DACIA’DAN 5 milyon SATIŞ!

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Sanayii Derneği, 2024’ün İlk 4 Aylık Verilerini Açıkladı

Otomotiv Sanayi Yüzde 16,5 Payla Türkiye İhracatının Lokomotifi! (Detaylı Rapor)  Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2024 yılının ilk 4 aylık dönemine...

OMODA, Dünya Gençliğinin SUV’da Yeni Modası Oldu

OMODA Üretim Kalitesi ve Teknolojisiyle Avrupalı Kullanıcıların da Güvenini Kazandı! Çinli SUV markası OMODA, sektördeki yükselişini hızla sürdürüyor. Yenilikçi tarzı ve...

İlk Prometeon markalı lastiğin lansmanı Mısır’daki Gize Piramitleri’nde

İlk Prometeon markalı lastiğin lansmanı Mısır’da yapıldı... İlk Prometeon markalı lastiklerin lansmanı, Prometeon'un İskenderiye fabrikasının 30. yıl dönümüyle birlikte,...

Doblo Combi’de yüzde 0 faiz veya 75 bin lira nakit indirimi

Fiat, seçili modellerinde uygun koşullarda kredi kullanım imkanı ve nakit alım kampanyası başlattı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Fiat, mayıs...

2018 yılının başında da rüzgar, Dacia için arkadan esmeye devam ediyor. Marka, 2004 yılından bu yana tüm pazarlarda beş milyon, Fransa’da ise bir milyon satış adedine ulaşarak yeni bir rekora imza attı. 15 yıldan kısa bir sürede, ilkelerinden ödün vermeksizin ürün gamını tek modelden 6 modele çıkaran Dacia, pazardaki en iyi fayda / maliyet oranını her zaman korumayı başardı.

Bu dinamizm sayesinde 2017, Dacia için rekor bir yıl oldu:

-Sandero, Avrupa’nın en çok tercih edilen otomobili oldu (Avrupa’daki perakende müşterilere yapılan satışlarda birinci sırada yer aldı)

-Satış adedi yüzde 12 artarak 655 bine ulaştı

-Dacia, faaliyet gösterdiği 25 pazarda satış adedini artırdı veya pazar payı rekorları elde etti.

Dacia’da yüksek müşteri sadakati
Dacia ile markanın fanları haline gelen müşteriler arasında güçlü bir bağ oluştu.

Dacia, 2004 yılından bu yana her zaman otomotiv endüstrisinden farklı konumlandı ve ‘daha fazlasını’ yapma yarışına katılmayı reddederek bunun yerine müşterilerine yalnızca ihtiyaç duydukları özellikleri sunmaya odaklandı ve bunu da başardı.

Dacia Satış ve Pazarlama Direktörü François Mariotte “Dacia, müşterilerin “az ama öz” satın alma yaklaşımının belirlediği yeni tüketim alışkanlıklarına mükemmel uyum sağlıyor. Müşteriler konfor veya estetikten ödün vermeyen daha dayanıklı, kaliteli ve fiyatının karşılığını veren ürünleri tercih ediyor. Bu, gıda, hava taşımacılığı ve giyim gibi diğer sektörlerde de gözlemlenebilecek ana bir akımdır. Dacia bu trende yanıt verebilen tek otomobil üreticisi olmakla birlikte bu sayede milyonlarca müşterisine rakipsiz fiyatlarla sıfır ve güvenilir otomobil satın alma imkanı sunmaktadır.” dedi.

Smart Seats (Akıllı ve katlanabilir) 7 koltuklu Lodgy
2018 yılında sunulan yeniliklerin arasında yer alan katlanabilir 7 koltuk ve üçüncü sırada bulunan Smart Seats (Akıllı Koltuk) modülaritesi ile Lodgy, bir ailenin farklı ihtiyaçlarını karşılayabilmesinin yanı sıra 7 kişiye kadar konforlu yolculuk imkanı sunuyor.

Son Haberler

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Diğer Haberler