Bir müşterisi için günlük 8 bin 600 koli dağıtıyor

®
Çok Okunanlar

Quick Finans Genel Müdürü Nihat Karadağ

İkinci el otomobil sektörünün kılavuz markası ikinciyeni.com, Quick Finans iş birliğiyle ikinci el araçlar için müşterilerini stok finansmanı fırsatıyla...

Pirelli sürücüleri yaz lastiklerine geçiş için uyarıyor…

İtalyan lastik devi Pirelli, kış koşullarının hafiflediği havaların ısınmaya başladığı bu dönemde sürücüleri otomobillerinden yüksek performans almaları ve lastiklerini...

beefull’un en büyük itici gücü “sürdürülebilirlik”

Bu yıl ilk kez düzenlenen Elektrikli Araç Şarj İstasyonları ve Teknolojileri Fuarı’nda ürünleri ile yer alan beefull, ziyaretçilerin yoğun...

Yerli Otomobile Yerli Multimedya Sistem…

DAIICHI Elektronik Genel Müdür Ömer Tunç Akdeniz, yüzde 100 Türk sermayesi ile kurulan şirketin, yerli otomobilin teknolojik alt yapısını,...

Mikro Dağıtım Pazarının Yeni Oyuncusu: Lift Dağıtım!

Kişiselleştirilmiş dağıtım hizmetleri ve teknoloji temelli atılımları ile lojistik sektörüne yeni bir soluk getirmeyi amaçlayan Lift Dağıtım, mikro dağıtım pazarında fark yaratmayı hedefliyor. Şehir içi ve şehirler arası dağıtıma organizatör mantığıyla yaklaşan şirket, butik hizmet anlayışından yola çıkarak müşteri taleplerine özel çözüm önerileri geliştiriyor. Bu kapsamda Lift Dağıtım; saatinde sevkiyat prensibi, müşteri ihtiyaçlarına göre araç tedariki sağlayan bölgesel iş ortaklarının yanı sıra teknoloji odaklı yatırımlarıyla kargo ve ara nakliye hizmeti veren rakiplerinden ayrılıyor. Sektöre kısa bir süre önce adım atmalarına karşın hedeflerinin üzerinde bir büyüme elde ettiklerini anlatan Lift Dağıtım Genel Müdürü Murat Öge, “Lojistik sektöründe ana maliyetleri personel, yakıt ve araçlar oluşturur. Üretici ve ithalatçıları bu yapıdan kurtarıp, onlara esas işlerine odaklanmaları adına fayda sağlamayı amaçlıyoruz. Otomotiv satış sonrası pazarındaki müşteri sayımızı kısa bir süre içerisinde artırmayı planlıyor, ardından da hizmet alanlarımızı genişletmeyi hedefliyoruz” dedi.

Lojistik sektöründe giderek daha fazla ihtiyaç duyulan mikro dağıtım pazarına yeni bir oyuncu daha katıldı. Özelleştirilmiş dağıtım hizmetleriyle dikkat çeken Lift Dağıtım, müşteri odaklı çözümler üreterek, lojistik sektöründeki standart hizmet anlayışının dışına çıkmayı hedefliyor. Şehir içi ve şehirler arası dağıtımda etkin bir organizasyon kuran şirket, faaliyetlerine başladığı 2020 yılından bu yana bir yıllık zaman zarfında yalnızca bir müşterisi için ülke genelinde aktif hizmet verdiği il sayısını 64’e çıkardı. Saatinde sevkiyat prensibi, müşteri ihtiyaçlarına göre araç tedariki sağlayan bölgesel iş ortaklarının yanı sıra teknoloji odaklı yatırımlarıyla kargo ve ara nakliye hizmeti veren rakiplerinden ayrılan Lift Dağıtım, fayda – maliyet ekseninde yürüttüğü çalışmalarla da üretici, ithalatçı firmaların üzerindeki nakliye ve dağıtım yükünü devralmayı hedefliyor.

Müşteriye özel sevkiyat operasyonu ve teslim saati!

