BMW Türkiye, M’in 50. Yılını Cem Bölükbaşı ile Kutluyor

®
Çok Okunanlar

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Borusan Otomotiv’in Türkiye temsilcisi olduğu BMW’nin M markasının 50. yıl filmi için milli yarış pilotu Cem Bölükbaşı, direksiyon başına geçti. Markanın 50. yılına özel olarak hazırlanan manifesto filminde Bölükbaşı, İstanbul Park’ta BMW M5 CS’i kullandı.

BMW’nin performans otomobilleri için 1972’de kurduğu M markası 50. yıl dönümünü kutluyor. Başarılarla dolu 50 yılın ardından BMW M, tamamen elektrikli M otomobillerinin de dahil olduğu yeni bir döneme hazırlanıyor. Bu doğrultuda BMW M’in geleceğinde performansa ve elektromobiliteye getireceği yenilikçi yorumun belirleyici olması öngörülüyor.

  1. Yıla Özel 50 Saniye

Kurulduğu günden bu yana BMW model skalasında yer alan otomobillere benzersiz dokunuşlar yapan marka, 50. yıl dönümü için milli yarış pilotu Cem Bölükbaşı ile çekimleri İstanbul Park’ta gerçekleştirilen manifesto filmini yayınladı. Bölükbaşı’nın güncel durumda M markasının en hızlı otomobili olarak bilinen BMW M5 CS ile İstanbul Park pistinde çekilen ve M’in sportif ruhunu yansıttığı film, BMW Türkiye’nin Instagram, Facebook, Twitter, Linkedin, YouTube ve Tiktok sayfalarında paylaşıldı. Manifesto filmi kısa sürede sosyal medyada beğeni topladı.

Filmde BMW M’in sportif ruhu ve yarışçı karakteri sürüş tutkusu üzerinden anlatılıyor. Otomobilin güçlü performansının öne çıktığı film, asıl yarışın geçmişle değil, gelecekle olduğunu anlatırken Bölükbaşı’nın kariyeriyle de paralellik kuruyor. BMW M’in güçlü marka mirasına gönderme yapan Cem Bölükbaşı, 50 saniyenin arkasındaki 50 yılı vurguluyor.

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...