Chery, Yenilikçi Mobil Uygulaması

®
Çok Okunanlar

Rahat Oturma Pozisyonlarında Güvenlik

Diz hava yastığı, emniyet kemeri ve ön hava yastığından oluşan ön koruma sistemini tamamlayarak tutma enerjisinin bir kısmını dizler...

Şubat’ta Piyasa Sabit Kaldı

Türkiye’nin otomobil dikeyindeki ilk online ilan platformu arabam.com, şubat ayının ikinci el ilan verilerine dayanarak hazırladığı analizi paylaştı. İlan fiyatları...

Nissan Yeni CEO ve Üst Yönetim Değişikliklerini Açıkladı

Nissan Motor Co., Ltd. bugün düzenlediği basın toplantısı ile üst yönetimindeki değişiklikleri duyurdu. Şirket kısa ve orta vadeli hedeflerine ulaşırken uzun...

Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi

Araç ve aksamların piyasa gözetim ve denetim şartları belirlendi Araç, sistem, aksam ve teknik ünitelerin piyasa gözetimi ve denetimine yönelik...

Brent petrolün varili 68,96 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 68,96 dolardan işlem görüyor. Dün 70,64 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü...

OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade

Motosiklet seçeneklerine OPET'ten 'kask' indirimi Motosiklet Aracılığıyla kask takmanın hayati önem taşıdığı konusunda bölgesel olarak oluşturulmaması konusunda hayati önem taşıyan...

Chery OMODA 5 PRO, Benzersiz Cazibesi

Chery OMODA 5 PRO, öncü tasarımı, gelişmiş teknolojilerle donatılan kabini ve performanslı güç-aktarma sistemi ile ulaşımın geleceğini şekillendirmeye devam...

Çin’in otomotiv alanındaki en güçlü markalarından Chery, satış performansıyla olduğu kadar satış sonrası hizmetlerdeki müşteri merkezli yaklaşımıyla da öne çıkmaya devam ediyor. Bu kapsamda Chery Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve Türkiye pazarındaki araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tamamen yeni satış sonrası hizmetler mobil uygulaması Chery-TUR uygulamasını sunuyor. Chery uygulamasının resmi lansmanı, Chery için satış sonrası hizmet stratejisinde önemli bir kilometre taşını işaret ediyor. Bu platform, satış sonrası hizmetleri daha akıllı, dijital ve kullanışlı hale getirerek hizmet kalitesini ve müşteri deneyimini artırıyor. Çevrimiçi rezervasyon ve yol yardımından geri bildirim gönderme ve parça satın almaya kadar uygulama, Chery kullanıcıları için kapsamlı bir tek noktadan hizmet sunuyor. Chery uygulaması, “Chery Aile Bakımı” felsefesi rehberliğinde her Chery kullanıcısı için vazgeçilmez bir yol arkadaşı olmaya ve yolculuk boyunca onlara destek olmaya hazırlanıyor. Chery uygulaması yakında resmi olarak pazara sunulacak ve kullanıcılara benzeri görülmemiş bir satış sonrası hizmet deneyimi sunacak.

Çin’in önde gelen otomotiv markalarından biri olan Chery, araç kullanım deneyimini geliştirmek için daha akıllı ve daha konforlu hizmetler sunmak adına mobil internet teknolojisi ile satış sonrası hizmetler modellerini yenilemeye devam ediyor. Bu kapsamda Chery Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve Türkiye pazarındaki araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tamamen yeni satış sonrası hizmetler mobil uygulaması “Chery-TUR” uygulamasını sunuyor. Bu kapsamlı satış sonrası hizmetler platformu, Türkiye’deki her Chery kullanıcısına daha fazla kolaylık ve verimlilik sağlayarak kusursuz bir servis deneyimi sunmak üzere tasarlandı.

Chery uygulamasının resmi tanıtımı, marka için satış sonrası hizmetlerin dijitalleşmesinde yeni bir dönemin başlangıcına işaret ediyor. Bu da Chery’nin “önce kullanıcı” felsefesine olan bağlılığını yansıtıyor. Chery uygulaması, bakım, onarım hizmeti veya acil yol yardımı gerektiğinde nerede olursa olsun aracın en iyi durumda kalmasını sağlamak üzere tek noktadan çözüm sunarak endişesiz bir sürüş deneyimi sunuyor.

Konforlu bir deneyim için tek dokunuşla rezervasyon

Chery uygulamasının temel işlevi, kullanıcıların araç bakım ve onarım hizmetlerini kolayca planlamalarını sağlamak. Bu kapsamda kullanıcılar, uygulama içerisinde araçlarına ait bilgileri kolayca girebiliyor, uygun zaman ve lokasyonu seçebiliyor ve birkaç adımda randevularını tamamlayabiliyor. Rutin bakım, arıza onarımı veya periyodik olsun, Chery uygulaması profesyonel hizmet seçeneklerini kullanıcının ihtiyacına uyarlayarak geleneksel telefon rezervasyonlarının ve uzun bekleme sürelerinin zorluğunu ortadan kaldırıyor.

Chery uygulaması aracılığıyla kullanıcılar, çalışma saatleri ve konumlar da dahil olmak üzere yetkili servis bilgilerine kolayca erişebiliyor ve en uygun servis merkezini kolayca seçebiliyor. İster planlı bakım ister acil onarımlar olsun, Chery uygulaması sorunsuz ve verimli bir araç servis deneyimi sağlıyor.

Talep üzerine yol yardım hizmeti ile her yolculuk güvenli

Günlük hayatta beklenmeyen araç arızaları veya acil durumlar meydana gelebiliyor. Chery uygulaması, araç kullanıcısının içinin rahat olmasını sağlamak üzere acil yol yardım özelliği içeriyor. Kullanıcının herhangi bir acil durumda, uygulamayı açması ve Chery’nin profesyonel yol yardım ekibinden anında destek almak için tek dokunuşla yol yardımı talep etmesi yeterli oluyor.

Chery’nin yol yardım hizmeti, patlak lastik, motor arızası ve akü sorunları dışında acil durum araç çekme ve yakıt teslimatı gibi hizmetleri de kapsıyor. Chery, kullanıcıların yardıma ihtiyaç duyduğu anda uzman ekibi ile derhal müdahale ederek yardım etmesini sağalamaya ve böylece kullanıcının seyahat deneyimini güvence altına almaya kendini adamış durumda.

Akıllı geri bildirim ile sorunlara hızlı çözüm

Temel hizmetlerin ötesinde, Chery uygulaması bir geri bildirim ve şikâyet işlevlerini de içeriyor. Kullanıcılar, seyahatleri esnasında herhangi bir sorunla karşılaştığında uygulama üzerinden geri bildirim gönderebiliyor. İster teknik bir sorun ister satış sonrası hizmetlerle ilgili öneriler olsun, kullanıcılar hızlı yanıt ve etkin çözüm için doğrudan Chery ile iletişim kurabiliyor.

Uygulama ayrıca Chery Türkiye’nin müşteri hizmetleri ekibiyle doğrudan iletişim kurarak kullanıcıların telefonla gerçek zamanlı görüşmeler yapmalarını da sağlıyor. Chery, her sorunun profesyonel ve etkili bir şekilde ele alınmasını sağlayarak genel müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye kendini adamış durumda.

Kullanıcılar Chery yetkili satıcılarını anında bulabiliyor ve servislerle anında iletişime geçebiliyor

Chery uygulaması, araç kullanıcılarının en yakın yetkili satıcıyı hızlı bir şekilde bulması ve satış sonrası için destek alabilmesi için, konum tabanlı bir bayi arama işlevi de içeriyor. Kullanıcı şehre girerek anında en yakın Chery yetkili satış ve servis noktasını bulabiliyor ve rezervasyon veya sorularına yanıt almak için doğrudan uygulama üzerinden onlarla iletişime geçebiliyor. İster seyahatte, isterse de evde olsun, Chery’nin kapsamlı servis ağı her zaman kullanıcıların yardımına hazır.

Özel tekliflerle kapsamlı satış sonrası bakım

Chery uygulaması, markanın müşterilerine olan bağlılığını her an gösterebilmek adına, yedek parça ve bakım indirimleri gibi periyodik satış sonrası promosyonlar sunarak kullanıcıların daha fazla avantaj ve kolaylıktan yararlanmasını sağlayacak. Chery, satış sonrası hizmetlerin sadece araç onarımlarıyla değil, müşterilerle ilgilenmekle de ilgili olduğuna inanıyor. Chery, düzenli tekliflerle kullanıcı deneyimini geliştirmeyi ve her Chery kullanıcısı ile bağını güçlendirmeyi amaçlıyor.

Diğer Haberler

Toyota ‘YbZ4X’ ve ‘Urban Cruiser’ da piyasaya çıkacak

Toyota, bu yıl sonuna kadar SUV segmentinde yeni ve geliştirilmiş elektrikli araçlarını piyasaya sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, küresel otomobil üreticisi Toyota, farklı...

Brent petrolün varili 70,53 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 70,53 dolardan işlem görüyor. Dün 70,82 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 70,70 dolar seviyesinde tamamladı. Brent...

Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi

Araç ve aksamların piyasa gözetim ve denetim şartları belirlendi Araç, sistem, aksam ve teknik ünitelerin piyasa gözetimi ve denetimine yönelik ortak kriterler tespit edildi. Sanayi ve...

OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade

Motosiklet seçeneklerine OPET'ten 'kask' indirimi Motosiklet Aracılığıyla kask takmanın hayati önem taşıdığı konusunda bölgesel olarak oluşturulmaması konusunda hayati önem taşıyan OPET, “Motosiklet Kazalarının Önlenmesine Yönelik...

Bakan Yerlikaya Fuar Açılışını Yaptı Ziyaret Etti….

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, motosiklet kazalarını önlemek amacıyla hazırlanan yeni eylem planını İstanbul Fuar Merkezi'nde düzenlenen MOTOBIKE İstanbul 2025 Fuarı'nda açıkladı. Türkiye'deki motosiklet sayısının 2019'da 3,3 milyon iken...

Rahat Oturma Pozisyonlarında Güvenlik

Diz hava yastığı, emniyet kemeri ve ön hava yastığından oluşan ön koruma sistemini tamamlayarak tutma enerjisinin bir kısmını dizler ve uyluklar üzerinden araca aktarıyor...

Chery OMODA 5 PRO, Benzersiz Cazibesi

Chery OMODA 5 PRO, öncü tasarımı, gelişmiş teknolojilerle donatılan kabini ve performanslı güç-aktarma sistemi ile ulaşımın geleceğini şekillendirmeye devam ediyor. Konu ulaşımdaki yol arkadaşı...

Country News Categories - UK

Hyundai Leadership Honored as Reuters 2025 Trailblazing Women in Automotive

Three Hyundai executives, Claudia Márquez, Olabisi Boyle, and Kate Fabian have been named 2025 Trailblazing Women in Automotive by Reuters, a prestigious recognition honoring twenty outstanding global females...

Bentley’s Extraordinary Women unite to design a bespoke Grand Tourer

Bentley Motors has welcomed three exceptional, world-leading musical artists to its Crewe headquarters to design a one-of-a-kind Continental GTC, commissioned to honour female empowerment...

USA

Hyundai Leadership Honored as Reuters 2025 Trailblazing Women in Automotive

Three Hyundai executives, Claudia Márquez, Olabisi Boyle, and Kate Fabian have been named 2025 Trailblazing Women in Automotive by Reuters, a prestigious recognition honoring twenty outstanding global females...

Oil prices drop amid US tariffs and Ukraine ceasefire talks

Oil prices continue their downward movement on Thursday as US President Donald Trump's 25% tariff on steel and aluminum imports took effect, alongside ongoing...

DE

Dreifach-Sieg für Alfa Romeo bei „BEST CARS“

Wieder ein Triple für Alfa Romeo: Wie schon im vergangenen Jahr feiert die italienische Marke einen Dreifachsieg beim Wettbewerb „BEST CARS“. Die Leserinnen und...

Abarth 500e gewinnt beim Wettbewerb „Best Cars“

Erneuter Sieg für Abarth bei der jährlichen Wahl der „Best Cars“: Der elektrisch angetriebene Abarth 500e wurde von den Leserinnen und Lesern des Fachmagazins...

IT

“Insieme per proteggere”, Lancia al fianco delle donne

Si è svolto lo scorso venerdì, nella splendida cornice di Villa Necchi Campiglio a Milano, il talk “Insieme per Proteggere: Dialoghi sulla Violenza di...

Reuters Events annuncia: Rebecca Reinermann inclusa nell’elenco “Trailblazing Women 2025”

Rebecca Reinermann, Vice President Marketing di Opel e Vauxhall, è stata inclusa nell'elenco delle "Trailblazing Women 2025". In occasione della Giornata internazionale della donna,...

FR

Alfa Romeo est la marque qui progresse le plus sur le marché français en 2025

Avec une progression de 62 % sur les deux premiers mois de l’année par rapport à la même période en 2024, Alfa Romeo atteint...

Stellantis annonce un changement de direction pour la marque Jeep en Europe

AMSTERDAM, février 2025 – Stellantis a annoncé aujourd’hui que Fabio Catone succédera à Eric Laforge en tant que responsable de la marque Jeep® en...