Castrol Basketbol Heyecanına Ortak Oluyor

®
Çok Okunanlar

Yeni Renault Clio, 6. Nesliyle Yeniden Sahneye Çıkıyor

Satışa sunulduğu 1990 yılından bugüne, Clio dünya çapında 17 milyon, Türkiye’de ise 600 binden fazla kullanıcıya ulaştı ve hatchback...

Koray Kamiloğlu’ndan İtalya’da nefes kesen performans

Koray Kamiloğlu'ndan İtalya'da nefes kesen performans: Zirveyi kaptırmadı! Yurt içinde ve yurt dışında elde ettiği başarılarla dikkat çeken yarış pilotu...

Togg’un ikinci modeli T10F 1 milyon 860 bin TL satışa sunuldu

Togg’un ikinci modeli T10F satışa sunuldu... Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, ikinci akıllı cihazı T10F’i Türkiye’de...

“Can.ai ile mobilitenin ötesini yeniden kurguluyoruz”

Münih’teki IAA Mobility 2025’e ürün, tasarım ve teknolojileriyle katılan Togg, Microsoft Türkiye iş birliğiyle geliştirdiği yapay zekâ platformu Can.ai’yi...

Avrupa lansmanları yapılan yeni modeller FORTHING S7 REEV

DONG FENG MOTOR BÜNYESİNDEKİ FORTHING YENİ MODELLERİNİN LANSMANLARI İLE 2025 MÜNİH AUTOSHOW’DA TÜM DİKKATLERİ ÜZERİNE ÇEKTİ Çin’in lider otomobil üreticilerinden...

General Tire, TransAnatolia 2025’e Damgasını Vurdu

Zorlu etapların ve sınır tanımayan parkurların geride kaldığı TransAnatolia 2025’te, General Tire lastikleri performansı ve dayanıklılığıyla ekiplerin yanındaydı. GT...

Maceracı Ruhlar İçin Hyundai INSTER Cross Satışta

Hyundai Motor Türkiye, A-SUV segmentindeki kompakt elektrikli modeli INSTER’dan sonra INSTER Cross’u da satışa sunarak elektrikli araç pazarındaki varlığını...

Madeni yağ pazarının lider markalarından Castrol, basketbol dünyasının zirvesi olarak tanımlanan NBA ve WNBA ile global bir iş birliğine imza attığını duyurdu.  Bu üst düzey anlaşmayla Castrol, Amerikan profesyonel basketbol ligi organizasyonu NBA ve kadın sporcuların yer aldığı WNBA’in Resmi Motor Yağı Partneri oldu.

125 yılı aşkın süredir global otomotiv sektörünün yanı sıra uzay, havacılık, denizcilik ve diğer teknoloji alanlarında yenilikçiliğin ve performansın lideri olan Castrol, NBA ile yaptığı bu iş birliğiyle, hızla büyüyen basketbol dünyasında da güçlü bir varlık gösteriyor. Castrol, NBA’in liderliği ve dinamizmiyle uyum içinde, markasının spor dünyasında da zirvede yer almasının altını çiziyor.

“Zirvede Buluşan İki Güç: Castrol ve NBA”

NBA ve WNBA gibi dünya çapında oldukça popüler ve hızla büyüyen iki spor ligiyle iş birliği yapmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirten Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya Genel Müdürü Nilay Tatlısöz, “NBA ve WNBA’deki olağanüstü sporcuların her gün sınırlarını zorlamalarından ilham alarak her zaman yenilikçiliği ve gelişimi ön planda tutacağız. Zirvede buluşan iki güçlü ismin iş birliği, markamızı farklı bir seviyeye taşıyarak, sporseverler, müşteriler ve iş ortaklarımızla çok daha derin bir etkileşim kurmamıza olanak tanıyacak. Castrol’ün 125 yıllık geçmişi boyunca en iyiyi hedefleyerek büyüdük. NBA ile WNBA gibi vizyoner organizasyonlarla bir araya gelmek, bu yolda attığımız önemli adımlardan biri. Bu ortaklık, yalnızca spor dünyasına değil, aynı zamanda mobilite vizyonumuzu daha da ileriye taşımamıza katkıda bulunarak, geleceğe yönelik daha güçlü bir etki yaratmamıza olanak tanıyacak” dedi.

