London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Duster, ciddi bir ticari başarıya imza attı

®
Çok Okunanlar

7 derecenin altına düşen sıcaklıklar, kış lastiğine geçişi işaret ediyor

Kış aylarının yaklaşmasıyla birlikte hava sıcaklıkları 7 derecenin altına düşmeye başlıyor. Bu dönemde doğru lastik seçimi, hem yol tutuşu...

MOTUL Türkiye Karting Şampiyonası Uşak’ta

MOTUL 2024 Türkiye Karting Şampiyonası, 16-17 Kasım tarihlerinde Otomobil Sporlarında Kadın Spor Kulübü tarafından Uşak Karting Pisti’nde düzenlenecek 6....

Stellantis ekim ayında elektrikli araç satışlarını hızlandırdı

Düşük emisyonlu araçlar (LEV) pazarında Stellantis, AB29 pazarındaki (binek araçlar + ticari araçlar) BEV satışlarında Ekim ayında %1,2'lik bir...

Meksika’daki Araçlar Gümrük Tarifelerinden Etkilenebilir

ABD başkanlık seçimleri Trump'ın zaferinden sonra, büyük Japon otomobil üreticileri arasında endişe nedeniyle otomobil üretim sistemlerinin elden geçirilmesi Washington'un...

Dacia, 1968 yılındaki kuruluşu, 1999’da Renault Grubu tarafından satın alınması ve günümüze gelinceye kadar çok önemli bir yol katetti. Artık uluslararası bir kimlik kazanan Romanya markası, en uygun fiyatlara en temel özellikleri sunma formülüyle başarıya ulaştı. Başarı hikayesine yeni bir başlık eklemeye hazırlanan marka, çağın gerekliliklerine uygun olarak fiyat performans ürünlerini tüketicilerle buluşturmayı sürdürüyor. 

Geçtiğimiz 15 yılda gelenekselin dışına çıkan yaklaşımıyla Dacia, akılcı bir tüketime dönük yaklaşımıyla geniş bir hedef kitleye hitap ediyor. 44 ülkede 7 milyondan fazla müşterisi olan marka, zamana ayak uydurmak için sürekli olarak dönüşmeye devam ediyor.

1968 yılında tüm Romanya vatandaşlarına modern, sağlam ve ekonomik otomobiller sunmak hedefiyle yola çıkan Dacia’nın isminde, günümüz Romanya bölgesinin eski ismi olan “Dacia”dan ilham alındı.  1999 yılında Louis Schweitzer önderliğinde Renault Grubu’na katılan marka, yeni hedeflere giden yolu da açmış oldu.

Markanın tarihindeki bu yeni sıçrama 2004 yılında modern, dayanıklı ve hepsinden önemlisi erişilebilir aile sedan otomobili Logan modelin lansmanıyla gerçeğe dönüştürüldü. İlk olarak gelişmekte olan pazarlar için tasarlanan ve 5 bin Euro gibi rakipsiz bir fiyatla satışa sunulan model, 2005 yılında batı Avrupa da dahil olmak üzere büyük bir ticari başarıya imza attı. İkinci el fiyatına sunulan bu yeni araç, otomobil pazarında devrim yarattı.

2008 ise Dacia’nın Renault Grubu altındaki ikinci büyük lansmanı olan Sandero’nun satışa sunulmasına sahne oldu. Model ayrıca markanın en büyük ticari başarısına da imza attı. Sandero, sunduğu birçok avantaj arasında yer alan bir üst segment seviyesindeki iç hacim, çok yönlü yapısı ve uygun fiyatı ile, Avrupa’da bireysel satışlarda zirveye oturdu. 

2010 yılında Dacia, pazardaki en uygun fiyatlı SUV aracı sunarak bir kez daha kuralları değiştirdi. Çekici bir dış tasarım ve erişilebilir bir fiyatla sunulan Duster, ciddi bir ticari başarıya imza attı.

