Chery, uluslararası pazarlarda “Made in China”

®
Çok Okunanlar

Elon Musk tarafından kısa bir sosyal medya gönderisinde doğrulandı

Tesla, Austin Robotaxi Hizmetini Eylül ayında halka açacak Tesla, robot taksi hizmetini önümüzdeki ay Austin, Teksas'ta halka açık hale getirmeyi...

Baidu Robotaxi Chongqing’de İnşaat Çukuruna Düştü

Baidu'nun Apollo Go robot taksi hizmeti tarafından işletilen otonom bir araç, bir yolcu taşırken güneybatı Çin'de derin bir inşaat...

New York Araç Çağırma Hizmetini Sonlandırdı

Şirketten yapılan açıklamaya göre, New York'ta araç çağırma hizmetiyle tanınan elektrikli araç (EV) girişimi Revel, EV şarj altyapısını genişletmeye...

BYD’den Fang Cheng Bao, Dördüncü Çeyrek Lansmanı Öncesinde Tai 7 Hibrit SUV Üretimine Başladı

Şirketten yapılan açıklamada, Çin'in BYD Co Ltd alt markası Fang Cheng Bao'nun, Tai 7 hibrit spor arazi aracının (SUV)...

Japonya, ABD’yi Ticaret Anlaşması Kapsamında Otomatik Tarife İndirimlerini Hızlandırmaya Çağırdı

Japon hükümeti yaptığı açıklamada, Japonya'nın baş ticaret müzakerecisi Ryosei Akazawa'nın ABD'yi, otomobiller ve otomobil parçaları üzerindeki daha düşük vergiler...

Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan

Ticari araç sektörünün köklü markalarından Anadolu Isuzu, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) gerçekleştirdiği “Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı Araştırması 2024” sonuçlarına...

Avustralya, Yakıt Tüketim Geliri Düştükçe Elektrikli Araçlar İçin Yol Vergisini Düşünüyor

Üst düzey bakanlar, federal ve eyalet hükümetlerinin azalan yakıt tüketim gelirini dengelemenin yollarını düşünmesi nedeniyle Avustralya'nın elektrikli araçlar (EV'ler)...

Mart 2023’te resmi olarak kurulan Chery Türkiye, kısa zamanda pazarda tanınan ve aranan bir otomotiv şirketi ve marka konumuna geldi. Chery’nin küresel pazar stratejisini hızlandırmaya yönelik hedeflerinde etkin bir rol oynayan Türkiye, hızlı bir gelişim göstererek pek çok ülke için de örnek oldu. Çin’in uluslararası pazarlardaki ilk bağımsız markası olan Chery, Çinli markaların küreselleşme stratejilerini uygulamasına yönelik “Chery Planı”nı, “Sadece ihracat”, “Kullanıcıların beğenisini kazanma” ve “Marka gücünü artırma” olmak üzere üç aşamalı yürütüyor. Güncel haliyle Chery’nin; Türkiye, Rusya, Orta Asya, Brezilya, Güney Afrika, Meksika, Endonezya, Avustralya ve Malezya olmak üzere 9 farklı pazarda, denizaşırı alt kuruluşları bulunuyor. 6 adet Ar-Ge Merkezi, 10 adet Çin dışı fabrika kurarak, yurt dışı pazarlarındaki faaliyetlerini daha da genişleten Chery, dünya genelinde 1.500’ün üzerinde bayi ve servis noktasına ulaştı. Chery, küresel Ar-Ge çalışmaları, üretim ve kalite yönetim sistemi ile ürün kalitesine paralel bir biçimde, varlık gösterdiği tüm pazarlarda rekabet gücünü sürekli artırıyor. Chery, 12 milyonun üzerinde küresel kullanıcı ve yaklaşık 3 milyonun üzerinde denizaşırı kullanıcıyla, dünya genelinde 80’in üzerindeki ülke ve bölgede faaliyet gösteriyor. Chery, Çinli üreticiler arasında binek otomobil ihracatında üst üste 20 yıldır ilk sırada yer alıyor.

Kullanıcı temalı yeni bir ekosistem kuruluyor!