“Heyecan verici deneyimler sunulacak”

Bu iş birliğine dair değerlendirmelerde bulunan NBA Ticari Gelişim ve Medya Kıdemli Başkan Yardımcısı Julie Morris, “Castrol, 125 yıllık tarihi boyunca, yenilikçi ve özgün tarzı sayesinde tüketicileriyle benzersiz bir etkileşime sahip oldu. Castrol ve ürün ailesiyle birlikte çalışarak, yıl boyunca tüm dünyadaki taraftar kitlemize heyecan verici deneyimler sunmayı dört gözle bekliyoruz” dedi.

WNBA Büyüme Direktörü Colie Edison ise, WNBA’in Castrol’ün yenilikçi ruhu ve pozitif değişim arayışla uyum içerisinde olduğunu belirterek, “Kadın sporlarını, global alanda daha da ön plana çıkarmak adına Castrol ile ortak erişim dünyasını kullanacak olmaktan dolayı çok heyecanlıyız” diye konuştu.

Castrol’ün 125. yılında gelen iş birliği

Castrol ve NBA arasında gerçekleştirilen 5 yıllık iş birliği, Castrol’ün 125. yıl dönümüyle birlikte geldi ve markaya, hem sahada hem de saha dışında izleyicilerle farklı alanlarda etkileşim kurmasını sağlayacak dinamik bir platform sunacak.

İş birliğinin bir parçası olarak her yıl düzenlenen NBA All-Star etkinliklerinde yer alan NBA Rising Stars (NBA Yükselen Yıldızlar) Turnuvası’nın da resmi sponsoru Castrol olacak. Bu prestijli etkinlik, NBA’in birinci ve ikinci yılındaki en iyi oyuncularını, NBA efsaneleri tarafından koçluk yapılan ve dört takımlı bir turnuva formatında karşı karşıya getiren bir müsabaka olarak tüm dünya tarafından yakından takip ediliyor. Castrol Rising Stars karşılaşması, NBA All-Star 2025 kapsamında 14 Şubat’ta San Francisco’da gerçekleştirilecek. Castrol, anlaşma kapsamında NBA Playoff’larının eğlenceli bir oyunu olan NBA Pick’Em: Bracket Challenge heyecanına da ismini yazdırıyor. Basketbol tutkunları arasında oldukça popüler olan bu play-off tahmin oyunu, taraftarlara özel ödüller kazanma şansı sunuyor.

Castrol, Resmi Motor Yağı Partneri olarak NBA ve WNBA yayınları sırasında saha içi sanal tabelaların yanı sıra liglerin sosyal ve dijital platformlarında da yer alarak iş birliğini tüm mecralarda yansıtacak.

Diğer Haberler

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...

Togg’un ikinci modeli T10F 1 milyon 860 bin TL satışa sunuldu

Togg’un ikinci modeli T10F satışa sunuldu... Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, ikinci akıllı cihazı T10F’i Türkiye’de siparişe açtı. Sadece Togg’un dijital...

Continental’den Avrupa Hareketlilik Haftası’nda Sürdürülebilir Mobilite Taahhüdü

Sürdürülebilir mobilitenin öncüsü Continental, Avrupa Hareketlilik Haftası’nda geleceğin şehirlerine ilham veriyor. Yenilenebilir ve geri dönüştürülmüş hammaddelerle geliştirilen lastikleri, ISCC PLUS sertifikalı üretim süreçleri ve...

Bridgestone, Lamborghini Fenomeno’nun Resmi Lastik Tedarikçisi

Brisa’nın global ortağı Bridgestone, Lamborghini'nin yeni Fenomeno süper otomobili için resmi lastik tedarikçisi olarak seçildi. Lamborghini’nin 20. yıl dönümünü kutlamak için tasarlanan otomobil, sınırlı sayıda,...