Brisa, Satış Örgütünü Güçlendiriyor

®
Çok Okunanlar

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve...

Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite

Stellantis ve 4screen’den Araç İçi Konfor Seviyesini Artıracak İş Birliği...  Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite Hizmetlerini Hayata...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel...

Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen Otomobil Üreticisi Chery

Chery 2025 Yılında 152 Basamak Birden Yükseldi Fortune Global 500’de 233’üncü Sıraya Yerleşti!  Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen...

Türkiye lastik sektörü lideri ve sanayinin öncü şirketlerinden Brisa, şirket çalışanları tarafından hayata geçirilen “iyi uygulamaları” akademi seviyesinde vaka çalışmalarına dönüştürüyor. Brisa, BRİKİM adlı girişim ile yürüttüğü bu çalışmalarla, eğitim ve iş dünyasına değer sunmayı hedefliyor.

 Şirketin ikinci vaka çalışması “ Genba Room: Dijital Teknolojilerle Satış Örgütünü Güçlendirme”, Prof. Dr. Nükhet Vardar ve Brisa çalışanlarının katkılarıyla dijital vaka kütüphanesi Markalarfisildiyor.com üzerinden akademisyen ve üniversite öğrencilerinin erişimine açıldı. 

Türkiye lastik pazarı lideri Brisa, şirket çalışanlarının yenilik geliştirme becerileriyle hayata geçirilen iyi uygulamaları, BRİKİM adlı girişimiyle akademi seviyesinde vaka çalışmalarına dönüştürüyor. Bu kapsamda paylaşılan ikinci çalışma, şirketin saha aktivitelerine yeni nesil bir yaklaşım getiren ve kısa sürede kurum performansına pozitif katkı sağlayan Genba Room oldu.

 “Genba Room: Dijital Teknolojilerle Satış Örgütünü Güçlendirme” adlı vaka çalışması Prof. Dr. Nükhet Vardar ve Brisa çalışanlarının katkıları ile iş dünyası ve akademiye sunuldu. Dijital vaka kütüphanesi Markalarfisildiyor.com üzerinden erişilebilen bu çalışma, bayi ağının güçlenmesi, satış ekiplerinin verimliliğinin artırılması, müşteri ve iş ortaklarının memnuniyetinin artırılması gibi kritik başarı faktörlerini içeriyor.

 Dijitalleşme, veri analitiği ve izleme teknolojileri ile bayi ağı ve satış yönetiminde yeni nesil bir model kurguladıklarını dile getiren Brisa Tedarik Zinciri ve OE Genel Müdür Yardımcısı Yakup Demir, “Bugün şirketlerin en temel önceliklerinden biri, müşteri deneyiminin pürüzsüz olmasında kritik role sahip saha faaliyetlerini güçlendirmek. Bu, bayi ağından gelen taleplere yanıt vermekten stok yönetimine dek uçtan uca bir yaklaşımı gerektiriyor. Bugünün hızlı iş dünyası düşünüldüğünde de tüm bu faaliyetlerin anlık olarak yönetimine ihtiyaç duyuluyor. Bu bakış açısıyla tasarladığımız Genba Room ile sahayı işimizin kalbine, Genel Müdürlüğümüze taşıdık. Amacımız dijital teknolojilerden yararlanarak ve veri analitiğini kullanarak satış örgütünü sahada daha da güçlü kılmaktı. Dijital üs olarak konumladığımız bu merkezde öncelikle 7 farklı departmandan temsilcileri bir araya getirdik. Marka performansı, bölge performansı, günlük/aylık siparişler ve risk durumunu Yapay Zeka temelli yazılımlardan ve ileri veri analitiği gibi yeni nesil teknolojilerden yararlanarak yönetmeye başladık. Bu süreçte analiz tabanlı raporlama, çağrı merkezinin yeniden konumlandırılması ve satış ekiplerimizin sanal gerçeklik tabanlı eğitimler alması gibi yenilikçi yaklaşımlardan yararlandık.

 Önceliğimiz bayilerin sorunlarını hızla ele alıp, bunlara çözüm oluşturacak modeller oluşturmak oldu. Stok ve finans gibi kritik alanlarda bayilerimizin problemlerine hızlı ve efektif çözümler sunmaya odaklandık. Bu çalışmalar neticesinde şehir ve ilçe bazında, toplam araç potansiyeli, hangi ebatta ve hangi segmentte lastik ihtiyacı olacağı gibi verileri öngören bir program da geliştirdik. Genba Room öncesinde bayilerimizden gelen talepleri ve çağrıları kapama süremiz 30 saat 15 dakikayken, artık 20 dakikalık bir sürede çağrıları kapatabiliyoruz. 

Her geçen gün sunduğu katma değeri zenginleştiren bu projeye emek veren tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Genba Room’u akademi seviyesinde bir vaka çalışması olarak sunarak, iş dünyasından gerçek bir örnekle üniversite öğrencileri ve akademisyenlerimizin derslerini destekleyecek olmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...