“En Başarılı Yöneten Marka” ödülünü aldı…

®
Çok Okunanlar

2019 Hyundai Elantra Nasıl?

2019 Hyundai Elantrayı merak ediyorsanız işte ayrıntıları... ...

Renault ve Dacia’dan Güç Sende Servis Kampanyası

Renault ve Dacia, araçlarına bakım ve onarım yaptırmak isteyen müşterilerine Güç Sende Servis Kampanyası ile cazip fırsatlar sunuyor. 24...

Rusya ve Ukrayna, Türk otomotiv sektörünün önemli ihracat pazarları arasında

Rusya'nın Ukrayna'ya yönelik askeri operasyonu tüm dünya tarafından endişeyle takip ediliyor. Ukrayna'ya askeri müdahalede bulunan Rusya, Türkiye'nin ihracat şampiyonu otomotiv sektörünün...

Pirelli Tyre Reviews’un karşılaştırmalı testi

Her türlü koşulda test edilen Pirelli Cinturato All Season SF3 ıslak zeminlerdeki en güvenli lastik oldu. Testi gerçekleştiren lastik...

Peugeot Türkiye, Türkiye’de müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek yarışma olan, Sikayetvar.com tarafından düzenlenen “A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards 2019” yarışmasında en yakın rakibinin 24 puan önüne geçerek 78 puan ile otomotiv sektöründe birincilik ödülünün sahibi oldu.

Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek yarışması  A.C.E  Awards (Achievement in Customer Excellence), 21 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası markaları ödüllendiriyor. Sikayetvar.com kullanıcılarına yapılan çeşitli anketlerden elde edilen veriler doğrultusunda oluşan “Müşteri Deneyim Endeksi”, “En İyi Müşteri Deneyimi Yaşatan Firmaları” belirliyor. Başarı skoru her firmanın şikayet oranı, memnuniyet oranı, teşekkür oranı ve müşterilerin markada kalma isteklerine bağlı olarak hesaplanıyor.

Son üç yıldır aynı ödülü alan Peugeot Türkiye’nin, müşteri memnuniyetini müşteri sadakatinin temel belirleyicisi olarak gördüğünü belirten Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç sözlerine şöyle devam etti. Anaç; “Müşteri memnuniyetini tüm çalışmalarımızın merkezine koyarak şikâyetleri etkin ve doğru yönetmeyi ve böylelikle marka imajını, müşteri sadakatini, tavsiye etme ve kalite algısını daha üst düzeylere çıkartmayı hedefliyoruz” dedi. Anaç, bu yöndeki çalışmalarının Peugeot Türkiye müşterileri tarafından böylesine anlamlı ödüller ile taçlandırılmasından gurur ve mutluluk duyduklarını sözlerine ekledi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...