Chery, Dünya Çapındaki Kullanıcılarla…

®
Çok Okunanlar

Her iki ülkenin otomotiv endüstrileri birbirlerine karşılıklı bağımlı

Albert Saydam, Taşıt Araçları Tedarik Sanayicileri Derneği (TAYSAD) Başkanı açıklamaları; Türkiye ve Almanya arasındaki ilişkiler yumağını bir vücuda benzetirsek iki...

Yeni Renault Duster Türkiye’de Satışa Sunuldu…

“Renault Uluslararası Oyun Planı 2027” kapsamında, Türkiye'yi hem Avrupa pazarı hem de uluslararası ihracatta merkez haline getirmeyi amaçlayan en...

“Elektrikli Araçlarda Rüzgârı Tüketici Belirliyor”

Otomotiv endüstrisi hem globalde hem de ülkemizde son 5 yılda baş döndürücü gelişmelere sahne oldu. Çip, ham madde, lojistik...

TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedefleri

TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedeflerini açıklarken yeni kurumsal lansmanını gerçekleştirdi Ağır Ticari Araçlar sektöründe yılın ilk çeyreği beklentileri...

Chery,Dünya Çapındaki Kullanıcılarla Yeni Bir Ekosistem Oluşturmaya Odaklanıyor!

Çin’in en büyük otomotiv üreticisi olan Chery, ekim ayında, “Yeşil, teknoloji, aile ve arkadaşlık” marka konseptini temel alan “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nda küresel kullanıcılar ile bir araya geliyor.Çin’in Wuhu kentinde gerçekleştirilecek olan bu önemli konferans, denizaşırı ülkelerdeki kullanıcıları, ünlü blog yazarlarını ve küresel ana akım medyayı bir araya getirecek. Uluslararası konferansta katılımcılar, “Yeni Ekosistem”, “Yeni Teknoloji” ve “Yeni Gelecek” olmak üzere üç ana tema üzerinden yeni bir kullanıcı ekosistemi modelini tanıyacak.Chery, bu konferansta “insanlar”, “otomobiller” ve “yaşam” gibi kavramları bütünleştiren bir ekosistem ürün sergisi oluştururken, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarla iletişim kuracak, onları dinleyecek, akıllı teknoloji kapsamında yeni yaşam tarzlarını keşfedecek, aynı zamanda marka değeri ve vizyonu doğrultusunda kullanıcılara enerji olasılıklarını tanıtacak. Chery, kullanıcı ihtiyaçlarını etkin bir şekilde karşılayarak, kullanıcı ekosisteminin değerini daha iyi vurgulamayı hedefliyor.

Kullanıcılarla birlikte bir ekosistem oluşturmak,geçmişte olduğu gibi günümüzde de büyük bir önem taşıyor. Küresel otomobil şirketleri ise bu konuda araştırmalar yapıyor, keşfediyor ve üstesinden gelmenin yollarını arıyor. Çinli otomobil üreticisi Chery de,bu konuda önemli bir adım atarak,ekim ayında “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nı düzenlemeye hazırlanıyor. Çin’in Wuhukentinde gerçekleştirilecek olanbu önemli konferans, denizaşırı ülkelerdeki kullanıcıları, ünlü blog yazarlarını ve küresel ana akım medyayı bir araya getirecek. Bu uluslararası konferansta katılımcılar, “Yeni Ekosistem”, “Yeni Teknoloji” ve “Yeni Gelecek” olmak üzere üç ana tema üzerinden yeni bir kullanıcı ekosistemi modelini tanıyacak.

İnsanlar, otomobillerve yaşam kavramları bütünleşiyor

Chery’nin “Yeşil, teknoloji, aile ve arkadaşlık” marka konseptini temel alan “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nda birçok akıllı yaşam ortağı bir araya gelecek. Chery, bu konferansta “insanlar”, “otomobiller” ve “yaşam”

gibi kavramları bütünleştiren bir ekosistem ürün sergisi oluşturuyor. Chery, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarla iletişim kuracak, onları dinleyecek, akıllı teknoloji kapsamında yeni yaşam tarzlarını keşfedecek, aynı zamanda marka değeri ve vizyonu doğrultusunda kullanıcılara enerji olasılıklarını tanıtacak. Chery, kullanıcı ihtiyaçlarını etkin bir şekilde karşılayarak kullanıcı ekosisteminin değerini daha iyi vurgulamayı hedefliyor. Bu noktada “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”, öncü teknolojilere odaklanacak.

Muhteşem performansa sahip ürünlere odaklanan Chery, yeni bir kullanıcı ekosistem entegrasyonu oluşturacak ve otomotiv endüstrisinde yenilikçi bir kullanıcı ekosistem gelişim modeline öncülük edecek. Chery, kullanıcılarla iletişim halinde olmaya devam ediyorve çağa ayak uyduruyor. Çin’in ve dünyanın önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Chery, samimi ve sorumluluk sahibi uluslararası bir marka imajına sahip. Chery bu kapsamda, “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”na odaklanıyor, kullanıcı gelişimine yenilikçi yaklaşım getiriyor, gelecekteki kamu refahını birbirine bağlıyor ve karşılıklı fayda ile kazan-kazan sonuçları ortaya çıkarmak için marka ile kullanıcılar arasında iki yönlü bir yolculuk gerçekleştiriyor.

Kullanıcı değeri yaratmaya ve kullanıcı memnuniyetini sürdürmeye odaklanıyor

Chery, her zaman kullanıcı değeri yaratmaya ve sürekli olarak kullanıcı memnuniyetini sürdürmeye kendini adamış durumda. Chery, “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nı, değer yaratmak ve markanın yeni ekosistemini küresel kullanıcılarına derinlemesine aktarmak için kullanacak. Chery, Türkiye’de kullanıcılarla etkileşime de büyük önem veriyor. Şu ana kadar kullanıcılarının birlikte bir gün geçirmelerini sağlayan, ailece eğlenme veya yarışma olanağı sağlayan ve Chery Türkiye ile iletişim kurmalarına olanak veren üç etkinlik gerçekleştirdi. Ayrıca kullanıcıların ihtiyaçlarını anlamak, sorunlarının zamanında çözülmesine yardımcı olmak ve en güncel şirket bilgilerini aktarmak üzere resmi bir özel kullanıcı grubu oluşturuldu.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler