Chery Spora Olan Destekleriyle Küresel Marka Bilinirliği

®
Çok Okunanlar

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr...

“Doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok”

ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını,...

TransAnatolia Rally Raid’de bu yıl SSV kategorisine yoğun ilgi

30 Ağustos - 6 Eylül tarihleri arasında 15. kez macera severlerle buluşacak TransAnatolia, Bursa’dan başlayıp Bolu’da son bulacak. TransAnatolia...

BMW Motorrad Yenilenen R 1300 Ailesi

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW Motorrad, efsanevi boxer motor geleneğini sürdüren ve her biri farklı sürüş karakterine hitap...

Sıradaki Yetenek Halil İbrahim Karadavut

Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) tarafından Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilen ve 12-16 yaş aralığındaki gençlerin ücretsiz...

Toyota 4-16 Ağustos tarihleri arasında planlı bakım üretime ara…

Yüksek kalite ve ileri üretim teknolojilerini esas alan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye(TMMT), 4-16 Ağustos tarihleri arasında, planlı bakım ve...

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro,...

Çin’in en büyük otomotiv üreticilerinden Chery,üstün kalitesi ve yenilikçi teknolojileriyle öne çıkmaya devam ederkensportif organizasyonlardaki destekleriyle öngörülü bir yaklaşım sergiliyor. Bu kapsamda Chery, Türkiye, Güney Afrika ve Ekvador gibi pazarlarda spor etkinliklerine sponsor oldu ve böylece markasını sportif ruh ile bütünleştirdi. Chery’nin bu girişimlerikullanıcılarla olan duygusal bağlarını güçlendirirken, dünya genelindeki marka dinamizmini ve küresel bakış açısını da gözler önüne seriyor.

Küreselleşme stratejisi kapsamında hedeflerini hızla gerçekleştirmeye devam eden Chery, otomotiv sektöründe üstün kalitesi ve yenilikçi teknolojileriyle bilinirliğini artırırken, aynı zamanda sportif organizasyonlardaki destekleriyle öngörülü bir yaklaşım sergiliyor. Bu kapsamda Chery, titizlikle planladığı sportif girişimlerle markasını spor ile bütünleştirdi. Bununla birlikte Çinli marka, tüketicilerle duygusal bağlarını güçlendirdi ve marka dinamizmini ve uluslararası görünümünü küresel ölçekte artırdı.

Chery geçtiğimiz yılın kasım ayında Türkiye’de düzenlenen ilk Chery Golf Kupası’nın ardından, mayıs ayında düzenlenen bu uluslararası etkinliğe bir kez daha ana sponsor olarak katıldı. Bu etkinlik Chery’nin spor yoluyla kullanıcılarla duygusal bağları güçlendirme yönündeki çabalarının altını çiziyor. Bununla birlikte Ekvador’da düzenlenen bir futbol maçı sırasında Chery’i temsil eden robot köpek Dorry, “sunucu” olarak izleyicilerin karşısına çıktı ve böylece Chery’nin teknolojik becerisini ve marka dinamizmini kendine özgü unutulmaz bir yolla gözler önüne serdi.

Küresel çapta spora destek veriyor

Chery, marka dinamizmini ve küresel bakış açısını vurgulamak üzere çok sayıda uluslararası spor etkinliğine sponsor olmayı sürdürüyor. Marka, COVID-19 salgını döneminde, sosyal sorumluluk ve yerel topluluklara destek adına Kosta Rika’nın CSC ekibinin çevrimiçi bir yardım konserine de sponsor oldu. Ekim ayında ise Chery sponsorluğundaki Ekvador’un Independiente del Valle (IDV) takımı, Libertadores Kupası A Grubu liginde son 16’ya kalmayı başararak markanın spor alanındaki etkisini ortaya koydu. Bununla birlikte Chery, 2022 yılının temmuz ayında Güney Afrika’nın Durban şehrinde gerçekleştirilen 10 kilometrelik RUN YOUR CITY şehir maratonuna sponsor oldu, lojistik destek sağladı ve katılımcı deneyimini geliştirdi. Bunun dışında Chery, geçtiğimiz eylül ayında Kazakistan’ın medya futbol ligine sponsor oldu ve ünlülerin desteğiyle marka görünürlüğünü artırdı.

Diğer Haberler

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr marjı yüksek segmentlerde büyümeye ve...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in “Küresel Altyapı Açığını Kapatmak" başlıklı...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik tüketiminin tamamını güneşten karşılayacak Mahmutlar...

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde küresel bir lider olan PHINIA,...

Stellantis’te Avrupa Markalarının Yeni Tasarım Başkanı Gilles Vidal Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, tasarımda önemli bir hamle gerçekleştirdi. Peugeot ve diğer markalardaki ödüllü tasarımlarıyla tanınan Gilles Vidal, Stellantis “Avrupa Markalarının Tasarım...

Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde...