Chery, uluslararası pazarlarda “Made in China”

®
Çok Okunanlar

Fiat Chrysler Sırbistan’da üretime başladı…

Sırbistan'ın devlet tarafından yönetilen Tanjug haber ajansının Salı günü bildirdiğine göre, Fiat Chrysler (FCA) Sırp fabrikasında üretime Mart ayının ortasında...

İngiltere’deki otomobil üretimi, Şubat ayında% 14 düştü

Cuma günü yapılan açıklamada, kilit önlemleri, küresel tedarik zinciri sorunları ve yeni gümrük süreçlerinin sektöre çarpmasıyla yıllık % 14...

%0 KDV Avantajı ve Özel Kredi Koşulları Sunuyor…

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu Jaguar ve Land Rover’ın belirli modellerinde 31 Aralık tarihine kadar geçerli olacak kampanya kapsamında...

“Yılın Otomobiline Yılın Fırsatı”

Otomotiv dünyasının en hızlı büyüyen markaları arasında yer alan Skoda, Aralık ayında tüm modellerinde özel fiyat avantajları ile kaçırılmayacak...

Mart 2023’te resmi olarak kurulan Chery Türkiye, kısa zamanda pazarda tanınan ve aranan bir otomotiv şirketi ve marka konumuna geldi. Chery’nin küresel pazar stratejisini hızlandırmaya yönelik hedeflerinde etkin bir rol oynayan Türkiye, hızlı bir gelişim göstererek pek çok ülke için de örnek oldu. Çin’in uluslararası pazarlardaki ilk bağımsız markası olan Chery, Çinli markaların küreselleşme stratejilerini uygulamasına yönelik “Chery Planı”nı, “Sadece ihracat”, “Kullanıcıların beğenisini kazanma” ve “Marka gücünü artırma” olmak üzere üç aşamalı yürütüyor. Güncel haliyle Chery’nin; Türkiye, Rusya, Orta Asya, Brezilya, Güney Afrika, Meksika, Endonezya, Avustralya ve Malezya olmak üzere 9 farklı pazarda, denizaşırı alt kuruluşları bulunuyor. 6 adet Ar-Ge Merkezi, 10 adet Çin dışı fabrika kurarak, yurt dışı pazarlarındaki faaliyetlerini daha da genişleten Chery, dünya genelinde 1.500’ün üzerinde bayi ve servis noktasına ulaştı. Chery, küresel Ar-Ge çalışmaları, üretim ve kalite yönetim sistemi ile ürün kalitesine paralel bir biçimde, varlık gösterdiği tüm pazarlarda rekabet gücünü sürekli artırıyor. Chery, 12 milyonun üzerinde küresel kullanıcı ve yaklaşık 3 milyonun üzerinde denizaşırı kullanıcıyla, dünya genelinde 80’in üzerindeki ülke ve bölgede faaliyet gösteriyor. Chery, Çinli üreticiler arasında binek otomobil ihracatında üst üste 20 yıldır ilk sırada yer alıyor.

Kullanıcı temalı yeni bir ekosistem kuruluyor!

Bir markanın gerçek anlamda “Marka gücünü” artırabilmesi için denizaşırı ülkelerdeki tüketiciler tarafından tanınmasının öneminin farkında olan Chery, her zaman kullanıcı odaklı bir konsepte bağlı kalıyor ve kullanıcı temalı yeni bir ekosisteme kendini adıyor. Kişiselleştirilmiş ve yerelleştirilmiş operasyon stratejileri ile Chery, yerel kültür, gelenekler ve alışkanlıklarla bütünleşirken, farklı pazarlardaki kullanıcı özelliklerine dayalı özel hizmetler sunmak üzere bir dizi çevrimiçi ve çevrimdışı marka oluşturma faaliyeti yürütüyor. Örneğin Brezilya’da Chery; çevrimiçi listeleme ve kapıdan kapıya araç teslimatı/test sürüşü gibi farklı hizmetler sunuyor. Kullanıcılarla dost bir marka olarak, her biri marka değerine ve vizyonuna uygun yerel otomobil fan kulüpleriyle etkinlikler düzenliyor.

“İyi Bir Ürün” olarak anılabilmenin yolu teknolojiden geçiyor!

Üretilen her ürünün, kullanıcı odaklı ürün özelliklerini içererek, “iyi bir ürün” olarak anılmasının yolu teknoloji kullanımından geçiyor. Chery’nin teknolojik marka imajı, motorlar da dâhil olmak üzere benzersiz teknolojilerden kaynaklanıyor. Bununla birlikte Chery’nin teknoloji anlayışı, sadece “Yeni 4 Modernizasyon” gibi geleneksel temel teknolojileri kapsamakla kalmıyor; aynı zamanda temel sistemler, ileriye dönük teknolojiler, platform paylaşımı, dijital ekonomi, değer zinciri ve ekosistemler gibi birçok boyutu da içeriyor. Sektörde öncü birçok teknolojiyle Chery ürünleri, daha güçlü ve entegre performans, daha konforlu çevre dostu kabinler, daha konforlu çalışan araçlar ve daha kapsamlı tüm koruma ve güvenlik avantajlarıyla, kullanıcılara benzersiz bir sürüş deneyimi sağlıyor.

Chery, uluslararası pazarlarda “Made in China”nın harika bir kartviziti haline geliyor; marka imajı ve etkisi de sürekli gelişiyor. Chery, gelecekte küresel pazarlardaki rekabet karşısında güçlü temeller oluşturmak üzere, küresel pazar düzenini daha da hızlandırıyor.

Diğer Haberler

MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş

MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş, otomotiv sektörüne dair 2024 yılı değerlendirmelerini ve 2025 beklentilerini anlattı. Çağdaş, yılın ilk çeyreğinde öne çekilmiş bir taleple karşılaştıklarını, yerel...

Japon otomobil üreticileri Honda ve Nissan birleşmeyi değerlendiriyor

Nissan'ın yüzde 24,5'lik hissesine sahip olan Mitsubishi de mutabakat zaptını imzalarken, yeni oluşturulacak gruba katılmayı ocak ayı sonuna kadar değerlendirecek. Şirketler, Haziran 2025'e kadar birleşme...

VIDEO: YETX AMFİBİK ARAÇ İLE SUDA VE KARADA ÖZEL TEST SÜRÜŞÜ….

Ankara - Gölbaşı / Mogan Gölü Yetx Test Sürüşü ayrıntıları ve yorumlarımız kısa bir zaman içerisinde sitemizde detayları ile beraber yeni sayımız dergimizde yayında olacaktır......

Yeni Transporter İncelemesi: Özellikleri ve Fiyatları

Hem ticari hem de bireysel kullanımda sürücülerin beklentilerini karşılamak için geliştirilmiş yeni Transporter üstün özelliklere sahip bir araçtır. Volkswagen’in yenilikçi anlayışını yansıtan bu model;...

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...