Dacia, Paris Otomobil Fuarı’nda…

®
Çok Okunanlar

Akaryakıtta “Türkiye’nin Süper Markası” OPET

Marka yönetimi konusunda üstün başarı gösteren firmaları ödüllendiren uluslararası bağımsız otorite Superbrands, OPET’i üçüncü kez "Türkiye'nin Süper Markası’ ilan...

Yeni BMW patronu 6000 kişilik işçiyi çıkarmayı planlıyor…

Yeni BMW CEO'su Oliver Zipse bir dergi raporuna göre birkaç bin kişiyi azaltmayı planlıyor. Almanya'daki otomobil üreticisi, çoğu Münih'teki şirket...

Subaru’dan Kobe Steel açıklaması

Subaru Corporation, Kobe Steel'in mukavemet raporlarında sahtecilik yaptığını itirafı üzerine Kobe Steel'in Subaru'ya verdiği tüm materyallere ilişkin Subaru üretimi...

YENİ RENAULT ZOE TÜRKİYE’DE…!

Avrupa'nın en çok tercih edilen elektrikli otomobili unvanını taşıyan yeni Renault ZOE’nin, daha uzun menzil, daha fazla sürüş konforu,...

Dacia, 17-23 Ekim tarihleri arasında Paris Porte de Versailles Sergi Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan Paris Otomobil Fuarı’na katılacak. Marka, Salon 6’da tüm ürün gamını ve heyecan verici yeni gelişmeleri aktaracak.

 Kısa bir süre önce tanıtılan MANIFESTO konsept otomobili ve markanın tüm ürün gamı, yeni marka kimliği ile fuarda sergilenecek. Duster, ilk kez bir özel seri versiyonuyla da dikkatleri üzerine çekecek. Ayrıca Dacia’nın ilk HYBRID 140 motoru da tanıtılacak. Ek olarak eko tasarımlı lisanslı ürünler de markanın gelecekteki vizyonunu deneyimleme imkânı sunmak üzere fuarda yerini alacak.

YENİ DACIA MARKA KİMLİĞİNE SAHİP TÜM ÜRÜN GAMI

Dacia, kısa bir süre önce yeni marka kimliğini benimseyerek tarihinde tamamen yeni bir sayfa açtı. Bu dönüşüm ile birlikte tüm ürün gamının logosu yenilenirken, yeni logoyla eşzamanlı olarak yeni tasarım öğeleri, yeni marka kimliğine sahip sinyalizasyon ile donatılmış yetkili satıcı ağı ve yeni renkler kullanılacak. Dacia tüm heyecan verici gelişmeleri ilk kez Paris Otomobil Fuarı’nda tanıtacak. Stantta sergilenecek ürün gamı, yeni logoya ve ambleme sahip olacak.

Yeni logoda “D” ve “C” harflerinin şık çizgileri bir zincirin halkaları gibi birleşerek sağlamlığı ve sadeliği simgeliyor. Dacia, logosuyla sahip olduğu değerlerin altını çiziyor: “Sade ama havalı, güçlü ve maceracı, hem ekonomik hem ekolojik”.

MANIFESTO, DACIA’NIN DEĞERLERİNİ YANSITIYOR

Dacia, MANIFESTO konsept otomobil modelini de fuarda dünyaya tanıtacak. MANIFESTO, Dacia’nın sade ama havalı, dayanıklı, uygun fiyatlı ve çevre dostu araçlar vizyonunu somutlaştırıyor. MANIFESTO aynı zamanda gelecekteki seri üretim otomobillerde kullanılacak olan yenilikçi özellikler için bir test alanı görevini de üstleniyor. Kompakt, hafif, atak bir yapı ortaya koyan MANIFESTO, doğa ve outdoor için tasarlanmış bir otomobil. Dacia’nın değerlerini ve niteliklerini somutlaştırmaya hizmet eden vizyonun bir ifadesi.

MANIFESTO, çıkarılabilir tek farı, Medya Kontrol Sistemi ve gelecek nesil Duster’da pazara sunulacak olan YouClip aksesuar arayüzü ile dikkat çekiyor. MANIFESTO, dayanıklı bir otomobil ve havasız lastikleriyle her türlü arazinin üstesinden gelebiliyor. Su geçirmiyor ve hem içten hem de dıştan hortumla kolaylıkla yıkanabiliyor. MANIFESTO, özel noktalı desen tasarımıyla ve yüzde 20 geri dönüştürülmüş plastik kullanılarak üretilmiş olan Starkle® adındaki yeni malzemeyle ECO-SMART bir otomobil olma özelliğine sahip. Bu malzeme ayrıca yeni nesil Duster’da görücüye çıkacak.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...