Citroen yeni elektrikli ë-C3’ü Tanıttı…

®
Çok Okunanlar

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz...

Otomotiv sektöründe konfor odaklı ulaşılabilir mobilite çözümleri sunan Citroën, yeni ë-C3 ile B segmentinde en iyi konfor seviyesini, elektrikli araç kullanım kolaylığını, gelişmişdonanımı ve en iyi fiyat-performansısunmaya hazırlanıyor. Küresel BEV araçlara özel oluşturulan, Citroën Akıllı Otomobil Platformu üzerinde tasarlanan yeni ë-C3, Citroën’in yeni tasarım dilini ve marka kimliğini yansıtıyor. B segmentinde ilk kez Citroën Advanced Comfort® süspansiyon ve yeni Citroën Advanced Comfort® koltuklarla tasarlanan yeni Citroën ë-C3, tamamen elektrikli altyapısıyla, sıfır gürültü ve sıfır titreşim sunarak daha dingin bir sürüş deneyimi sağlıyor. 320 km’ye kadar WLTP sürüş menzili sunabilen 44 kWsa batarya paketi ve sadece 26 dakikada yüzde 20’den yüzde 80’e şarj performansı sağlayan 100 kW DC hızlı şarj özelliğiyle yeni Citroën ë-C3, elektrikli araç kullanımını kolaylaştırıyor. Yeni Citroën ë-C3, kapsamlı donanımları ve akıllı çözümleriyle yeni C-ZEN LOUNGEile yenilikçi bir yaklaşım ortaya koyuyor. 320 km menzilli ë-C3 modelini Türkiye’de 2024’ün son çeyreğinden itibaren, rekabetçi fiyatlardan sunmayı planlayan Citroën, tamamen elektrikli ulaşımı herkes için erişilebilir kılma misyonunu sürdürüyor. Citroën ë-C3’e ek olarak, Citroën C3’ün 1.2 PureTech 100 HP 6 ileri manuel ve 1.2 PureTech 100 HP eDCT6 MHEV versiyonlarının da eş zamanlı olarak Türkiye’de satış sunulması planlanıyor.

 Citroën, Avrupa’daki B segmenti otomobillere yönelik kuralları, karakteristik görünüme sahip dördüncü nesil yeni C3 ile yeniden yazıyor. İlk nesli 2002 yılında yollara çıkan ve günümüze kadar 5,6 milyondan fazla satılan Citroën C3, dördüncü neslinde tamamen elektrikli ë-C3’ün de seriye eklenmesiyle bu başarıyı geleceğe taşıyor. Citroën’in en popüler modeli olan C3, markanın Avrupa satış hacminin yüzde 29’unu temsil ederken sadece 2022 yılında, Avrupa B segmentinden yüzde 11 pay aldı. Tamamen yeni ë-C3, Citroën için yepyenibir dönemi işaret ediyor. Marka, 0 emisyonlu mobilitenin faydalarını uygun fiyata yaşamak isteyen kullanıcılar için Avrupa’da tasarlanan ve üretilen ilk tamamen elektrikli B-Hatchback model ile, tamamen elektrikli mobiliteyi, herkes için erişilebilir hale getirmek üzere cesur bir hamle yapıyor. Avrupa’da üretilecek tamamen elektrikli ë-C3, sınıfının en iyi konfor seviyesini, elektrikli araç kullanım kolaylığını ve üst düzey donanımları sunarken, yeni modelin 1.2 litrelik 100 HP benzinli motorlu ve manuel şanzımanlı seçenekleride 2024’ün son çeyreğindenitibaren eş zamanlı olarak Türkiye’de de satışa sunulacak.Bu iki versiyonunun yollara çıkmasının ardından satışa sunulacak olan 1.2 PureTech 100 HP eDCT6 MHEV ise elektrik sürüş imkanı ve yeni otomatik şanzımanıyla düşük yakıt tüketimi ve CO2 salınımı sunacak.

Diğer Haberler

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Hyundai Motor Türkiye,...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz konusu yatırım 2025-2028 döneminde gerçekleştirilecek...

1996 Ferrari F50 GT1 “En İyi Otomobil” ödülüne layık görüldü

Monterey Otomobil Haftası’nın en prestijli etkinliği; dünyanın önde gelen üreticileri ve butik tasarımcılarının imzasını taşıyan birçok özel lansmana, sayısız motor sporları efsanesine ve 200’ün...

Hibrit SUV’da artış dikkat çekiyor

2015'te yalnızca 565 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, haziranda 250 bin barajını aştı. Temmuz 2024'te 131 bin 217 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil...