Benzersiz sürüş deneyimi: GSe şasi ve gelişmiş şarj edilebilir hibrit

®
Çok Okunanlar

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis...

MAXUS DELIVER L2H1 Versiyonu Türkiye’de…

Ticareti Konfor ve Verimlilikle Buluşturan MAXUS Ürün Gamını Genişletiyor!  Ülkemizde Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen Maxus, Türkiye hafif...

PETLAS Lastik başına taşıma kapasitesi 7.7 ton artırıldı

Türkiye’de lastik sektörünün lider markası Petlas, yeni nesil iş makinelerinin artan ağırlığı ve gücüyle başa çıkabilmesi için ürün gamını...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da tarihi bir başarı elde...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile yeni bir hizmet anlaşması...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir yaya veya farklı bir...

Alman otomobil devi Opel’in sportif elektrikli modeli yeni Astra GSe, benzersiz sürüş özellikleri, 165 kW/225 HP gücünde şarj edilebilir hibrit motoru ve çarpıcı tasarımıyla otomobil tutkunlarının karşısına çıkıyor. Opel Manta GSe’den esinlenen 18” hafif alaşım jantlar ve özelAGR sertifikalı GSe performans koltuklar öne çıkarken, GSe’ye özel şasi ile daha alçak sürüş yüksekliği, özel direksiyon ayarı ve benzersiz süspansiyon, sürüşe damgasını vuruyor.

 Güçlü, dinamik ve elektrikli yeni Opel Astra GSe, yeniden yollara çıkan efsanevi “GSe” kısaltmasını kullanan ilk Opel modellerinden biri olmasıyla dikkat çekiyor. Opel’in devam eden elektrikliye geçiş hamlesine uygun olarak, üç harften oluşan kısaltma artık “Grand Sport electric” anlamına geliyor ve Şimşek logolu markanın dinamik, elektrikli modellerine yönelik yeni alt markasını temsil ediyor. İleri teknoloji ürünü şarj edilebilir hibrit versiyonlar, sportif ama aynı zamanda çevre bilinci ile hareket eden sorumlu sürücülerin beklentilerine cevap veriyor. Yüksek performans, sportif şasi ve elektrikli güç-aktarma sistemi ile emisyonsuz sürüş sunan yeni Astra GSe yine kendi sınıfında standartları belirliyor.

Yeni GSe modellerinde olması gerektiği gibi, Astra Gse, 18” alaşım jantlar ve karakteristik GSe ön tampon ile yollara çıkıyor. GSe versiyonuna özel performans tipi koltuklar, sürücü ve ön yolcunun araca tamamen entegre hissetmesini sağlıyor. İleri teknoloji ürünü Opel sürüş destek sistemleri ise bu paketi tamamlıyor.Opel “GSe” logosu, Opel Commodore GS/E ve Opel Monza GSE örneğinde olduğu gibi “Grand Sport Enjenksiyon” kelimelerinin kısaltmasıydı. GSe artık Opel’in alt markası ve ürün gamının tepe noktasını oluşturuyor ve “Grand Sport electric” anlamına geliyor. Üstün sürüş keyfi değerlerini yerel olarak sıfır emisyonlu ulaşımla harmanlayan Opel GSe versiyonları, “ZamanınRuhu” performansını yeniden tanımlıyor.

Benzersiz sürüş deneyimi: GSe şasi ve gelişmiş şarj edilebilir hibrit

4silindirli ve 1,6 litre hacimli benzinli motor 133 kW/180 HP güç üretiyor. Benzinli motoru 81,2 kW/110 HP elektromotor destekliyor. Böylece ortaya 165 kW/225 HP sistem gücü ve maksimum 360 Nm tork çıkıyor. Tüm bu verilerle yeni Astra GSe, sınıfının standartlarını belirliyor. Beş kapılı hatchback model 0’dan 100 km/s hıza 7,5 saniyede hızlanıyor ve 235 km/s (Tamamen elektrikli 135 km/s) maksimum hıza ulaşıyor. Bununla birlikte 12,4 kWs lityum-iyon batarya sayesinde Astra GSe, WLTP’ye göre yerel olarak 64 kilometreye kadar emisyonsuz yol kat edebiliyor. Yeni Astra GSe’de, 3,7 kW entegre şarj cihazı standart olarak geliyor. 22 kW duvara entegre şarj modülü ile yaklaşık 2 saatte tam şarj olabiliyor.

Yeni modeller aynı zamanda sürücü odaklı kurulum noktasında çıtayı en yukarıya çıkartıyor. Diğer Astra versiyonlarıyla karşılaştırıldığında GSe versiyonları çok daha çevik ve çok daha hassas sürüş özellikleri sergiliyor; direksiyon, süspansiyon ve frenler sürücünün emirlerine anında yanıt veriyor.

Alman otomobil üreticisi, yeni Opel Astra GSe versiyonlarını 10 milimetre alçaltılmış özel bir şasi ile donatarak performans odaklı sürüş özellikleri elde ederken, yakın rakipleriyle karşılaştırıldığında; viraj alırken, fren yaparken ve her Opel gibi yüksek hızlı otoyol sürüşlerinde üstün denge sunuyor.

