DHL ve Formula 1 yeni yarış sezonu öncesi sözleşme yeniledi

®
Çok Okunanlar

Nissan Qashqai’de Temmuz ayına özel 200.000TL’ye varan

Yeni Nissan Juke sıfır faizli kredi avantajıyla dikkat çekiyor...  Nissan Qashqai’de Temmuz ayına özel 200.000TL’ye varan nakit alım desteği C-SUV segmentinin...

OE’den satış sonrası pazarına – Mükemmel frenleme

ZF Aftermarket, kapsamlı ürün portföyü, dijital ekosistem entegrasyonu ve güvenilir iş ortağı ilişkilerinden oluşan üç temel üzerine inşa ettiği...

Tesla, LFP pil fabrikasını tanıttı, neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor

Tesla, Nevada'daki lityum-demir-fosfat (LFP) pil hücresi fabrikasını tanıttı ve üretime başlamaya neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor. LFP hücrelerini kullanan diğer...

Subaru, Auto Express Sürücü Gücü sıralamasında üst üste ikinci kez zirvede

Subaru, Auto Express Driver Power müşteri memnuniyeti anketinde üst üste ikinci kez 'Yılın Üreticisi' ödülüne layık görüldü ve on...

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI...

Rotaglass, SAINT GOBAIN Sekurit Partner Ağına Katıldı

Dünyanın en büyük cam üreticilerinden Saint-Gobain, Sekurit Partner Ağına Türkiye’den Rotaglass Otocam’ı  dahil ederek önemli bir iş birliğine imza...

MG “En İyi Üretici” ödülüne layık görüldü

MG, İngiltere’de 2025 Yılının En İyi Üretici Ödülünü Kazandı! Autocar Ödülleri 2025’te En İyi Üretici MG Seçildi!  Dünyanın en...

Formula 1 Dünya Şampiyonası başlamak üzereyken DHL ve Formula 1 yıllardır süren iş birliklerini uzattıklarını duyurdu. DHL, böylelikle Formula 1’in Resmi Lojistik Partneri olmayı sürdürecek ve dünyanın en önemli otomobil sporları arasında yer alan Formula 1 için taşımadan sorumlu olmaya devam edecek.

28 Mart’ta Bahreyn’de başlayacak 2021 sezonu, beş kıtada 23 yarışla hız tutkunlarını zorlarken, DHL bu mücadelede takımları yalnız bırakmıyor. 16 senedir yarış otomobillerini ve takımların ekipmanlarını taşıyan DHL, dünya çapındaki her Grand Prix’de “yarışlar arasındaki yarışları” kazanmaya devam ediyor.

DHL lastikler piste değmeden yarışı kazanıyor

Formula 1’in hayranlarına hız, heyecan ve teknoloji sunduğuna dikkat çeken DHL Küresel Marka Pazarlama Direktörü Arjan Sissing, Formula 1 ile iş birliklerini önümüzdeki yıllarda da sürdürecekleri için gurur duyduklarını belirtti. Sissing 40 yıldan uzun süredir paylaştıkları ortak değerlerin DHL ile Formula 1’i birbirine bağladığını ve bu sayede, lastikler henüz piste değmeden dünyadaki her lojistik yarışını kazandıklarını ifade etti.

Son 16 yıldır DHL ile birlikte pistlerde ve pist dışında hizmet sunduklarını anlatan Formula 1Başkanı ve CEO’su Stefano Domenicali,Formula 1’in bugüne kadarki en büyük sezonu için “dünyanın önde gelen lojistik sağlayıcısı” ile çalışmaktan memnuniyet duyduklarını anlattı.