Bir markanın gerçek anlamda “Marka gücünü” artırabilmesi için denizaşırı ülkelerdeki tüketiciler tarafından tanınmasının öneminin farkında olan Chery, her zaman kullanıcı odaklı bir konsepte bağlı kalıyor ve kullanıcı temalı yeni bir ekosisteme kendini adıyor. Kişiselleştirilmiş ve yerelleştirilmiş operasyon stratejileri ile Chery, yerel kültür, gelenekler ve alışkanlıklarla bütünleşirken, farklı pazarlardaki kullanıcı özelliklerine dayalı özel hizmetler sunmak üzere bir dizi çevrimiçi ve çevrimdışı marka oluşturma faaliyeti yürütüyor. Örneğin Brezilya’da Chery; çevrimiçi listeleme ve kapıdan kapıya araç teslimatı/test sürüşü gibi farklı hizmetler sunuyor. Kullanıcılarla dost bir marka olarak, her biri marka değerine ve vizyonuna uygun yerel otomobil fan kulüpleriyle etkinlikler düzenliyor.

“İyi Bir Ürün” olarak anılabilmenin yolu teknolojiden geçiyor!

Üretilen her ürünün, kullanıcı odaklı ürün özelliklerini içererek, “iyi bir ürün” olarak anılmasının yolu teknoloji kullanımından geçiyor. Chery’nin teknolojik marka imajı, motorlar da dâhil olmak üzere benzersiz teknolojilerden kaynaklanıyor. Bununla birlikte Chery’nin teknoloji anlayışı, sadece “Yeni 4 Modernizasyon” gibi geleneksel temel teknolojileri kapsamakla kalmıyor; aynı zamanda temel sistemler, ileriye dönük teknolojiler, platform paylaşımı, dijital ekonomi, değer zinciri ve ekosistemler gibi birçok boyutu da içeriyor. Sektörde öncü birçok teknolojiyle Chery ürünleri, daha güçlü ve entegre performans, daha konforlu çevre dostu kabinler, daha konforlu çalışan araçlar ve daha kapsamlı tüm koruma ve güvenlik avantajlarıyla, kullanıcılara benzersiz bir sürüş deneyimi sağlıyor.

Chery, uluslararası pazarlarda “Made in China”nın harika bir kartviziti haline geliyor; marka imajı ve etkisi de sürekli gelişiyor. Chery, gelecekte küresel pazarlardaki rekabet karşısında güçlü temeller oluşturmak üzere, küresel pazar düzenini daha da hızlandırıyor.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6

Yeni 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6 Otomatik modelin performans test sürüşünü İstanbul, Şile Ralli etaplarında tüm koşullarda gerçekleştirdik.  https://www.youtube.com/watch?v=hGxy4847Ny0 Test Sürüşü: Özgür Sunay Kameraman:...

Avustralya, Yakıt Tüketim Geliri Düştükçe Elektrikli Araçlar İçin Yol Vergisini Düşünüyor

Üst düzey bakanlar, federal ve eyalet hükümetlerinin azalan yakıt tüketim gelirini dengelemenin yollarını düşünmesi nedeniyle Avustralya'nın elektrikli araçlar (EV'ler) için bir yol vergisi getirebileceğini...

Trump yönetim 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı

Trump yönetimi, eyaletlerin elektrikli araç şarj altyapısı için 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı ve yasal zorluklara yol açan aylarca süren bir...

Baidu Robotaxi Chongqing’de İnşaat Çukuruna Düştü

Baidu'nun Apollo Go robot taksi hizmeti tarafından işletilen otonom bir araç, bir yolcu taşırken güneybatı Çin'de derin bir inşaat çukuruna düştü ve sürücüsüz otomobillerin...

Elon Musk tarafından kısa bir sosyal medya gönderisinde doğrulandı

Tesla, Austin Robotaxi Hizmetini Eylül ayında halka açacak Tesla, robot taksi hizmetini önümüzdeki ay Austin, Teksas'ta halka açık hale getirmeyi planlıyor ve Haziran ayından bu...

Tesla’nın Avustralya ve Yeni Zelanda ülke direktörü Thom Drew

Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini doğruladıktan sonra Yeni Zelanda'da Tam...

KIA Ceed ve Ceed SW’nin üretimini sonlandırıyor

Şirket, Kia'nın EV4 ve daha küçük bir giriş seviyesi EV2 de dahil olmak üzere yeni elektrikli araçlara yer açmak için İngiltere'de birkaç benzinli modeli...