Çin’in en büyük otomotiv üreticisi olan Chery, yeni nesil modelleriyle Türkiye pazarına hızlı bir giriş yaptı. Markanın Cross-SUV segmentindeki iddialı oyuncusu OMODA 5, mayıs ayında elde ettiği 1.349 adetlik satış rakamıyla, kompakt SUV pazarının en fazla satılan ikinci modeli olarak öne çıktı. Chery OMODA 5, genç kullanıcılar için geliştirilmiş sportif tasarımı, fonksiyonel ve geniş iç hacmi, uzun seyahatler için sunduğu yüksek kapasiteli bagaj hacmi ve güçlü motoruyla pazarda dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Sektördeki bazı profesyonellerin de ifade ettiği gibi Cross-SUV modeller, otomobil tüketiminin yeni fikrini ve yeni tercihini temsil ediyor. Büyük resme bakıldığında, Cross-SUV konsepti sadece otomobil endüstrisinde yeni bir atılım değil, aynı zamanda tüm toplum için yeni bir trend.
Çin’in otomotivde aralıksız 19 yıldır lider ihracatçısı olan Chery, Avrupa için geliştirdiği OMODA 5 ile dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. 3 ay önce gerçekleştirilen ve ses getiren lansmanla Türkiye pazarına giriş yapan Chery, pazarın en yeni oyuncusu olmasına rağmen Türk tüketicisinin tercihi olmayı başardı. Markanın 3 yeni SUV modeliyle giriş yaptığı Türkiye’de en çok satılan modeli olan OMODA 5, henüz mayıs ayında liderliğin en büyük adayı olduğunu ispatladı.