Tesla’nın Ofise Dönüş Politikasının Çalışan Moralinde Düşüşe Neden Olduğu Söylendi. 31 Mayıs’ta Elon Musk, maaşlı personelden uzaktan çalışma ” ya da Tesla’dan ayrılmadan ” önce haftada en az 40 saat ofisten çalışmasını istedi. Daha sonra Tesla’nın çalışanların katılımlarını rozet kullanımı yoluyla izlediği ortaya çıktı. Peki, Elon Musk’ın göreve dönüş emrinin uygulanmasından üç ay sonra bu değişikliklerin etkisi ne oldu? ABD’deki isimsiz Tesla çalışanlarına ve dahili belgelere göre işler iyi görünmüyor. Tesla, tüm çalışanlarını ofise geri getirmek için hala kaynaklardan yoksun ve çalışanların eskisi kadar uzaktan çalışamaması morallerin düşmesine neden oldu. Genel olarak Tesla, son yıllarda şirketin işgücü önemli ölçüde genişlediğinden, Covid-19 pandemisi öncesinde maaşlı personel için uzaktan çalışmaya açıktı. Buna rağmen şirket, mevcut tesislerinde tüm ofis çalışanlarını ve uzun süreli müteahhitleri haftada kırk saate getirecek kadar yeni çalışma alanları inşa etmemiş veya yeterli ofis ekipmanı satın almadı. San Francisco Körfez Bölgesi ofislerinde çalışan birkaç kişi, şirketin çalışanlarını haftada üç gün ofise getirmek istediğini, ancak masa alanı, sandalye, park yeri ve diğer kaynakların eksikliğinin çok fazla olduğu görüldü. Rapor, şarj kabloları ve dongle’lar gibi basit sarf malzemelerinin bile yetersiz kaldığını ve konferans salonları ve telefon kulübelerinin yetersizliği nedeniyle kalabalık koşulların insanları açık havada telefon görüşmeleri yapmaya yönelttiğini iddia edecek kadar ileri gidiyor.
Çalışan Moralinde Düşüşe Neden Oldu
İLGİ ÇEKENLER
Audi, Q6 e-tron Offroad Konseptini Tanıttı
Audi, bu yıl Avusturya Kitzbühel'de düzenlenen Dünya Alp Disiplini Kayak Kupası’nda son derece dikkat çekici bir Q6 tanıttı. Yeni geliştirilen bir prototip olan Audi...
PHINIA, Alpine Racing ile Stratejik Ortaklığını Güçlendirdi
PHINIA’nın Direkt Yakıt Enjektörleri Alpine Alpenglow Prototipine Güç Sağlayacak!
Yüz yılı aşkın üretim uzmanlığı ile dikkat çeken PHINIA’nın direkt yakıt enjektörleri, hidrojen enerjisi dahil...
Škoda 2024’te 925.000’den fazla araç üretti
Yeni modeller ve yurt dışı üretim sayesinde yüzde 4,2 büyüme....
Škoda Auto, 575.000'i Mladá Boleslav'daki ana araç dahil olmak üzere fabrikalarında 925.000'den fazla araç üreterek...
‘Mobil Hızlı Şarj İstasyonu’ İstanbul’da….
Eksim Holding bünyesinde yer alan ve yüksek hızlı şarj istasyonlarıyla Türkiye’nin her bölgesinde büyümesini sürdüren OtoPriz’in elektrikli araç kullanıcılarına kesintisiz yolculuk deneyimi sunan ‘Mobil...
AEM Teknolojisi ile Elektrik Motorlarında Yeni Bir Dönem
Advanced Electric Machines Ltd. (AEM), küresel otomotiv ve ulaşım sektörleri için dünyanın en sürdürülebilir elektrikli araç motorlarını tasarlamak ve üretmek vizyonuyla İngiltere'de kurulmuş olup,...
Nissan, ABD’de yaklaşık 2.000 kişiyi işten çıkarma yolunda
Nissan, Japonya'nın en büyük otomobil üreticisi pazarı olan Amerika Birleşik Devletleri'nde bu yılın sonuna kadar yaklaşık 2.000 kişiyi işten çıkarmaya hazırlanıyor...
ABD'deki iki fabrikada üretimin...