BMW tutkunları için yeni bir dergi yayına girdi

®
Çok Okunanlar

Yeni Nissan Qashqai’nin Reklam Filmi Yayında

C-SUV segmentinin öncüsü, şehirli crossover modeli Nissan Qashqai’nin “Lider Duruşu.”nu gösteren yeni reklam filmi dijital mecralar ve televizyonlarda yayımlanmaya...

Ford Explorer rollover davasında 152 milyon dolar verdi…

NEW YORK - Alabama mahkeme jürisi,  Ford'un spor hizmet aracı olan Ford Explorer modeli için süren davanın, pazar günkü...

Stellantis, 2023’ün 3’üncü Çeyrek Sonuçları

Stellantis, 2023’ün ilk 3 çeyreğine ilişkin sonuçlarını açıkladı. Şirketin net gelirleri, 2022’nin 3’üncü çeyreğine kıyasla yüzde 7 artışla 45,1...

Trugo’dan aylık 85 kWs (*) enerji dolum hakkı

Türkiye’de ilk defa uçtan uca dijital satış yöntemiyle gerçekleşen Togg T10X ön sipariş sürecinde dijital çekiliş heyecanı yaşanıyor. Ön...

Üç ayda bir BMW kültürüne adanmış lüks bir dergi olan Werke’nin ilk sayısı satışa çıktı.

Werke, BMW’nin premium üretici konumunu yansıtan bir yayındır. Yalnızca son derece yüksek bir standartta tamamlanmakla kalmadı, aynı zamanda içindeki içerik de olağanüstü fotoğrafçılar ve yetenekli yazarlar tarafından oluşturuldu. Sayı 1’in katkıda bulunanlar listesinde Henry Catchpole, Stephen Dobie, Charlotte Vowden ve fotoğrafçılar Dean Smith, Jordan Butters ve Olgun Kordal yer alıyor.

Werke, sadece BMW’nin otomobillerini kutlamakla kalmıyor, aynı zamanda BMW içindeki tutkulara, onunla bağlantılı insanlara ve şirketlere ve markayı çevreleyen kültüre odaklanıyor.

Sayı 1, kapak yıldızı E30 M3’e ayrılmış 38 sayfa görüyor. Hikayenin ilk bölümü ikonik özel homologasyonun nasıl yaratıldığını anlatıyor. Bu otomobilin varlığının ayrılmaz bir parçası olan otomobilin rekabet geçmişi de dikkat çekiyor. Ardından M3, 35 yılı aşkın bir süredir nasıl yaşlandığını görmek için muhteşem yollarda sürülür.

Kalan sayfalarda yeni otomobillerin incelemeleri, BMW çalışanları ile yapılan röportajlar, şirketin Münih’teki genel merkezinin tarihi, sanat komisyonları ve Bavyera’nın sunduğu en iyi arabalarla yaşamanın nasıl bir şey olduğu yer alıyor.

Ocak 2023’ün sonunda satışa çıkacak olan 2. sayıdan önce Werke, ilgili markalarla bağlantı kurmanın yollarını arıyor. Dergi, reklam ve ortaklık fırsatlarının yanı sıra satış sonrası tunerlere, BMW ile ilgili ürünlere ve vitrin etkinliklerine yer vermeyi amaçlıyor.

Dergiyi okumak için derginin web sitesi: https://werke.site/ 

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...