BYD strengthens UK team with focus on customer and retailer experience

®
Çok Okunanlar

Togg, IAA Mobility 2025’te – SUV ve Fastback, beş Euro NCAP yıldızıyla Almanya pazarına giriyor

Mobilite markası Togg, üretime hazır T10F fastback sedanının dünya prömiyerinin yanı sıra Münih'teki IAA Mobility 2025'te Almanya'daki pazara girişini...

Mercedes-Benz Group AG Yönetim Kurulu Başkanı Ola Källenius

Mercedes-Benz “Welcome Home” vizyonunu somutlaştıran, ikonik tasarım ve dijital zekânın standartlarını yeniden tanımlayan, her yönüyle bir süperstar olan tamamen...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Stellantis ve Tofaş, Hafif Ticari Araç Üretim Anlaşması İmzaladı

Stellantis ve Tofaş, “K9” modelinin hafif ticari araç ve combi versiyonlarının çoklu enerji platformlarında üretimine yönelik, stratejik bir anlaşma...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...
BYD UK has announced Simon Bisp as its new Head of Customer Experience. As BYD continues to grow rapidly in the UK, and the customer base increases, creating an excellent customer experience becomes even more crucial to the company’s continued growth.
Simon will be responsible for delivering an excellent customer experience at every touchpoint, including enquiry management, product training for retailer staff, purchase and handover experience and ownership experience.
Simon joined BYD UK in May 2023 – only a few months after the brand’s launch – and played a key part in establishing business operations in the UK. He came to BYD after spending over 20 years at Peugeot in a variety of roles including Sales Director and Distribution Manager.
Meanwhile, Andy Dolan has joined BYD UK as Head of Retail Sales. Andy brings over 20 years of experience in the automotive industry, having previously worked for Volvo Car UK as Senior National Used Car & Remarketing Manager. Andy will be responsible for driving BYD’s continued sales growth, with a focus on the retail sector which currently makes up 40% of BYD’s sales.
Matt Collins has joined the team as Head of Sales Operations and Logistics. Matt has worked in the UK automotive industry for 17 years, most recently at Volvo Car UK as Omnichannel Sales Manager. Matt’s key responsibilities include ensuring the timely delivery of vehicles and streamlining logistics processes; driving sales performance through data and process management; and enhancing the customer and retailer experience by ensuring that vehicle availability aligns with demand and customer expectations.
Bono Ge, Country Manager, BYD UK, commented: “Simon has done an absolutely fantastic job in laying the foundations for BYD in the UK, and as our customer base grows the customer experience is becoming increasingly important. Simon’s task is ensuring that every element of the customer’s journey is flawless – Simon’s extensive experience makes him the perfect fit to take on this new role.
“I’m also delighted to welcome Andy and Matt to the UK leadership team. Combined they bring almost 40 years of industry experience and knowledge, and I’m confident they will both play a significant part in BYD’s continued growth.”
These appointments come as BYD sets a new sales record in the UK, selling 9,271 cars in Q1 alone. This achievement is not only BYD UK’s most successful quarter since the company introduced passenger cars in March 2023, but also means the company sold more cars in the most recent quarter than the whole of 2024 combined.
This impressive achievement has propelled BYD’s UK market share to 1.6%, from 0.45% in 2024. In March alone, total market share was 1.8% – in exactly two years since the company launched passenger cars in the UK.

Diğer Haberler

Başlangıç Seviyesi için Gerekli Motosiklet Aksesuar Listesi

Motosiklete başlamak, özgürlük hissini tatmak ve yollarda rüzgârı hissetmek kadar güvenliğe ve konfora da yatırım yapmayı gerektirir. Özellikle başlangıç seviyesindeki sürücüler için doğru motosiklet...

Stellantis ve Tofaş, Hafif Ticari Araç Üretim Anlaşması İmzaladı

Stellantis ve Tofaş, “K9” modelinin hafif ticari araç ve combi versiyonlarının çoklu enerji platformlarında üretimine yönelik, stratejik bir anlaşma imzaladı. Yeni üretim anlaşması, Tofaş'ın...

Togg, IAA Mobility 2025’te – SUV ve Fastback, beş Euro NCAP yıldızıyla Almanya pazarına giriyor

Mobilite markası Togg, üretime hazır T10F fastback sedanının dünya prömiyerinin yanı sıra Münih'teki IAA Mobility 2025'te Almanya'daki pazara girişini kutluyor. Togg, tamamen elektrikli SUV...

Mercedes-Benz Group AG Yönetim Kurulu Başkanı Ola Källenius

Mercedes-Benz “Welcome Home” vizyonunu somutlaştıran, ikonik tasarım ve dijital zekânın standartlarını yeniden tanımlayan, her yönüyle bir süperstar olan tamamen elektrikli yeni GLC ile Mercedes-Benz...

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...