CITROËN Zaten TÜRKİYE ODAKLI…

®
Çok Okunanlar

Tesla Çin’de fiyatları düşürdü

Tesla, Çin'deki elektrikli otomobillerinin fiyatlarını 2.000 dolar daha düşürüyor. Grubun bilanço rakamlarının açıklanmasının arifesinde, yenilenen Model 3, daha önce...

Yeni Renault Duster Türkiye’de Satışa Sunuldu…

“Renault Uluslararası Oyun Planı 2027” kapsamında, Türkiye'yi hem Avrupa pazarı hem de uluslararası ihracatta merkez haline getirmeyi amaçlayan en...

EFI Automotive Robot Şarj Cihazı

Robot Şarj Cihazıyla Islak veya Tozlu Şarj Kablolarına Dokunmaya Gerek Kalmayacak!  Aracınızı Park Edin EFI Automotive’in Robotu Gelip Şart Etsin!  Fransız otomotiv...

Sprinter ve tamamen elektrikli eSprinter

Hafif ticari araçlar grubunda sunduğu araçlarla her zaman turizm sektörünün en çok tercih edilen markalarından biri olan Mercedes-Benz, 2024...

Sébastien Ogier – Julien Ingrassia ve Esapekka Lappi – Janne Ferm Almanya rallisinde tam bir performans sergilemek üzere mücadele etti.

Sébastien Ogier, Citroën Toplam WRT sürücüsü

“Açıkçası, umduğumuz hafta sonu değildi, ama ben her şeyi verdim. Ben çoğu zaman dürüsttüm, ama yeterli değildi. Zamanlar sadece orada değildi ve delinmeler kesinlikle yardımcı olmadı. Buradaki trendi aşmayı umuyorduk, ancak maalesef şampiyonada durumumuz düzelmedi. Her zaman yaptığım gibi hala savaşmaya devam edeceğim. ”

Esapekka Lappi, Citroën Total WRT sürücüsü

“Bizim için çok zor bir hafta sonu oldu. Otomobilde güven bulmakta güçlük çektik ve lider ekiplerle savaşma hızını yakaladık. Hafta sonu boyunca bazı küçük adımlar atmayı başardık ama bu yeterli değildi. Daha fazlasına ihtiyacımız var. Gelecek için birlikte doğru çözümleri bulma yeteneğimize güveniyorum ”dedi.

PİERRE BUDAR, YARIŞ EKİBİ DİREKTÖRÜ

Bu hafta sonu hayal kırıklığı yaratan performansınıza dair analiziniz nedir?

Corsica’daki performansımızın düşük olmasının nedenlerini anladığımızı ve asfalt turu için gerekli değişiklikleri yaptığımızı düşündük. Bu haftasonu önde gelenler arasında olmayı ummuştuk, ama gerçek şu ki durum böyle değildi. 

Açıkçası şimdi şampiyonlukta daha zor bir durumdayız. Ama biz hala umut varken pes edecek türden insanlar değiliz. Şampiyonluktaki en zor olaylardan bazıları da dahil olmak üzere hala devam etmek için dört ralli var. Gelecek hafta gelecek olan Türkiye için bir etkinlik öncesi testimiz var ve beraberlik, bağlılık ve tutku ile sezonun sonuna kadar mücadele edeceğiz.

(galeri haber resimlerini indir citroen-wrc-germany download pictures )

  1. Tänak / Järveoja (Toyota Yaris WRC) 3: 15: 29,8
  2. Meeke / Marshall (Toyota Yaris WRC) +20.8
  3. Latvala / Anttila (Toyota Yaris WRC) +36.0
  4. Neuville / Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +58,5
  5. Sordo / Del Barrio (Hyundai i20 WRC) +1: 16.6
  6. Mikkelsen / Jaeger (Hyundai i20 WRC) +1: 46,2
  7. Ogier / Ingrassia (Citroën C3 WRC) +1: 56.3
  8. Lappi / Ferm (Citroën C3 WRC) +2: 02.2
  9. Greensmith / Edmondson (Ford Fiesta WRC) +6: 22,2

* FIA tarafından resmi sınıflandırmanın yayınlanmasına tabi

SÜRÜCÜLER DÜNYA ŞAMPİYONASI

  1. Ott Tänak – 205 puan
  2. Thierry Neuville – 172 puan
  3. Sébastien Ogier – 165 puan
  4. Kris Meeke – 80 puan
  5. Andreas Mikkelsen – 79 puan
  6. Elfyn Evans – 78 puan
  7. Jari-Matti Latvala – 74 puan
  8. Teemu Suninen – 70 puan
  9. Esapekka Lappi – 62 puan
  10. Dani Sordo – 62 puan 

ÜRETİCİLERİN DÜNYA ŞAMPİYONASI

  1. Hyundai WRT – 289 puan
  2. Toyota Gazoo Yarış – 281 puan
  3. Citroën Toplam WRT – 216 puan
  4. M-Sport Ford WRT – 168 puan

 

 

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler