London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Chery, uluslararası pazarlarda “Made in China”

®
Çok Okunanlar

Renault Group Finans Direktörü Thierry Pieton

Renault Group, yılın ilk 9 ayında 37,7 milyar avro grup geliri elde etti. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Renault Group, 2024'ün...

Çin, DTÖ’de AB’nin elektrikli otomobillere yönelik tarife artışına meydan okuyor

Çin Ticaret Bakanlığı yaptığı açıklamada, Çin'in AB'nin elektrikli otomobil ithalatına yönelik tarife artışı nedeniyle Dünya Ticaret Örgütü'nde (DTÖ) dava...

Volkswagen’in üçüncü çeyrekte karı yaklaşık yüzde 42 düştü

Audi, Bugatti, Seat, Skoda ve Porsche markalarını da bünyesinde bulunduran VW Grubu, yılın üçüncü çeyreğine ilişkin nihai finansal sonuçlarını...

ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası’nın 11. sezonu

DS Automobiles ve PENSKE AUTOSPORT, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası'nın 11. sezonu öncesi 4-7 Kasım tarihleri arasında İspanya'nın...

Mart 2023’te resmi olarak kurulan Chery Türkiye, kısa zamanda pazarda tanınan ve aranan bir otomotiv şirketi ve marka konumuna geldi. Chery’nin küresel pazar stratejisini hızlandırmaya yönelik hedeflerinde etkin bir rol oynayan Türkiye, hızlı bir gelişim göstererek pek çok ülke için de örnek oldu. Çin’in uluslararası pazarlardaki ilk bağımsız markası olan Chery, Çinli markaların küreselleşme stratejilerini uygulamasına yönelik “Chery Planı”nı, “Sadece ihracat”, “Kullanıcıların beğenisini kazanma” ve “Marka gücünü artırma” olmak üzere üç aşamalı yürütüyor. Güncel haliyle Chery’nin; Türkiye, Rusya, Orta Asya, Brezilya, Güney Afrika, Meksika, Endonezya, Avustralya ve Malezya olmak üzere 9 farklı pazarda, denizaşırı alt kuruluşları bulunuyor. 6 adet Ar-Ge Merkezi, 10 adet Çin dışı fabrika kurarak, yurt dışı pazarlarındaki faaliyetlerini daha da genişleten Chery, dünya genelinde 1.500’ün üzerinde bayi ve servis noktasına ulaştı. Chery, küresel Ar-Ge çalışmaları, üretim ve kalite yönetim sistemi ile ürün kalitesine paralel bir biçimde, varlık gösterdiği tüm pazarlarda rekabet gücünü sürekli artırıyor. Chery, 12 milyonun üzerinde küresel kullanıcı ve yaklaşık 3 milyonun üzerinde denizaşırı kullanıcıyla, dünya genelinde 80’in üzerindeki ülke ve bölgede faaliyet gösteriyor. Chery, Çinli üreticiler arasında binek otomobil ihracatında üst üste 20 yıldır ilk sırada yer alıyor.

Kullanıcı temalı yeni bir ekosistem kuruluyor!

Bir markanın gerçek anlamda “Marka gücünü” artırabilmesi için denizaşırı ülkelerdeki tüketiciler tarafından tanınmasının öneminin farkında olan Chery, her zaman kullanıcı odaklı bir konsepte bağlı kalıyor ve kullanıcı temalı yeni bir ekosisteme kendini adıyor. Kişiselleştirilmiş ve yerelleştirilmiş operasyon stratejileri ile Chery, yerel kültür, gelenekler ve alışkanlıklarla bütünleşirken, farklı pazarlardaki kullanıcı özelliklerine dayalı özel hizmetler sunmak üzere bir dizi çevrimiçi ve çevrimdışı marka oluşturma faaliyeti yürütüyor. Örneğin Brezilya’da Chery; çevrimiçi listeleme ve kapıdan kapıya araç teslimatı/test sürüşü gibi farklı hizmetler sunuyor. Kullanıcılarla dost bir marka olarak, her biri marka değerine ve vizyonuna uygun yerel otomobil fan kulüpleriyle etkinlikler düzenliyor.

“İyi Bir Ürün” olarak anılabilmenin yolu teknolojiden geçiyor!

Üretilen her ürünün, kullanıcı odaklı ürün özelliklerini içererek, “iyi bir ürün” olarak anılmasının yolu teknoloji kullanımından geçiyor. Chery’nin teknolojik marka imajı, motorlar da dâhil olmak üzere benzersiz teknolojilerden kaynaklanıyor. Bununla birlikte Chery’nin teknoloji anlayışı, sadece “Yeni 4 Modernizasyon” gibi geleneksel temel teknolojileri kapsamakla kalmıyor; aynı zamanda temel sistemler, ileriye dönük teknolojiler, platform paylaşımı, dijital ekonomi, değer zinciri ve ekosistemler gibi birçok boyutu da içeriyor. Sektörde öncü birçok teknolojiyle Chery ürünleri, daha güçlü ve entegre performans, daha konforlu çevre dostu kabinler, daha konforlu çalışan araçlar ve daha kapsamlı tüm koruma ve güvenlik avantajlarıyla, kullanıcılara benzersiz bir sürüş deneyimi sağlıyor.

Chery, uluslararası pazarlarda “Made in China”nın harika bir kartviziti haline geliyor; marka imajı ve etkisi de sürekli gelişiyor. Chery, gelecekte küresel pazarlardaki rekabet karşısında güçlü temeller oluşturmak üzere, küresel pazar düzenini daha da hızlandırıyor.

Diğer Haberler

Toyota’nın yeni nesil Land Cruiser Prado’su Türkiye’de

Toyota, yeni nesil Land Cruiser Prado'yu tanıtıma özel 9 milyon 750 bin lira tavsiye edilen liste fiyatıyla Türkiye'de satışa sundu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, araç,...

Renault Group Finans Direktörü Thierry Pieton

Renault Group, yılın ilk 9 ayında 37,7 milyar avro grup geliri elde etti. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Renault Group, 2024'ün ilk 9 ayına ilişkin finansal...

Çin, DTÖ’de AB’nin elektrikli otomobillere yönelik tarife artışına meydan okuyor

Çin Ticaret Bakanlığı yaptığı açıklamada, Çin'in AB'nin elektrikli otomobil ithalatına yönelik tarife artışı nedeniyle Dünya Ticaret Örgütü'nde (DTÖ) dava açtığını söyledi. AB Komisyonu Salı günü...

Brent petrolün varil fiyatı 72,55 dolar

Cuma günü 75,74 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı bu seviyede tutunamayarak, günü 75,55 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı, bugün saat...

Volkswagen’in üçüncü çeyrekte karı yaklaşık yüzde 42 düştü

Audi, Bugatti, Seat, Skoda ve Porsche markalarını da bünyesinde bulunduran VW Grubu, yılın üçüncü çeyreğine ilişkin nihai finansal sonuçlarını duyurdu. Buna göre, grubun geçen yıl...

Üretimi son 4 yıldır ilk kez düştü

Toyota açıklamasına göre Japon üreticinin, Nisan-Eylül 2024 küresel üretimi önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 7 geriledi. Böylelikle Toyota'nın mali yarı yıl küresel araç üretimi...

Castrol Auto Service, 50 İlde 100 Servis Noktasıyla

Castrol Auto Service, 50 İlde 100 Servis Noktasıyla Güvenilir ve Kaliteli Araç Bakım Hizmetini Genişletiyor Madeni yağ pazarının lider markalarından Castrol’ün her marka araç sahibi...

Tırmanma Heyecanı Kınık’ta Yaşandı

AVIS 2024 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 6. ayağı olan İzmir Kınık Belediyesi Ali Ramiz Özkan Tırmanma Yarışı, İzmir Motorsporları ve Otomobil Spor Kulübü (İMOK) tarafından...

Nissan İnoto Sivas’ta açıldı…

28 yılı aşkın süredir Kayseri’de hizmet veren Nissan İnoto, Sivas’ta bir yeni showroom daha açtı. Nissan’nın Türkiye’deki yeni showroom’unun resmi açılışı Nissan İnoto tarafından Sivas’ta...

Temsa son 2 yılda satışlarını 5 kat artırdı

İspanya’da hızlı büyüyen Temsa son 2 yılda satışlarını 5 kat artırdı Madrid’de düzenlenen FIAA 2024’e katılan Temsa, sergilediği 4 farklı aracıyla etkinliğin ilgi odağı oldu. 2024...

Nissan Yılmaz Sakarya’da açıldı…

25 yılı aşkın süredir Kocaleli’de hizmet veren Nissan Yılmaz, Sakarya’da bir yeni showroom daha açtı. Nissan’nın Türkiye’deki yeni showroom’unun resmi açılışı Nissan Yılmaz tarafından Sakarya’da...

PETRONAS Madeni Yağlar, Goodyear Italia İle İş Birliği

PETRONAS Madeni Yağlar, Goodyear Italia İle İş Birliğini Duyurdu PETRONAS'ın dünya çapında madeni yağ ve fonksiyonel sıvılar üreten ve pazarlayan birimi PETRONAS Madeni Yağlar (PLI),...