Dacia Yepyeni Duster’ı Tanıttı…

®
Çok Okunanlar

Toyota, Kuzey Carolina’da 1.3 milyar dolarlık yeni pil tesisi kuracak

Toyota Motor yaptığı açıklamada, hibrit ve elektrikli araç çalışmalarını genişletmek için Kuzey Karolina'da 1,29 milyar dolarlık yeni bir pil...

Kasko sigorta primlerinizin ödenip ödenmediğini biliyor musunuz?

Kaza geliyorum demez. Özellikle de motorlu araçlar için. Hele de trafiği bol, araç sayısı yüksek bir şehirde yaşıyorsanız her...

4,94 trilyon yene (31,9 milyar dolar ) ulaştı…

Toyota, Mart 2024'te sona eren mali yıla ilişkin finansal sonuçlarını duyurdu. Buna göre, Japon otomobil üreticisinin gelirleri mart ayına...

Hayır, Lamborghini satılık değil” dedi…

İngiliz medyasının bildirdiğine göre Volkswagen Lamborghini için 7.5 milyar euro (9.2 milyar $) teklif aldı, ancak VW süper otomobil...

Dacia, ikonik en çok satanlar hikayesinin bir sonraki bölümü olan üçüncü nesil Duster’ı sunuyor… Tamamen Yeni Duster’ın tasarımı daha sert ve daha iddialı!

Duster kanıtlanmış bir başarı hikayesidir. 13 Yıllık kariyerinde 40’tan fazla ödüle layık görüldü, üretimi 2,2 milyon adede ulaştı. 2022’de perakende pazarındaki tüm segmentlerde Avrupa’nın en çok satan suv’u olarak sıralanıyor. Dacia’nın Romanya’nın Pitesti kentindeki fabrikasındaki üretim hatlarından her gün yaklaşık 1.000 Duster SUV çıkıyor.

CMF-B platformunda, Tamamen Yeni Duster, önceki nesle göre yolcular ve bagajlar için daha fazla alana sahip. Platformun ileri mühendisliği ayrıca yoldaki titreşimi ve gürültüyü azaltarak sürücü konforunu artırıyor.

Dacia Ürün Performansı Başkan Yardımcısı Patrice Lévy Bencheton şöyle açıklıyor: “Yeni CMF-B platformu, Dacia serisini hem bugün hem de yarın geliştirmek için kilit bir değer. Tüm potansiyelini Tamamen Yeni Duster’da görebiliriz. Yüksek verimli elektrikli güç aktarma organlarına yer veriliyor.

Tamamen Yeni Duster, beş sürüş ayarı içeren 4×4 Arazi Kontrol şanzımanına sahip:

  1. Otomatik: şanzıman, tekerlek tutuşuna ve hızına göre gücü ön ve arka aks arasında otomatik olarak dağıtır.
  2. Kar: belirli ESC ve kaymayı önleyici ayarlarla kaygan yollarda yörüngeyi optimize eder
  3. Çamur / Kum: dengesiz arazi için
  4. Off-Road: zorlu arazilerde en iyi performans. Mevcut Duster’ın 4×4 Kilit moduna çok benzer, ancak kavrama ve hıza göre torku ön ve arka tekerleklere otomatik ve optimum şekilde dağıtmanın ek avantajı ile
  5. Eco: Klimayı ve aracın performansını düzenleyerek yakıt tüketimini optimize eder. Yolun tutuşuna uyum sağlarken yakıt tüketimini sınırlamak için torkun ön ve arka akslara dağılımını mümkün olan maksimum ölçüde optimize eder

Yepyeni Duster’ın yerden yüksekliği, piyasadaki en yüksek 4×4 versiyonunda 217 mm’dir.

Hız sabitleyici / Hız sınırlayıcı artık tüm donanımlarda standart hale geldi. Ayrıca, kısa huzmeli ve uzun huzmeli farlar arasında otomatik geçiş, Tamamen Yeni Duster Extreme ve Journey modellerinde standart olarak sunuluyor.

 

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...