Direksiyonun sportif kurulumu da GSe’ye özel tasarlandı. Ön ve arka süspansiyonun yayları ve yağ dolgulu amortisörleri, sadece dinamik sürüş için değil aynı zamanda sürüş konforu için de özel olarak ayarlandı. Amortisörler, KONI FSD (Frequency Selective Damping) teknolojisine sahip. Bu teknoloji, düşük frekanslarda (gövde kontrolü) ve yüksek frekanslarda (süspansiyon kontrolü)farklı sönümleme karakteristikleri sağlıyor. GSe versiyonlarına özel ESP ayarları, dinamik sürüş özelliklerini destekleyen bir karakteristik sunuyor.

Amaca yönelik: Cesur ve yalın Astra tasarımı ile kusursuz birleşen GSe tasarım unsurları

Yeni nesil Opel Astra, markanın cesur ve yalın tasarımını ifade ediyor. İmza niteliğindeki GSe tasarım unsurları ise ona daha da çekici bir görünüm kazandırıyor. Tamamen elektrikli Manta GSe’den esinlenen elmas kesim siyah 18” hafif alaşım jantlar kadar özel ön tampon, ön cephe ve bagaj kapağındaki GSe logosu dışarıdan bakıldığında dinamik GSe karakterini yansıtıyor.

Performansla birlikte konfor da standart

AGR sertifikalı Alcantara GSe performans koltukları iç mekandaki sportif tutkuyu vurguluyor. Koltuklar, dinamik sürüş sırasında sürücü ve ön yolcuyu iyice kavrayarak sararken, koltukların rahat ve sırt dostu tasarımı omurgaları koruyor. Performans tipi koltuklar sadece GSe’ye özel değiller.Opel’in uygun fiyata üstün koltuk ergonomisi sunma geleneğini daha da ileriye taşıyorlar. Isıtmalı direksiyon ve koltuklar, soğuk kış günlerinde konforu destekliyor.

Son nesil ileri teknolojili sürüş destek sistemleri

İleri teknoloji sürüş destek sistemleri, Opel’in güncel Astra’da sunduğu tüm donanımları kapsıyor. Örneğin Astra GSe, standart olarak; araç, yaya ve bisikletli algılayabilen radar bazlı gelişmiş aktif acil frenleme sistemi, sürücü yorgunluk tespit sistemi, adaptif hız sabitleyici, gelişmiş trafik işareti tespit sistemi ile şerit ortalama özellikli aktif şerit takip sistemi,arka çapraz trafik uyarısı ve gelişmiş kör nokta uyarı sistemi özelliklerine sahip Intelli-Drive 1.0 sistemi ile yollara çıkıyor. Ön-arka park sensörü ve Intelli-Vision 360o çevre görüş kamerası manevra yaparken sürücüyü destekliyor. Ayrıca GSe kullanıcıları, Pure Panel Pro’ya entegre 10” gösterge ekranı ve 10” multimedya ekranı ile kablosuz Apple CarPlay ve Android Auto uyumlu bilgi-eğlence sistemi ile gelişmiş bağlanabilirliğin keyfini sürebiliyor. Uyumlu akıllı telefonlar için orta konsolda kablosuz şarj özelliği de bulunuyor.

Diğer Haberler

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31 Ekim - 2 Kasım tarihleri...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis Liderlik Ekibi üyesi olarak şirkete...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear, Merlas Oto Lastik ve Türkiye'nin önde gelen lojistik filolarından...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil üreticisi Maserati, Türkiye'deki ilk ve...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli etkinliklerinden biri olan Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı (IAEC), bu...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve kimya sektörlerinde 18 yıla yakın...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da tarihi bir başarı elde etti. Kamiloğlu ve takımı, hem...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear,...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da...

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor....

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun...

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile...

MAXUS DELIVER L2H1 Versiyonu Türkiye’de…

Ticareti Konfor ve Verimlilikle Buluşturan MAXUS Ürün Gamını Genişletiyor!  Ülkemizde Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil...

DS E-TENSE FE25’in tasarımını tanıttı

DS Automobiles ve PENSKE AUTOSPORT, sezon öncesi Formula E testleri için birkaç gün içinde Valencia'da...

Chery’nin Küresel Kullanıcılar ile Ortak Yaratım Hamlesi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,yılın en önemli etkinliklerinden 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi ve...

PETLAS Lastik başına taşıma kapasitesi 7.7 ton artırıldı

Türkiye’de lastik sektörünün lider markası Petlas, yeni nesil iş makinelerinin artan ağırlığı ve gücüyle başa...

En Yakıt, Türk Hava Yolları Miles&Smiles ile ‘Her Şarj Yeni Bir Yolculuk’

Türkiye’nin elektrikli şarj ağı işletmeci lisansını alan ilk firma olan En Yakıt, Türk Hava Yolları...

Test Sürüşü: Hyundai INSTER Advance 84.5 kW Elektrik Otomatik

Yazar-Fotoğraf: Özgür Sunay INSTER, gelişmiş güvenlik ve sürücü destek sistemlerinin yanı sıra uzun menzil ve geliştirilmiş...

TOBFED ve TOLDER İş Birliğiyle…

Tüm Otomotiv Lastikçileri Derneği (TOLDER), Türkiye Otomotiv Bakım Dernekleri Federasyonu’nu (TOBFED) ziyaret ederek sektörel gelişmeler, standartlar...