Citroën yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı

®
Çok Okunanlar

Chery’nin Ücretsiz Yaz Kontrolü Kampanyası

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,üstün satış sonrası hizmetleri ile Türk kullanıcılara ayrıcalıklı hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda...

Xiaomi SU7 Ultra Nürburgring’de Rekor

Xiaomi SU7 Ultra, Nürburgring Nordschleife pistinde 7:04.957 dakikalık tur süresiyle elektrikli üst segment araçlar kategorisinde yeni bir rekora imza...

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma organlarıyla güncellendi Renault SUV ürün gamında 2026 model yılı...

WRC3 yarışmasında 4.’lüğe yükseldi

Türkiye rallisinde genç şampiyonluk unvanını kazanan Kerem Kazaz, 2025 FIA Dünya Ralli Şampiyonası 6. yarışı olan İtalya Sardunya Rallisi'ndeki performansı...

JAECOO J-CLUB Etkinliğini Evcil Hayvan Temasıyla

JAECOO, kullanıcılarına hayatın her anında yanında olduğunu hissettiren uygulama ve projeleriyle dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda Ankara'da...

MG’nin Benzersiz EXE181 Konsepti iF Design Awards

MG, markanın asil ve sportif ruhunu yansıtan modelleriyle dikkat çekiyor. Bu paralelde, iddialı konsept otomobili MG EXE181, en prestijli...

Slovakya yarışından birincilikle döndü

EXACO Team AMS, TCR European Endurance Şampiyonası'nın ikinci yarışında Gen1 klasmanında birincilik, DSG'de ise üçüncülük elde ederek şampiyona yolunda...

Citroën, elektrikli mobiliteyi hızlandırırken ve temel DNA’sını satın alınabilirlik, cüretkarlık ve müşteri refahı için genişletirken, 103 yaşındaki marka için cesur, heyecan verici ve dinamik yeni bir çağın başlangıcını işaret eden taze bir kurumsal marka kimliği ve logosunu ortaya çıkardı.

Yeni görünüm, ilk olarak kurucu André Citroën tarafından zikzak şeklinde ‘balıksırtı’ dişli sistemleri üreten ilk metal işleme şirketinin başarısından ilham alınarak benimsenen orijinal logoyu yeniden yorumluyor. Tanıdık “iki köşeli çift ayraçlar” o zamandan beri Citroën’in kimliğinin kalbinde yer aldı.

Yeni amblem, markanın geçişini ve evrimini işaret ediyor ve Eylül ayının sonunda önemli bir Citroën konseptinde görücüye çıkacak. Yeni logo daha sonra 2023’ün ortalarından itibaren Citroën’in gelecekteki üretim ve konsept araçlarında aşamalı olarak yer alacak.

Citroën’in Global Marka Tasarımcısı Alexandre Revert şöyle diyor: “Geleceğe bakarken, André Citroën’in herkes için gerçek ekonomik ve yenilikçi mobilite vaadini temsil eden ilk logosuna grafiksel olarak geri dönerek döngüyü kapatmamız mantıklıydı. Gelecekteki tasarımlarımız için aşamalı olarak daha belirgin ve görünür bir marka imzasına geçmek, teknik, işlevsel köşeli çift ayraçların hassasiyetinin, onları çevreleyen ovalin sıcaklığı ve neredeyse insani yumuşaklığı ile kucaklandığı ve tezat oluşturduğu incelikli olsa da önemli bir evrimdir.

Citroën CEO’su Vincent Cobée şunları söyledi: “103 yıllık şanlı tarihimizin muhtemelen en heyecan verici bölümüne girerken, Citroën’in modern ve çağdaş yeni bir görünüm benimsemesinin tam zamanı. Yeni kimliğimiz, müşterilerimizi geleneksel endüstri kurallarına meydan okuyan cesur, ileriye dönük araçlarda fiziksel olarak ve tüm deneyimlerini – özellikle elektrikli sürüş – ne olursa olsun daha uygun fiyatlı, konforlu ve eğlenceli olmasını sağlayarak duygusal olarak hareket ettirirken ilerlemenin zarif bir sembolüdür.

Diğer Haberler

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma organlarıyla güncellendi Renault SUV ürün gamında 2026 model yılı için bir dizi güncelleme yapıldı....

Volvo Cars, SSAB ile geri dönüştürülmüş çelik anlaşması imzaladı

Volvo Cars, 2025'ten itibaren yüksek kaliteli, geri dönüştürülmüş ve sıfıra yakın emisyonlu çelik tedariki için İsveçli çelik firması SSAB ile yeni bir anlaşma imzaladı....

Chery’nin Ücretsiz Yaz Kontrolü Kampanyası

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,üstün satış sonrası hizmetleri ile Türk kullanıcılara ayrıcalıklı hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda Chery, Türkiye çapındaki 51Yetkili Servis...

Xiaomi SU7 Ultra Nürburgring’de Rekor

Xiaomi SU7 Ultra, Nürburgring Nordschleife pistinde 7:04.957 dakikalık tur süresiyle elektrikli üst segment araçlar kategorisinde yeni bir rekora imza attı. Xiaomi EV, bu başarıyı...

WRC3 yarışmasında 4.’lüğe yükseldi

Türkiye rallisinde genç şampiyonluk unvanını kazanan Kerem Kazaz, 2025 FIA Dünya Ralli Şampiyonası 6. yarışı olan İtalya Sardunya Rallisi'ndeki performansı ile WRC3 Dünya Ralli Şampiyonası'nda...

Yandex Türkiye, Maps’i Daha Gerçekçi ve Kullanışlı

Yandex Haritalar, Türkiye'nin dinamik şehir dokusuna uyum sağlayan bir dizi yeniliğiyle geliyor. Daha net, daha prosedürlü ve kullanıcı dostu hale gelen uygulama; ülkeler, yayalar,...

Nissan Türkiye “Babalar Günü” etkinlikleri

Nissan Türkiye, babalar gününe özel yetkili satıcılarının düzenleyeceği aktivasyonlarla babalar otomobil tutkusunun devam edeceği giden tüm babalar ve çocuklarını Nissan deneyimi için test sürüşüne...