Page 56 - AĞUSTOS 2013
P. 56
TEST
Luxury Cars & LifeStyle Magazine
1.yıl
Hemen her yerinde bu saklama alanları mevcut. X10 modelini 3 farklı
kullanım özelliği mevcut. Eco modunda 330 cc’lik motor biraz daha hissiz
hareket etmenizi sağlayıp geç hızlanmakta. 33 beygir olan motorumuz
biraz ağır olan yapısı itibarı ile seriliği daha çok uzun mesafelerde yüksek
devirde sağlıyor. Kombine olan arka ve ön fren sistemi oldukça güvenli ve
kısa sürede durmanıza olanak sağlıyor. Ön freni sıktığınızda ABS kendini
hemen hissettiriyor. Ön rüzgar camı yüksek olduğu için touring motorları da
andırırken sürücünün rahat biçimde yol almasını sağlıyor. Sinyal dönüşleri ve
kornası kullanım esnasında parmaklarınızla kolayca ulaşılabilecek boyutta.
Önünüzde yer alan kontrol panelinde her şeyi çok net görebiliyorsunuz.
Motorun performasını test ettiğimiz de ise eco modundan normal moda
geçiyoruz. Motor bir nebze daha canlı hareket etse de kalkışlar da iste-
diğimiz verimi elde etmekte zorlanıyoruz. Motorun cansız yapısı 350 cc den
beklentilerimizi tam anlamı ile karşılamasa da X10 bir bütün olarak tatmin 1959 Chevrolet
edici özelliklere sahip. Motorumuzun satış fiyatı ABS’li modeli bayi satış fiyatı
8.440 euro (21,349 TL) fiyatına baktığımız da markanın geliştirmiş olduğu
donanım ve özellikleri de dikkate alacak olursak yolcu ile beraber rahat
kullanımı söz konusu olsa da motorun fiyatına göre performansını bir nebze
daha iki kişiyi yokuşlarda canlı taşımasına imkan sunacak beygir gücünü
hissetmemiz gerektiğini düşünüyorum. Tabi ki bu marka’nın sevenlerini Corvette
üzecek bir sonuç kesinlikle değil. Testimiz esnasında yaşamış ve hisset-
miş olduklarımızı birebir ifade etmeye çalıştığım için motorun performansı
hakkında da iyi şeyler yazabiliyor olmak isterdim. En yakın rakipleri Suzuki
Burgman, Yamaha XMax 400 gibi modellere oranla da sanıyorum 400 cc’lik
ikinci motor seçeneği performans açısından daha verimli olacaktır.
56 - Automobile mAgAzine AutomobilemAgAzine.com.tr - 57