Continental RFID teknolojili lastiklerin üretimine başladı

®
Çok Okunanlar

4 şirket ilk yarıya ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı

Şirketlere ilişkin geçen ay öne çıkan gelişmelere bakıldığında; Otokar 6 aylık konsolide finansal sonuçlarını açıkladı. Şirket, yılın ilk yarısında...

“Doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok”

ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını,...

Suzuki Modellerinde Ağustos Ayına Özel ÖTV

Akıllı Hibrit Teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, yeni ÖTV düzenlemesiyle avantajlı fiyatlarla ve...

MAPESAD Başkanı Tayfun Koçak

Madeni yağlar, endüstriyel yağlar, kimyasallar ve katkı maddeleri gibi birçok alanda uzmanlaşmış 100’ün üzerinde markanın katılacağı İstanbul Fuar Merkezi’nde...

Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak

Çevre dostu özellikleri ve dikkat çekici tasarımıyla tamamen elektrikli Microlino, yazın en keyifli buluşması için Bodrum’da! Borusan Otomotiv’in Türkiye...

Sıradaki Yetenek Halil İbrahim Karadavut

Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) tarafından Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilen ve 12-16 yaş aralığındaki gençlerin ücretsiz...

Türkiye’de elektrikli otomobil satışı ilk kez 100 bini aştı

Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) verilerinden derlediği bilgilere göre, otomobil satışları bu yılın ocak-temmuz döneminde geçen yılın aynı...

Continental, geliştirdiği RFID (radyo frekansı tanımlama) teknolojili ilk binek otomobil lastiklerinin üretimine başladı. RFID teknolojisi sayesinde lastik bilgileri radyo frekansı iletişimiyle okunabiliyor. RFID etiketi lastik ve jantların orijinal ekipmana takılmasını kolaylaştırarak kaliteyi garanti ediyor. 

Continental, RFID (radyo frekansı tanımlama) teknolojili ilk binek otomobil lastiklerinin tedarikini gerçekleştirdi. Özel bir cihazla okunabilen RFID etiketi, montaj hattında doğru lastiğin ve jantın takılması için lastiği tanımlayan bilgileri içeriyor. Bu bilgiler arasında üretici olarak Continental’in yanı sıra ürün kodu ve ürün seri numarası da yer alıyor. Böylece standartlaştırılmış arayüz aracılığıyla Continental’in veri tabanına erişerek her lastiğin ilave verilerini görmek mümkün olabiliyor. RFID teknolojisine sahip Continental lastiklerinin her iki yanağında da RFID ISO logosu yer alıyor.

Jant ve lastikler imalat sürecinde dahi kontrol edilebiliyor

Lastiğin içine yerleştirilen RFID etiketi üzerindeki bilgiler, lastiğin makineyle janta montajını kolaylaştırmak için bir okuma cihazı ile okunarak kaliteyi garanti ediyor. Böylece jant ve lastikler, uygun araca monte edilene kadar imalat ve lojistik süreçlerinde takip edilebiliyor. Bu şekilde Continental, montaj için fabrikaya teslim edildikten sonra bile orijinal ekipman lastiklerinin yüksek kalitesini korumayı ve ileride üretim sektöründe Endüstri 4.0 ağında orijinal ekipman konusunda iş birliğine hazır olmayı amaçlıyor. RFID etiketli Continental  OE lastikleri, EcoContact 6 lastikleri gibi Volvo marka otomobillere takılacak.

Diğer Haberler

Elon’a 2018 CEO Performans Ödülü

Tesla Yönetim Kurulu tarafından hissedarlara gönderilen mektupta, Musk'ın 2017'den bu yana bir performans ödemesi almadığı anımsatıldı. Yargı engeline takılan 2018 yılı performans ödemesinin yeniden uygulamaya...

“Doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok”

ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını, bu sayede Türkiye genelinde her...

Piyasa değerinde Ford Otosan ilk sıradaki yerini korudu

Halka açık 8 otomotiv şirketi arasında en fazla piyasa değerine sahip şirket olan Ford Otosan, temmuz ayını 333 milyar 890 milyon 865 bin lira...

4 şirket ilk yarıya ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı

Şirketlere ilişkin geçen ay öne çıkan gelişmelere bakıldığında; Otokar 6 aylık konsolide finansal sonuçlarını açıkladı. Şirket, yılın ilk yarısında 79,1 milyon lira zarar açıkladı,...

Otokar’ı yüzde 18,2’lik yükselişle Anadolu Isuzu, yüzde 17,6’lık artışla Tofaş izledi

Borsa İstanbul'da işlem gören otomotiv şirketleri arasında geçen ay Otokar, yüzde 34,8 ile hisseleri en çok değerlenen otomotiv şirketi oldu. Otokar'ı yüzde 18,2'lik yükselişle...

Türkiye’de elektrikli otomobil satışı ilk kez 100 bini aştı

Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) verilerinden derlediği bilgilere göre, otomobil satışları bu yılın ocak-temmuz döneminde geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 6,68 artarak...

BMW Motorrad Yenilenen R 1300 Ailesi

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW Motorrad, efsanevi boxer motor geleneğini sürdüren ve her biri farklı sürüş karakterine hitap eden yeni R 1300 serisini...