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Lift Dağıtım Genel Müdürü Murat Öge, müşteri beklentilerini esnek lojistik çözümlerle en üst seviyede karşılamayı hedeflediklerini belirterek; “Lojistik sektöründe ana maliyetleri personel, yakıt ve araçlar oluşturur. Üretici ve ithalatçıları bu yapıdan kurtarıp, onlara esas işlerine odaklanmaları adına fayda sağlamayı amaçlıyoruz. Bu noktada dağıtımı özelleştiriyor, sevkiyat ile lojistik hizmetlerini kendi üretim ve çıkış hattıyla birleştirmek isteyen firmalara hizmet etmeyi amaçlıyoruz. Şu anda otomotiv satış sonrası pazarında hizmet veren tek bir müşterimizin 7 deposu ve 8 aktarma merkezi ile bu hizmeti sunuyor, ürünlerini Türkiye’nin 4 bir yanındaki dağıtım kanallarına ulaştırıyoruz. Dolayısıyla her bir müşterimiz için deposundaki üretim süresine göre bir sevkiyat operasyonu planlayacak ve belli bir saatte teslim edecek butik bir anlayışla hizmet organizasyonu kurduk. Bunu şu anda gerçekleştirebilen bir başka firma da bulunmuyor” diye konuştu.

“Çağının ötesinde bir lojistik firması olmayı amaçlıyoruz

“Hizmetimizi özmal araçlarımızla değil, faaliyet gösterdiğimiz bölgelerdeki araç tedariki sağlayan iş ortaklarımızla gerçekleştirerek fayda maliyet dengesini optimum çerçevede gözetiyoruz” ifadelerini kullanan Murat Öge, “Şirket olarak öncelikli hedefimiz; otomotiv satış sonrası ve parça pazarına odaklanarak, bu alandaki tecrübemizle üretici ile distribütörlerin dağıtım ihtiyaçlarını karşılamak. Kısa süre içerisinde bu sektörde faaliyet gösteren yeni müşterilerimize hizmet vermeyi planlıyoruz. Ardından da hizmet alanlarımızı genişletmeyi hedefliyoruz” dedi. Faaliyet gösterdikleri alanda dijital altyapı oluşturmanın son derece önemli olduğuna da dikkat çeken Öge, “Lojistik anlamdaki en büyük eksikliklerden biri, dijitalleşmenin zaruri süreçlerde kullanılması. Biz ise tüm operasyon kapsamında ana sorunların tespitini yapıyoruz, lojistikle birlikte sevkiyattaki tüm sorunların çözülmesinde de dijital altyapının önemine inanıyoruz. Bu kapsamda hizmet veren teknoloji şirketleriyle iş birlikleri gerçekleştireceğiz. Teknoloji temelli mikro dağıtım çözümlerimizle öncelikle otomotiv sektöründe en çok tercih edilen, çağının ötesinde bir lojistik firması olmayı amaçlıyoruz” açıklamasını yaptı.

Bir müşterisi için günlük 8 bin 600 koli dağıtıyor!

Faaliyetlerine 2020 yılında başladıklarını anlatan Murat Öge, ülke çapında kurdukları organizasyonla birlikte, yalnızca bir müşterileri için 8 ilden çapraz sevkiyatla 64 ile dağıtım gerçekleştirdiklerini aktardı. Öge, aynı müşterileri için 7 dağıtım merkezinden çıkan ürünlerine yönelik, günlük 2 bin 900 noktada toplam 8 bin 600 koli dağıtım kapasitesiyle hizmet verdiklerini sözlerine ekledi.

Diğer Haberler

Özgür Süslü, 2024 yılına ilişkin değerlendirmelerini ve 2025 öngörüleri

Alfa Romeo Türkiye Marka Direktörü Özgür Süslü, hedeflerinin karlı bir şekilde, kaliteden ödün vermeden yüksek müşteri deneyimiyle ürünlerini tüketiciyle buluşturmak olduğunu belirtti.Özgür Süslü, 2024...

80,62 $’dan işlem görerek %0,3 arttı…

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük petrol ithalatçısı ülkesi olan Çin'de ekonomik aktivitenin arttığına işaret eden veriler ve gelecek hafta göreve başlayacak olan ABD Başkanı...

