Continental Yönetim Kurulu Üyesi Christian Kötz

®
Çok Okunanlar

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de...

Koray Kamiloğlu’ndan İtalya’da nefes kesen performans

Koray Kamiloğlu'ndan İtalya'da nefes kesen performans: Zirveyi kaptırmadı! Yurt içinde ve yurt dışında elde ettiği başarılarla dikkat çeken yarış pilotu...

“Can.ai ile mobilitenin ötesini yeniden kurguluyoruz”

Münih’teki IAA Mobility 2025’e ürün, tasarım ve teknolojileriyle katılan Togg, Microsoft Türkiye iş birliğiyle geliştirdiği yapay zekâ platformu Can.ai’yi...

Yeni Renault Clio, 6. Nesliyle Yeniden Sahneye Çıkıyor

Satışa sunulduğu 1990 yılından bugüne, Clio dünya çapında 17 milyon, Türkiye’de ise 600 binden fazla kullanıcıya ulaştı ve hatchback...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam...

Eskişehir Büyük Organizasyona Hazır

2025 FIA Avrupa Ralli Kupası'nın dokuzuncu, Petrol Ofisi Maxima 2025 Türkiye Ralli Şampiyonası'nın da beşinci ayağı olan Odunpazarı ESOK Rally,...

OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Renault’nun Bursa üssünde üretim hattını inceledi

Oyak Renault’nun Bursa’daki üretim üssünü ziyaret eden OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Duster, Clio ve Boreal modellerinin üretim hatlarını...

Akıllı dijital lastikleri ve sürdürülebilirlik hedefleriyle pazarda fark yaratacak

Lastik Grubu Başkanı ve Continental Yönetim Kurulu Üyesi Christian Kötz, “Mükemmel lastik, bizim DNA’mızda var, öyle de kalacak. Bu sayede dünyada lider lastik üreticileri arasında girdik. Şimdi ‘Vision 2030’ stratejik programımızla güçlü konumumuzu daha da ileriye taşımaya hazırlanıyoruz. Önümüzdeki dönemde akıllı dijital lastik çözümlerimizi ve iddialı sürdürülebilirlik hedeflerimizi hayata geçirmemiz, başarımızda belirleyici olacak, böylece pazarda fark yaratabileceğiz. Yeni ‘Vision 2030’ stratejik programı, organizasyonumuzu sistematik olarak müşteri odaklı çözümler geliştirecek şekilde yapılandırmak ve müşteri ihtiyaçlarını tüm faaliyetlerimizin merkezine yerleştirmek konusundaki kararlılığımızın altını çiziyor” dedi.

Şu anda dünyanın en büyük üçüncü binek lastiği ve dördüncü kamyon lastiği üreticisi konumunda bulunan Continental, premium binek, kamyon ve özel lastik portföyüyle lastik teknolojisinde en üst yenilikçi performansı temsil etmeye devam edecek. Geçtiğimiz yıllarda üretim ağında dünya genelinde büyümesini sürdüren şirketin son teknoloji üretim sistemleri, gelecekte daha verimli ve çevreye dost üretimi destekleyecek.

Dijital çözümlerde dünya lideri olmayı hedefliyor

Continental, sistematik olarak yeni iş modelleri geliştirmeye ve premium lastiklere odaklanan akıllı dijital çözümlerle eksiksiz bir ekosistem yaratmaya devam edecek. Mobilite sektöründe dünyanın en büyük elektronik, sensör sistemleri ve yazılım tedarikçilerinden biri olan Continental, bu konuda önemli bir rekabet avantajına sahip. Şirket, müşteriler ve diğer teknoloji firmaları ile sistematik olarak iş geliştirme ortaklıkları da yapıyor. Bu yaklaşımla, Lastik Grubu 2030 yılına kadar hizmet tabanlı dijital çözümlerde dünya lideri olmayı hedefliyor.

Sürdürülebilirlik alanında da iddialı hedefler peşinde koşan Continental, 2030 yılına kadar lastik sektöründe en yenilikçi üretici olmayı hedefliyor. Bu düşünceyle, 2020 Nisan ayında dünya genelinde devam eden tüm proje ve faaliyetler, yeni oluşturulan Sürdürülebilirlik Departmanı altında toplandı. Sürdürülebilirlik ve sorumluluk anlayışıyla yürütülen ticari faaliyetler, uzun yıllardır Continental’in kurumsal stratejisinin ayrılmaz bir parçasını oluşturuyor. Bu faaliyetler, iklim değişikliği, düşük emisyonlu mobilite, döngüsel ekonomi ve sürdürülebilir tedarik zincirleri gibi stratejik konular etrafında yoğunlaşarak değer zincirinin tüm aşamalarını kapsıyor.

2050 yılına kadar lastiklerde yüzde 100 sürdürülebilir malzemeler kullanılacak

Continental, üretim, kullanım ve geri dönüşüm açısından geleceğin enerji verimliliği daha yüksek ve çevre dostu lastiğine ulaşmak için sistematik olarak yeni teknolojiler, alternatif malzemeler ve çevreye uyumlu üretim süreçleri alanlarında Ar-Ge’ye yatırım yapıyor. Lastik üreticisi, bu çalışmalar sayesinde 2050 yılına kadar lastik ürünlerinde kademeli olarak yüzde 100 sürdürülebilir malzemeler kullanmayı hedefliyor. Lastik Grubu, su ve enerjinin verimli ve sürdürülebilir kullanımında da sektörünün lideri konumunda. Bugün Continental, üretilen her ton lastik başına endüstri ortalamasından yüzde 55 daha az su ve yüzde 17 daha az enerji tüketiyor. 2030 yılına kadar ise ek olarak yüzde 20 daha tasarruf sağlamayı hedefliyor.

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...