Corolla “dünyanın en çok tercih edilen binek otomobili”

®
Çok Okunanlar

“Türkiye, globalde Uber’in öncelikli ülkelerinden birisi”

Bahadırlı, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi'nde, şirketin global ve Türkiye hedeflerine ilişkin soruları yanıtladı. Türkiye'de şu anda sadece...

Stellantis Sürdürülebilir Ulaşım Teknolojisi

Mobilitenin her alanına yatırım yapan, dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, 2023 yılında ortaya koyduğu güçlü performansını sosyal sorumluluk...

Trafiğe martta 226 bin 617 aracın kaydı yapılırken 2 bin 239 aracın kaydı silindi

Türkiye İstatistik Kurumu, mart ayına ilişkin motorlu kara taşıtları istatistiklerini açıkladı. Buna göre, martta trafiğe kaydı yapılan taşıt sayısı geçen...

DS Automobiles, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası

Formula E’de ikişer defa Pilotlar ve Takımlar Çifte Şampiyonluğu bulunan DS Automobiles, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası’nın 10....

Toyota, geçen yıl en yakın rakibinden 1 milyon 300 binden daha fazla satış gerçekleştirerek “dünyanın en çok tercih edilen otomobil markası” oldu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2017’ye kıyasla satışlarını yüzde 3 artıran Toyota, tüm dünyada toplamda 8 milyon 91 bin 277 adetlik satış gerçekleştirerek “lider marka” unvanıyla sektördeki gücünü bir kez daha ortaya koydu.

Toyota, geçen yıl en yakın rakibinden 1 milyon 300 binden daha fazla satış gerçekleştirerek dünyanın en çok tercih edilen otomobil markası oldu.

– Corolla “dünyanın en çok tercih edilen binek otomobili”

Toyota’nın global satış başarısı, Corolla’nın da dünyada en çok satılan otomobil olmasıyla bir kez daha taçlandı. Üretildiği 1966 yılından bu yana toplamda 46 milyonu aşan satışıyla zirvedeki yerini sağlamlaştıran efsane model Corolla, 2018 yılında da yine “dünyanın en çok tercih edilen binek otomobili” olmayı başardı.

Toyota, otomobil satışlarında dünya lideri
Toyota, otomobil satışlarında dünya lideri

2018 yılında yüzde 1 artışla 934 bin 348 adetlik satışa ulaşan Corolla, birincilik tahtını korudu. Corolla, Türkiye’de de 23 bin 576 adetlik satış ile Toyota’nın 2018 binek otomobil satışlarının yüzde 77’sini oluşturdu.

– Hibrit satışları Türkiye’de 10 bini aştı

Hibrit teknolojisinin öncü ve lider markalarından Toyota, 2020 yılına kadar globaldeki her binek modelin bir hibrit versiyonunu sunma hedefine Türkiye’de bir yıl öncesinden ulaştı. Bugüne kadar Türkiye’de 10 bin adetlik hibrit otomobil satışı gerçekleştiren Toyota, yeni nesil Corolla Hybrid’in de katılmasıyla sadece 2019 yılı için toplamda 12 bin adet hibrit otomobili Türk kullanıcısıyla buluşturmayı hedefliyor.

Türkiye’de bugüne kadarki toplam hibrit satışından fazlasını bir yıl içinde aşmayı planlayan Toyota, geniş hibrit ürün gamı ile hibrit teknolojisindeki gücünü ortaya koymaya devam ediyor.

– SUV segmentinin lideri de Toyota

Toyota, başarısını, öncüsü olduğu SUV segmentinde de sürdürüyor. 2017 yılını lider olarak tamamlayan RAV4, geçen yıl da “dünyanın en çok satılan SUV modeli” olarak öne çıktı.

Bir önceki yıla göre yüzde 4 artış elde eden Toyota RAV4, geçen yılı 807 bin 116 adetlik satışla tamamladı. SUV segmentinde de Toyota’yı birinciliğe taşıyan RAV4, tüm segmentlerin değerlendirildiği genel sıralamada da dördüncü sırayı elde etti.

Son Haberler

Petrol Fiyatları Pazartesi günü geriledi…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki ateşkes umutları ve ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz indirimlerinin zamanlamasına ilişkin artan belirsizlikler nedeniyle Pazartesi...

Diğer Haberler