalığın giderek artması Continental’i gururlandırmakta ve mutlu etmektedir. Ayrıca Nico Rosberg gibi büyük bir ismin yarış serisinin Kurucu Ortağı ve ana sponsoru olarak Continental’in takım kadrosuna katılmış olmasından büyük mutluluk duymaktayız. Nico Rosberg sadece büyük bir şampiyon yarış pilotu olarak değil; yarış pisti dışında yaptıklarıyla da bu seri için çok özel bir partner.’’ dedi

Extreme E Veloce Racing ekibinin kurucu ortağı Daniel Bailey de online lansmanın büyük bir başarıyla gerçekleştiğini söyleyerek sözlerini şöyle sürdürdü; “Şu anda tüm dünyanın karşı karşıya olduğu zorlu iklim şartları göz önüne alındığında, sanal etkinlikler fiziki etkinliklere ilgi çekici, sürdürülebilir ve gerçekçi bir alternatif sunuyor. E-spor ekibinden doğan fiziki bir yarış ekibi olarak, dijital ağlarımız ayda ortalama 120 milyon görüntüleme alıyor. Bazı kanallarımızla iş birliği yaparak bu lansmanı canlı yayınlayabildik ve geleneksel e-spor izleyicilerimizle etkileşim kuran farklı ilave içerikler oluşturabildik.” dedi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...