Bitci’den MotoGP Avusturya Grand Prix’sine Türkiye damgası

®
Çok Okunanlar

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

Türk blockchain şirketi Bitci Teknoloji’nin isim sponsorluğunda bu hafta sonu koşulacak Bitci Motorrad Grand Prix von Österreich, tüm dünyada motosiklet tutkunlarını bir araya getirecek. Organizasyon kapsamında, ilk kez bir Türk şirketi MotoGP çatısı altında uluslararası bir yarışa ismini vermiş oldu.

Dünyada farklı spor organizasyonları ve takımlarıyla geliştirdiği taraftar token projeleriyle dikkat çeken Bitci Teknoloji, MotoGP ile hayata geçirdiği iş birliği kapsamında motosiklet tutkunlarının merakla beklediği Avusturya Grand Prix’sine de ismini verdi. Tüm dünyada milyonlarca seyirciyi ekran başına bağlayacak Bitci Motorrad Grand Prix von Österreich’da sıralama turları 14 Ağustos 2021 Cumartesi TSİ 15:10’da başlarken, yarış ise 15 Ağustos 2021 Pazar günü TSİ 15:00’te start alacak. Söz konusu organizasyon, aynı zamanda bir Türk şirketinin MotoGP çatısı altında ismini verdiği ilk uluslararası yarış olarak tarihe geçecek.

MOTOGP TOKEN SATIŞLARINA YOĞUN İLGİ

Öte yandan Bitci Teknoloji ve MotoGP iş birliğiyle hayata geçirilen taraftar token projesinde ilk arz 13 Ağustos’ta gerçekleştirildi. Türk ve uluslararası yatırımcılardan yoğun ilgi gören arz kapsamında satışa sunulan 25 milyon adet MotoGP Token kısa sürede tükendi.  MotoGP Token’ın Bitci.com’daki listelenme tarihi de 11 Eylül 2021 olarak belirlendi.

Bitci Teknoloji CEO’su Onur Altan Tan, MotoGP ile motor sporları dünyasında bir organizasyon çatısı altındaki ilk taraftar token projesini hayata geçirdiklerini hatırlatırken, “Şimdi de bu projenin arz sürecini yine bizim için çok önemli bir etkinlikle eş zamanlı olarak başlattık. Bu hafta sonu koşulacak Bitci Motorrad Grand Prix Von Österreich 2021, Bitci ailesi olarak yurt dışında isim sponsorluğunu üstlendiğimiz ilk uluslararası etkinlik olacak. Dünyanın farklı ülkelerinden tüm motosiklet tutkunlarını yarışın heyecanını bizlerle yaşamaya davet ediyoruz” dedi.

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...