Page 80 - Automobile Magazine - 9.YIL Özel Kasım Sayısı Türkçe-İngilizce E-Dergi.
P. 80

ACTIVE SAFETY BRAKE

                                                                                  COFFEE BREAK ALERT


                                                                                   HILL-START ASSIST

















        NEW CITROËN C3: NOW
        WITH MORE PERSONALITY
        AND COMFORT...

        YENİ CITROËN C3

        DAHA RENKLİ, DAHA KİŞİSELLEŞTİRİLEBİLİR VE DAHA KONFORLU...
                                                                                   NEW - FRONT
                                                                                   PARKING ASSIST




                 itroën Türkiye, markanın tüm dünyada en   he C3 is Citroën’s best-selling model, in
                 çok satan modeli olan C3’ünyenisinisatışa   the top five in the B segment in Europe,
                 sundu. Üçüncü nesil C3, 2016 yılından  Tas of the end of December 2019. The
                 bu yana gerçekleştirmiş olduğu 850.000   charismatic and charming C3 is continuing its
                 adetlik satış performansıyla başlı başına   offensive in its highly competitive segment, by
                 bir başarı hikâyesi yazmıştı.Yeni Citroën   strengthening its unique design, its colourful
    80CC3 modern ve gösterişli bir görünüme     personality and its unparalleled comfort. The
        sahip, başka hiçbir otomobile benzemiyor. Renkli bir   model that gave new drive and energy to the
      MAGAZINE.COM.TR  ilham alınan ve yeni LED farlarla desteklenen ve tama-  “Inspired By You” formula for success, C3   This newfront end, inspired directly by the CXPE-
                                                brand in 2016 has since appealed to over
        kişilik ve benzersiz konfor seviyesi ile sınıfındaki diğer
        otomobillerden ayrışıyor. Yeni konsept otomobillerden
                                                750,000 customers around the world. An
                                                                                  RIENCE, the concept car presented at the 2016
                                                intends to continue its expansion by targeting
        men yeni Citroën kimliğini yansıtan karakterli bir ön
                                                                                  Paris Motor Show, is recognisable right from
        görünümü beraberinde getirirken; zengin dış görünüm
                                                urban and suburban young people who are
                                                                                  the first glance. It gives New C3 a new bold,
        kombinasyonu, üç yeni tavan dekoru, yeni alaşım
                                                creative, optimistic and who are constantly
                                                                                  raised look and enhances its personality. The
                                                on the go. The model also has strong appeal
        jantı ve ikisi de yeni olmak üzere iki farklı iç ambiyans
                                                                                  changes here to accentuate the perception of
      AUTOMOBILE  alternatifi ile yeni Citroën C3 son derece zengin bir   for fleet and business customers. Within this   new signature, reflecting the Citroën identity,
                                                segment, C3 saw its registrations increase by
        özelleştirme ve kişiselleştirme potansiyeli sunuyor. Cit-
                                                                                  the height of the bonnet. The chevrons and the
        roën C3, 22 Eylül itibariyle 156.500TL’den  başlayan
                                                12.6% in 2019. New design to cultivate the
                                                                                  chrome extend to the LED daytime running lights
                                                difference. With its assertive style and unique
        fiyatlarla Citroën Yetkili satıcılarında tutkunları ile
                                                                                  (depending on the trim levels) and highlights
                                                shape within a busy segment, New Citroën C3
        buluştu. Yüksek ve yatay bir mimariye sahip ön bölüm,
        3,99 metre ile aslında kompakt bir otomobil olan C3’e
                                                                                  technological look and are equipped with LED-
        daha kendinden emin bir görünüm kazandırıyor. Motor   continues to shake up the market. The bold   the width of the car. The new headlamps offer a
                                                style of its new front end, which showcases
        kaputu ile aynı hizada cam çizgileri ve siyah direk ka-  the new brand signature, was inspired by the   son all trim levels. Furthermore, a touch of colour
        plamaları havada süzülen tavan hissine neden oluyor.   CXPERIENCE Concept. New C3 also gains   is provided by the inserts surrounding the fog
        Yeni C3, Citroën Advanced Comfort® kapsamında   new LED headlights, new 17-inch alloy wheels   lights. To make its best-seller ever more alluring,
        ergonomik kumandalar ve okunaklı göstergelerle son   and new Airbump® designs providing an   and to allow customers to feel ‘at home’ behind
        derece konforlu bir kullanım sunuyor. Ayrıca sürüş   impressive new look. Extended customisation   the wheel, the designers of New C3 have made
        konforunu ve sürüş güvenliğini desteklemek üzere   potential: “Inspired By You”, Citroën allows ev-  no compromises to comfort on-board, applying
        yenilikçi teknolojiler de devreye giriyor. Yeni C3; yeni   eryone to tailor their car to their desired style.   Citroën Advanced Comfort® knowhow to the
        ön park sensörü, anahtarsız giriş ve çalıştırma, aktif   New C3’s customisation range extends to 97   interior design. Agile, compact and versatile, this
        güvenlik fren sistemi, sürücü yorgunluk uyarı sistemi,   combinations, offering a choice of coordinated   five-door hatch, which benefits from a compact
        sürücü dikkat uyarı sistemi, kör nokta uyarı sistemi,   colour packs centred around four bi-tone roof   length (3.99 m), asserts its driving style thanks
        geri görüş kamerası, yokuş kalkış desteği, şerit ihlal   colours, along with new body colours (Elixir   to its suspension, which is a gold standard in
        uyarı sistemi, hız limit panoları okuma sistemi, hız   Red & Spring Blue), new exterior trims and   the segment, and with the care taken with the
        sabitleme ve hız sınırlandırma olmak üzere sürüş   the brand-new ‘Techwood’ interior ambiance.   acoustic treatment. A combination of a uniquely
        güvenliğini ve sürüş konforunu destekleyen 12 adet   Citroën C3’s new front end marks a new stage   hushed atmosphere and a typical Citroën signa-
        sürüş destek sistemiyle yollara çıkıyor.  of styling within the Citroën range.   ture at the wheel.
      Automobile Magazine  |  FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX 2020
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85