Fransız otomotiv devi Citroën, Türkiye pazarındaki ağırlığını yeni modelleriyle birlikte artırmaya devam ediyor. Temmuz ayında elektrikli araç pazarında 3’üncü sıraya ulaşan marka, yeni oyuncularından ë-C3 ile segmentinde açık ara lider olarak yoluna devam ederken, ë-C3 Aircross’un da itici gücüyle podyumdaki yerini aldı. Yeni ë-C3 ve ë-C3 Aircross’un pazarda çok hızlı şekilde kabul gördüğünü söyleyen Citroën Marka Direktörü Bora Duran, “Elektrikli araç tarafında C3, C3 Aircross, C4 ve C4 X’in elektrikli versiyonlarıyla toplam pazarın içerisinden yaklaşık 8.1’lik bir pay elde etmeyi planlıyoruz. Elektrikli araç satışımız hali hazırda bu modellerle beraber hızlanırken markamız bunun yanında ticari tarafta da özellikle Berlingo ile çok baskın olarak devam ediyor” dedi.

Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan Citroën, yenilediği modelleriyle büyüme ivmesini artırmaya devam ediyor. Temmuz ayı itibarıyla başta elektrikli araçlar segmenti olmak üzere sektörün dikkat çekici markaları arasında yerini alan Citroën, geçtiğimiz ay gerçekleştirdiği 1.362 adetlik elektrikli araç satışıyla yüzde 7,9’luk paya ulaştı ve 3’üncü sırada yerini aldı. Son iki aylık toplam elektrikli araç satış adedi 3.831’e ulaşan markanın yükselen performansının başrolleri ise yeni C3 ve C3 Aircross modelleri oldu.



















































































