Dacia Duster Reklamı, What Car?da En İyi Ticari SUV ödülünü aldı

®
Çok Okunanlar

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Dacia Duster Reklamı, What Car?da En İyi Ticari SUV ödülünü aldı.  Yakın zamanda markanın cesur yeni görsel kimliğiyle zenginleştirilen model, pratikliği ve olağanüstü değeriyle ünlü dergi ve web sitesi jürisini etkiledi.

Jürinin Duster Reklamını ödüllendirme kararı hakkında What Car?’ın Editör Yardımcısı Darren Moss şunları söyledi: ” Duster Reklamı, alıcılar için yıldız değerini temsil ediyor, ancak lehine salt maliyetten daha fazlası var – her zerresi alıcılar kadar pratik. güçlü performansın yanı sıra düşük çalıştırma maliyetleri sağlayan bir dizi motor sunuyor.

Dacia Birleşik Krallık Marka Direktörü Luke Broad şunları söyledi: “İşletme maliyetleri genel olarak artmaya devam ederken işletmeler sıkıntıyı hissediyor. Dacia’da, çalışkan müşterilerimize paranın karşılığını ve işlerini yapmak için ihtiyaç duydukları sağlam güvenilirliği sunmak için yorulmadan çalışıyoruz. Duster Commercial’ın sunduklarıyla rekabet edebilecek çok az şey var ve ayrıca dört tekerlekten çekişin mevcudiyeti, işleri onları daha uzak, erişilmesi daha zor alanlara götüren işletmeler için onu mükemmel kılıyor.

Kanıtlanmış Duster SUV’u temel alan Duster Commercial, N1 ticari araç olarak homologe edilmiştir ve çok ödüllü Duster’ın sağlam ve güvenilir doğasına, 1.623 litre ve daha fazla alan sunan sağlam, dayanıklı düz bir yük alanı ekleyerek inşa edilmiştir. 503 kg taşıma kapasitesi.

Duster Commercial, her ikisi de cömert düzeyde standart donanımla birlikte iki donanım seviyesinde sunuluyor: Essential ve Expression. Model, iki veya dört tekerlekten çekişli konfigürasyon seçeneklerini kapsayan, 90 hp ila 150 hp arası çıkışlara sahip kanıtlanmış ve verimli bir dizi benzinli ve dizel motora sahiptir. Altı vitesli manuel şanzıman standart olarak sunulurken, Dacia’nın altı vitesli çift kavramalı EDC şanzımanı yalnızca TCe 150 motorla birlikte sunuluyor.

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...