Brown, Formula 1’in COVID-19 protokollerini kolaylaştırma zamanının geldiğini söylüyor

®
Çok Okunanlar

Dunlop’un Yeni Kış Lastiği SP Winter Sport 500…

Türkiye distribütörlüğünü Abdulkadir Özcan A.Ş. (AKO Grubu)’nin yürüttüğü Dunlop, üstün teknolojisiyle, sürüş konforu, fren mesafesi ve uzun ömürlü kullanım...

Kordsa, uzay ve havacılık endüstrisine yönelik ürünlerini tanıttı

Kordsa, CAMX 2018’de uzay ve havacılık endüstrisine yönelik ürünlerini tanıttı Kordsa, 16-18 Ekim tarihlerinde Dallas Teksas’ta, uzay ve havacılık endüstrisine...

Renault Trucks tasarım yarışmalarının birincileri Fransa’da

Renault Trucks tasarım yarışmalarının birincileri olan Türk gençleri, Fransa’da fabrikayı ziyaret etti  Renault Trucks’ın uluslararası platformda düzenlediği iki ayrı yarışmasının...

Farklı renklerle kodlanmış hız göstergesi

Google Haritalar'ın son özelliği, trafik sıkışıklığını azaltmak için yeni bir strateji geliştirdiğini duyuruyor. Yenilikçi bir patentle desteklenen bu plan,...

Formula 1, takımların sponsorları ve konukları yarışlarda daha özgürce eğlendirebilmesi için geçen yıldan beri yürürlükte olan katı COVID-19 ‘balon’ protokollerinin bazılarını gevşetmeyi düşünüyor.

McLaren Racing CEO’su Zak Brown, Reuters’e değişikliğin geciktiğini ve durumun geçen hafta sonu Belçika’da tartışıldığını söyledi.

10-12 Eylül İtalya Grand Prix’si için zamanında bir şeyler yapılabileceğini umuyordu.

“Bu hafta sonu bir konuydu ve (F1 CEO’su) Stefano (Domenicali) ve FIA ​​bunu kabul etti ve geri dönüp bazı değişiklikler yapacaklarını önerdiler. Bence spor tepki verecek.”

“Artık masaya yatırılıp tartışıldığına ve tüm takımların bunu gevşetmeye başlamamız gerektiği konusunda hemfikir olduğuna göre, belki Monza için bir şeyler yapabileceğimizi düşünmek istiyorum.”

Temmuz ayında COVID-19’a yakalanan Brown, Formula 1’in diğer bazı spor ve dizilerin neler yaptığına bakması ve sporun ziyaret ettiği ülkelerdeki hükümet politikasına uygun hareket etmesi gerektiğini öne sürdü.

“Hepimiz bunun (COVID-19) uzun bir süre burada olacağını düşünüyoruz, bu yüzden herkes onunla nasıl başa çıkacağını öğrenmeye ve onunla sorumlu bir şekilde yaşamaya başlıyor ve bence yapmamız gereken de bu.”

“Hala bir yıl önce olduğu gibi neredeyse aynı protokollere sahibiz. Gevşemeye başladı ama bence kurumsal ortaklarımızla ilgilendiğimizden emin olmamız gerekiyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...