Hikâyenin devamında Avrupa pazarındaki en uygun fiyatlı elektrikli otomobil Spring ile yeni bir devrim geliyor. SUV görünümlü şehir otomobiliyle Dacia bir kez daha kuralları değiştirerek elektrikli mobiliteyi herkesin erişebileceği bir noktaya getiriyor.

Yıllar içinde marka, müşteri taleplerine uyum sağlarken, bir yandan da kendi kimliğine sadık kaldı. Zamana eksiksiz ayak uyduran ve akıllı teklifleriyle tüketicilerin karşısına çıkan Dacia böylece, etkisi çok olan ünlü Dacia buluşmalarında bir araya gelmekten keyif alan bir topluluk ortaya çıkardı. 

Bugün ve yarın Dacia

Yıllar geçtikçe zamanın gerekliliklerine uygun olarak daha modern otomobiller üreten Dacia, başarıyı getiren felsefesi rakipsiz fiyat performans dengesinden ödün vermiyor. Tasarımdan satışa ve üretimden taşımaya kadar marka her adımda maliyetleri optimize etme stratejisine sadık kalıyor. Böylece müşterileri sadece ihtiyacı olan özellikler için ödeme yapmış oluyor. 

Dacia’nın en büyük hedefi, temel müşteri ihtiyaçlarına odaklanan geriş ürün gamıyla ve etkili işletme modelleriyle yeni pazarlarda başarı yakalamak. Bunu yaparken, özellikle C segmentinde pazar ve ürünler de zenginleşecek. Ocak 2021’de Renaulution stratejik planının sunumunda lansmanı gerçekleştirilen Bigster Concept, Dacia serisinin yeni ufuklara doğru genişlemesini müjdeliyor.

Diğer Haberler

Meksika’daki Araçlar Gümrük Tarifelerinden Etkilenebilir

ABD başkanlık seçimleri Trump'ın zaferinden sonra, büyük Japon otomobil üreticileri arasında endişe nedeniyle otomobil üretim sistemlerinin elden geçirilmesi Washington'un ekonomi politikalarındaki değişiklikler yapılması gereği...

Petrol devlerinden iklimle kriziyle mücadeleye 500 milyon dolar ortak yatırım

TotalEnergies, bp, Equinor ve Shell’in üst düzey yetkilileri, Bakü'de devam eden Birleşmiş Milletler (BM) İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 29. Taraflar Konferansı (COP29) kapsamında ortak...

BYD Türkiye, Türkiye’de satışa sunacağı 4 modelini tanıttı

BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, yeni modellerin satışına kasım sonunda başlayacaklarını belirterek, "Kasım'ın son haftasında araçları teslim edebileceğimizi düşünüyoruz. Dolayısıyla kasım sonundan itibaren...

Yeni Opel Grandland 2024 Altın Direksiyon Ödülü’nü Kazandı

Alman otomobil devi Opel’in birinci sınıf SUV modeli yeni Grandland, 2024 Altın Direksiyon Ödülü’ne layık görüldü. Yeni Grandland, AUTO BILD ve BILD am SONNTAG...

Shell ve UND, Uluslararası Taşımacılıkta Güç Birliği

Shell ve UND, Uluslararası Taşımacılıkta Güç Birliği ile Yenilikçi Çözümler Sunuyor Shell Filo Çözümleri ve Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) arasında iş birliği anlaşması imzalandı. Anlaşma...

Mercedes-Benz Türk’ten Lüks Artvin Seyahat’e 5 Adet

Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD 2+1 Otobüs Teslimatı! Mercedes-Benz Türk, Lüks Artvin Seyahat ile uzun süredir devam eden iş birliğini yeni bir teslimat ile taçlandırdı....

Ford Trucks, Slovak Mobility ile iş birliği

SLOVAKYA'DA HİDROJENLİ KAMYON FORD TRUCKS DESTEĞİ İLE HAYATA GEÇTİ   Ford Trucks, Slovak Mobility & Innovation Production s.r.o. ile iş birliği kapsamında Avrupa Birliği yönetmeliklerine...