Citroën Türkiye’de Yeni Atamalar…

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in İlk 6 Aylık Verilerini Açıkladı

Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2025 yılının ilk 6 aylık dönemine ilişkin verileri açıkladı. Geçen yılın aynı dönemiyle paralel seyreden...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa...

Stellantis, hidrojenli araç programını durdurdu

Stellantis, hidrojen yakıt hücresi teknolojisi geliştirme programını durdurma kararını açıkladı. Hidrojen yakıt ikmali altyapısının sınırlı mevcudiyeti, yüksek sermaye gereksinimleri...

Çin markaları Eskişehir’deki Fabrikasında Üretime Başlıyor

Dünyanın önde gelen küresel otomotiv satış ve dağıtım şirketlerinden ATMO Group ile Türkiye’nin önde gelen sanayi kuruluşlarından Urzema Holding’in...

DS 70. Yıldönümünü özel bir etkinlikle kutladı

DS Automobiles, DS'in 70. Yıldönümünü özel bir etkinlikle görkemli bir şekilde kutladı. Etkinlikte "DS, a work of art for...

Nissan Formula E Dünya Şampiyonluğunu ilan etti

Nissan Formula E Takımından Oliver Rowland , sezonun iki yarışıyla 2024/25 ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonu olarak olağanüstü bir sezonla...

Test Sürüşü: Hyundai Inster XTech

Hyundai Inster, yüksekleri hedefleyen elektrikli şehir otomobili... Yolcular için en üst düzeyde özerklik ve bol miktarda alan...! Elektrikli şehir otomobillerinin giderek...

Otomotiv ve mobilite dünyasının en büyük gruplarından biri olan Stellantis, müşterilerinin sürekli evrilen mobilite ihtiyaçlarını karşılamak ve geleceğin teknolojilerini benimsemek için organizasyonunu şekillendirmeye devam ediyor. Dünyanın en büyük otomotiv gruplarından Stellantis’in toplamda 6 bölgesinden biri olan Ortadoğu ve Afrika Bölgesi’nde (MEA) Fiat, Citroën ve Leapmotor markalarının Bölge Direktörü görevine Citroën Türkiye Genel Müdürü olarak görev yapan Selen Alkım atandı. 1 Şubat 2025 tarihi itibarıyla yeni görevine başlayacak olan Selen Alkım’dan boşalan Citroën Türkiye Genel Müdürlüğü koltuğuna ise Citroën Türkiye Satış Direktörü olarak görev yapan Bora Duran getirildi.

Son yıllarda global anlamda hızla büyüyen Citroën markası, günümüzde Türkiye pazarında da önemli bir rol oynamasıyla dikkatleri üzerine topluyor.Markanın Türkiye’de yapılanmasında ise yeni yılla birlikte yeni bir yapılanma gerçekleştirildi. Citroën Türkiye Genel Müdürü olarak görev yapan Selen Alkım,Stellantis’in altı bölgesinden biri olan Orta Doğu ve Afrika Bölgesi (MEA) için Fiat, Citroën ve Leapmotor markalarının Bölge Direktörü olarak atandı. Yeni görevine 1 Şubat 2025 itibarıyla başlayacak olan Alkım, yeni görevinde, bölgedeki tüm Satış ve Pazarlama Operasyonlarından sorumlu olan Gülin Reyhanoğlu’na raporlama yapacak.Selen Alkım, lisans eğitimini Galatasaray Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nde tamamladı. Yüksek lisansını 2005 yılında Paris’te tamamladıktan sonra 2006 yılında otomotiv sektörüne giriş yaptı. Renault’da Bütçe ve Planlama Uzmanı olarak başladığı kariyerine 2015 yılına kadar Ürün Müdürü ve Stratejik Planlama Müdürü olarak devam etti. 2015 yılında Renault Mais’e Pazarlama Koordinatörü olarak geçen Alkım, 2017 yılında Çelik Motor’a transfer olarak KIA markasının Pazarlama Müdürü oldu. 2018 yılında PSA Grubu’na geçerek Citroën Pazarlama Direktörü olan Alkım, 2022 yılından bu yana Citroën Türkiye Genel Müdürü olarak görev yapmaktaydı.

Citroën Türkiye’ye yeni genel müdür

Önceden Citroën Türkiye Satış Direktörü olarak görev yapan Bora Duran, Citroën Türkiye Genel Müdürü pozisyonuna atanırken, Selen Alkım’dan bu görevi devralacak.Lisans eğitimini Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Birimler İşletme Fakültesi’nde tamamlayan Duran, İngiltere’deki Gloucestershire Üniversitesi’nde İşletme Bölümü’nde yüksek lisans yapmıştır. 2012-2019 yılları arasında SEAT ve Porsche’de çeşitli görevlerde bulunmuştur. Duran, kariyerine 2019 yılında Citroën Türkiye’de Satış Bölge Müdürü olarak başladı ve 2021 yılında Stellantis Türkiye’de Akademi ve Geliştirme Müdürü olarak atandı. 2022 yılında Stellantis Türkiye’de Müşteri Deneyimi Direktörü oldu. 2023 yılında Citroën markasına Satış Direktörü olarak geri döndü ve 1 Şubat’tan itibaren Citroën Türkiye’de Genel Müdür rolünü üstlenecek.

Dünyanın önde gelen otomotiv gruplarından Stellantis’in MEA Bölgesi’ne atanan Selen Alkım’ın yerine Citroën Türkiye Genel Müdürü görevine Bora Duran’ın getirilmesine paralel markanın satış ve pazarlama direktörlüklerinde de yeni atamalar yapıldı. 2022 yılından bu yana Citroën Pazarlama Direktörü olarak görev yapan Serdar Akman, 1 Şubat 2025 itibarıyla Citroën Satış Direktörü olarak yeni görevine başlayacak. Serdar Akman’dan boşalan Citroën Pazarlama Direktörlüğü görevine ise Opel Türkiye Ürün, Fiyatlandırma ve Kampanya Müdürü olarak görev yapan Burcu Giray getirildi.

Galatasaray Lisesi ve İstanbul Üniversitesi Fransız Dili ve Edebiyatı Bölümü mezunu olan Serdar Akman, Stellantis’e katılmadan önceki son yedi yılını Honda Türkiye’de satış müdürlüğü başta olmak üzere çeşitli departmanların yöneticilik görevlerinde bulunarak geçirdi. Akman, kariyerinin ilk dönemlerinde şu anda Stellantis Grubu’nun bir parçası olan Peugeot Türkiye’de ve Doğan Gazetecilik’te çalıştı. Otomotiv sektöründe yaklaşık 25 yıl tecrübesi olan Akman, Kasım 2022’de Stellantis Türkiye bünyesindeki Citroën Türkiye’nin Pazarlama Direktörü oldu.Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyoloji bölümünden mezun olan Burcu Giray ise 2012-2019 yılları arasında Voden Leo Burnett’te çeşitli yöneticilik pozisyonlarında görev aldı. Opel Türkiye ailesine 2019 yılında katılan Burcu Giray, 2021 yılına kadar Dijital Pazarlama Süpervizörü, 2023 yılına kadar ise Pazarlama İletişimi Müdürü olarak görev yaptı. Bugüne kadar Opel Türkiye Ürün, Fiyatlandırma ve Kampanya Müdürü olarak görev yapan Giray, 1 Şubat 2025 tarihi itibarıyla Citroën Türkiye Pazarlama Direktörü olarak yeni görevine başlayacak.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...