Brent petrolün varil fiyatı 80,63 dolar…

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 80,63 ​​dolardan işlem görüyor... Dün 81,66 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 80,40 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün...

Dacia Sandero, toplamda 309.392 adetlik satış rakamına ulaştı

Renault Grubu 2024 finansal sonuçlarını açıkladı. Bu sonuçlarla birlikte Dacia markasının başarıları tescillendi. Dacia Sandero, toplamda 309.392 adetlik satış rakamına ulaştı ve Avrupa’nın en...

Renault Grubu, 2024 yılında dünya genelinde 2.264.815 araç satışı

Renault Grubu, 2024 yılında dünya genelinde 2.264.815 araç satışı gerçekleştirerek 2023 yılına kıyasla %1,3 büyüme sağladı.Grup, Avrupa'da satışlarını %3,5 artırarak pazarın iki katı gelişme...

Dakar Rallisi’nin Şampiyonu Red Bull Sporcusu Daniel Sanders

Dünyanın en zorlu motor sporları mücadelesi Dakar Rallisi sona erdi. 12 etaptan oluşan maceranın galibi motosiklet kategorisinde Red Bull sporcusu Daniel Sanders Oldu. 14 gün...

BMW Group Tamamen Elektrikli Modelleriyle

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği; BMW, MINI ve BMW Motorrad markalarını bünyesinde barındıran BMW Group, 2024’e elektrikli modelleriyle damga vurdu. Toplam 2.450.804 teslimat gerçekleştiren...

Country News Categories - UK

Powering into space: Škoda confirms UK specification and price for all-new Kodiaq vRS seven-seater

Škoda is set to open order books for the latest member of the all-new Kodiaq family – the vRS. The sporting flagship of the...

All-new Mazda6e unveiled at Brussels Motor Show

Mazda has revealed its new BEV for the European market today at the Brussels Motor Show. A stylish electric hatchback with a fastback saloon...

USA

Wards names the Kia EV9 one of the most impactful models of 2024

The 2024 EV9 has been recognized as one of the most impactful models of 2024 by WardsAuto, earning its place on WardsAuto’s top 10...

Automobili Lamborghini celebrates a record year with 10,687 cars delivered

 With a total of 10,687 cars delivered during 2024, equivalent to an increase of 6% compared to 2023, Automobili Lamborghini scores the best annual...

DE

Alfa Romeo stellt neue INTENSA-Sondermodelle vor

Alfa Romeo erweitert sein Angebot um die neuen Sondermodelle INTENSA, die für die Modellreihen Junior, Tonale, Giulia und Stelvio zur Verfügung stehen. Zu den...

Raphaële Carreau leitet den Bereich Versicherungen bei Stellantis Financial Services

Stellantis Financial Services Europe SA hat heute bekannt gegeben, dass Raphaële Carreau mit Wirkung zum 19. August 2024 zum Head of Insurance ernannt wurde....

IT

PEUGEOT ITALIA ANNUNCIA LA NOMINA DI VALENTINO MUNNO A NUOVO MANAGING DIRECTOR

Torino. Novità al vertice di PEUGEOT in Italia, con la nomina di un nuovo Managing Director per il Brand francese a partire dal 1°...

Elettrico alla portata di tutti: Leapmotor T03 in promozione a 15.500€ e C10 a 33.900€

Leapmotor, brand presente in Italia da ottobre 2024 grazie alla partnership con Stellantis, annuncia il lancio di una nuova iniziativa pensata per rendere l’auto...

FR

Lancia et Miki Biasion à l’honneur au Salon de l’Automobile de Bruxelles 2025

Ces derniers jours, Lancia s'est fait remarquer au Salon de l'Automobile de Bruxelles.  Avec plus de 100 000 visiteurs, l'événement confirme l'énorme intérêt suscité par...

Opel Movano HYDROGEN : “Pour une offre encore plus forte”

Au niveau mondial, nous avons vendu plus de 125 000 véhicules utilitaires légers l'année dernière et nous avons réussi à augmenter considérablement nos ventes...