London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Çinli Otomobil Üreticisi BYD, Meksika’da Yer Arıyor

®
Çok Okunanlar

Çinli elektrikli araç üreticisi BYD, şirketin BYD Americas CEO’su Stella Li yerel pazardaki payını artırmayı amaçlayan bir fabrika kurmak için Meksika’da bir yer arıyor…

Li, şirketin yıl sonuna kadar yıllık 150.000 otomobil üretim kapasitesine sahip olacak tesis için bir yer seçmeyi beklediğini söyledi.

BYD, 2023’ün dördüncü çeyreğinde dünya çapında EV satışlarında eski pazar lideri Tesla’yı geride bıraktı ve otomobil endüstrisi yetkilileri, Meksika’ya girişinin Shenzhen merkezli otomobil üreticisinin ve Çin’den diğerlerinin halihazırda ABD pazarında faaliyet gösteren şirketler için oluşturabileceği rekabetçi bir tehdidin habercisi olduğunu söylüyor.

Bir ABD imalat savunuculuğu grubu olan Amerikan İmalat İttifakı, bu ay düşük maliyetli Çinli otomobillerin ve parçaların ABD’deki otomobil şirketlerinin yaşayabilirliğini tehdit edebileceği konusunda uyardı Grup, Washington’u Meksika’dan düşük maliyetli Çinli otomobillerin ve parçaların ithalatını engellemeye çağırdı.

Meksika hedeflerinin yalnızca yerel satışlara yönelik olduğunu belirterek, şirketin ABD sınırına yakın kuzey Meksika yerine orta ve güney bölgelerdeki fabrika sahalarını araştırdığını ve tüketicilere ulaşmak için nakliye maliyetlerinin pahalı olacağını söyledi.

“Planımız, ihracat pazarı için değil, Meksika pazarı için tesis inşa etmek” dedi.

Meksikalı yetkililerin ABD’nin Çinli otomobil üreticileriyle ilgili endişelerinden bahsedip bahsetmediği sorulduğunda Li, BYD’NİN planlarına açık olduklarını söyledi.

Analistler, Çinli otomobil üreticilerinin araçlarını hızla geliştirdiklerini ve hatta bilgi-eğlence sistemleri ve otonom sürüş gibi bazı alanlarda küresel rakiplerinden daha hızlı hareket ettiklerini söylüyorlar.

Meksika’da halihazırda otomobil satan Çinli rakiplerinin yöneticilerine göre BYD, Çinli oyuncular arasında özellikle maliyet açısından rekabetçi ve agresif. BYD, tıpkı iç pazarında olduğu gibi Meksika’ya agresif fiyat indirimleri getirebilir ve rakiplerini ayak uydurmak için maliyetleri düşürmeye zorlayabilir.

Uzmanlar, byd’nin maliyet avantajlarının, EV teknolojisine yaptığı erken yatırımdan ve şirketin yıllar içinde elde ettiği yüksek derecede dikey entegrasyondan kaynaklandığını söylüyor.

Amerikalı EV rakibi gibi BYD de akülerden motorlara, güç yönetimi çiplerinden gösterge paneli ekranlarına kadar kendi başına bir dizi otomotiv bileşeni ve sistemi üretiyor.

BYD yöneticileri yaptığı açıklamada, otomobil üreticisinin Dolphin Mini elektrikli aracını (EV) Meksika’da 358.800 pesodan (20.990$) satmaya başlayacağını ve bu da en ucuz Tesla’nın fiyatının yarısından daha az olacağını duyurdu.

Mexico City’deki bir lansman etkinliğinde Li, otomobilin teknolojiyi ve Meksikalı tüketicilerin ulaşabileceği bir fiyat noktasını karıştırmayı hedeflediğini söyledi.

“Uygun fiyatlı … böylece her Meksikalı ilk elektrikli arabasını eve getirebilir ” dedi.

BYD’NİN Meksika satışları aylık olarak ikiye katlanırken bile Li, Meksika’nın hala sınırlı olan şarj istasyonları ağı gibi tüketicileri ev’leri benimsemeye teşvik etmenin zorluklarına da dikkat çekti.

Li,” Piyasayı eğitmek için hala çok çalışmaya ihtiyacımız var ” dedi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...