DHL neredeyse damalı bayrak kalkmadan ekipmanı taşıyor

Farklı kıtalardaki peş peşe üç tane triple-header (üçlü) yarışın lojistiği test edeceğinin altını çizen DHL Global Motor Sporları Direktörü Paul Fowler, DHL ekibinin neredeyse yarış bitmeden ve damalı bayrak kalkmadan ekipmanı sökmeye ve istiflemeye başladığını vurguladı. Yeni lokasyonların lojistik uzmanlarını sınayacağını anlatan Fowler, işlerin yolunda gitmesi için bu lokasyonlara önceden ekipler gönderildiğini ve keşifler yapıldığını belirtti. Bu tür zorlukların motor sporlarını çekici kıldığını ifade eden Fowler “Takımların ve pilotların en iyi performanslarını sergilemeleri ve hayranların her yarışta sevdikleri sporu izleyebilmeleri için geri planda elimizden gelen her şeyi yapıyoruz”dedi.

Bu sezonda hız tutkunlarını neler bekliyor?

2021 FIA Formula 1 Dünya Şampiyonası, 28 Mart’ta Formula 1 Gulf Air Bahreyn Grand Prix ile başlayıp 12 Aralık’ta Formula 1 Etihad Airways Abu Dabi Grand Prix ile sona erecek. Bu yıl üç hafta sonu peş peşe üç yarış koşulacak. “Üçlü” yarışlar üç kez gerçekleşeceği içinpilotları, takımları ve DHL’in lojistik ekibini özel zorluklar bekliyor.

İlk üçlüde yarışlar Avrupa’da koşulacak. 29 Ağustos’ta Spa-Francorchamps’ta Formula 1 Rolex Belçika Grand Prix, 5 Eylül’de Zandvoort’ta Formula 1 Heineken Hollanda Grand Prix ve bir hafta sonra da 12 Eylül’de Monza’da Formula 1 Heineken İtalya Grand Prix gerçekleşecek.

İkinci üçlüdeisetakımları daha uzun mesafeler bekliyor. 26 Eylül’de Soçi’de düzenlenecek Formula 1 VTB Rusya Grand Prix’sinden bir hafta sonra 3 Ekim’de Singapur’daki sokak pisti koşulacak ve ardından Formula 1 ekibi 10 Ekim’de Japonya’daki Suzuka pistine yol alacak.

Sezonun son üçlüsünde de hız tutkunları büyük mesafeler alacak. İlk durak, 24 Ekim’de Austin, Texas’ta düzenlenecek Formula 1 Aramco ABD Grand Prix’si. Buradan 31 Ekim’de Formula 1 Meksika Grand Prix’si için Mexico City’ye gidilecek ve bu üçlü 7 Kasım’da Brezilya’nın São Paulo kentinde sona erecek.

Bu yılın DHL En Hızlı Tur Ödülü ilepilotlar ve takımların üstün başarıları için DHL En Hızlı Pit Stop Ödülüyarış sezonunun son gününde Abu Dabi’de kazananlara sunulacak.

Diğer Haberler

Subaru, Auto Express Sürücü Gücü sıralamasında üst üste ikinci kez zirvede

Subaru, Auto Express Driver Power müşteri memnuniyeti anketinde üst üste ikinci kez 'Yılın Üreticisi' ödülüne layık görüldü ve on puan kategorisinden yedisini domine etti...

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI Countryman, Opel Grandland, Peugeot 3008,...

ATMO Group SWM Motors G01 Pro modeli Türk tüketicilerinin beğenisine sunulacak

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım çalışmalarına hız verdi. Türkiye’de üretime...

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan Yeni 3008 Plug-in Hybrid Açıklamaları ve Değerlendirmelerde bulundu

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan, yılın ilk yarısında 41 bin 640 satışla geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29 büyüyerek, yüzde 6,8 pazar payı...

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat rakamıyla ikinci büyük pazar olurken,...

Otomotivde 3,4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi

Otomotiv endüstrisinin ocak-haziran dönemi ihracatı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 19 milyar 987 milyon dolar olarak kayıtlara geçti. Bu rakam otomotiv...

Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Hyundai’den büyük kampanya

Hyundai'den Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Temmuz Ayrıcalığı... Hyundai Motor Türkiye, öğretmen, öğretim görevlisi ve sağlık çalışanlarına yönelik özel satış destek kampanyası başlattı. Kampanya kapsamında BAYON 1.0T...