Benzersiz sürüş deneyimi: GSe şasi ve gelişmiş şarj edilebilir hibrit

®
Çok Okunanlar

Togg, IAA Mobility 2025’te – SUV ve Fastback, beş Euro NCAP yıldızıyla Almanya pazarına giriyor

Mobilite markası Togg, üretime hazır T10F fastback sedanının dünya prömiyerinin yanı sıra Münih'teki IAA Mobility 2025'te Almanya'daki pazara girişini...

Koray Kamiloğlu’ndan İtalya’da nefes kesen performans

Koray Kamiloğlu'ndan İtalya'da nefes kesen performans: Zirveyi kaptırmadı! Yurt içinde ve yurt dışında elde ettiği başarılarla dikkat çeken yarış pilotu...

Togg, Münih’in tarihi meydanı Königsplatz’da boy gösteriyor

Otomobil üreticileri, teknoloji şirketleri, startup'lar ve sürdürülebilir ulaşım alanındaki öncüleri bir araya getiren IAA Mobility 2025, Münih'te kapılarını ziyaretçilere...

OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Renault’nun Bursa üssünde üretim hattını inceledi

Oyak Renault’nun Bursa’daki üretim üssünü ziyaret eden OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Duster, Clio ve Boreal modellerinin üretim hatlarını...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam...

PETRONAS Sprinta’nın Marka Kimliği Yenilendi

PETRONAS SPRINTA, Her Sürücünün ‘’Kendi Yolun‘’ söylemiyle Yolculuğunu Kutlayan Cesur Yeni Kimliğini Tanıtıyor... PETRONAS Madeni Yağlar, amiral gemisi motosiklet yağı...

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden...

Alman otomobil devi Opel’in sportif elektrikli modeli yeni Astra GSe, benzersiz sürüş özellikleri, 165 kW/225 HP gücünde şarj edilebilir hibrit motoru ve çarpıcı tasarımıyla otomobil tutkunlarının karşısına çıkıyor. Opel Manta GSe’den esinlenen 18” hafif alaşım jantlar ve özelAGR sertifikalı GSe performans koltuklar öne çıkarken, GSe’ye özel şasi ile daha alçak sürüş yüksekliği, özel direksiyon ayarı ve benzersiz süspansiyon, sürüşe damgasını vuruyor.

 Güçlü, dinamik ve elektrikli yeni Opel Astra GSe, yeniden yollara çıkan efsanevi “GSe” kısaltmasını kullanan ilk Opel modellerinden biri olmasıyla dikkat çekiyor. Opel’in devam eden elektrikliye geçiş hamlesine uygun olarak, üç harften oluşan kısaltma artık “Grand Sport electric” anlamına geliyor ve Şimşek logolu markanın dinamik, elektrikli modellerine yönelik yeni alt markasını temsil ediyor. İleri teknoloji ürünü şarj edilebilir hibrit versiyonlar, sportif ama aynı zamanda çevre bilinci ile hareket eden sorumlu sürücülerin beklentilerine cevap veriyor. Yüksek performans, sportif şasi ve elektrikli güç-aktarma sistemi ile emisyonsuz sürüş sunan yeni Astra GSe yine kendi sınıfında standartları belirliyor.

Yeni GSe modellerinde olması gerektiği gibi, Astra Gse, 18” alaşım jantlar ve karakteristik GSe ön tampon ile yollara çıkıyor. GSe versiyonuna özel performans tipi koltuklar, sürücü ve ön yolcunun araca tamamen entegre hissetmesini sağlıyor. İleri teknoloji ürünü Opel sürüş destek sistemleri ise bu paketi tamamlıyor.Opel “GSe” logosu, Opel Commodore GS/E ve Opel Monza GSE örneğinde olduğu gibi “Grand Sport Enjenksiyon” kelimelerinin kısaltmasıydı. GSe artık Opel’in alt markası ve ürün gamının tepe noktasını oluşturuyor ve “Grand Sport electric” anlamına geliyor. Üstün sürüş keyfi değerlerini yerel olarak sıfır emisyonlu ulaşımla harmanlayan Opel GSe versiyonları, “ZamanınRuhu” performansını yeniden tanımlıyor.

Benzersiz sürüş deneyimi: GSe şasi ve gelişmiş şarj edilebilir hibrit

4silindirli ve 1,6 litre hacimli benzinli motor 133 kW/180 HP güç üretiyor. Benzinli motoru 81,2 kW/110 HP elektromotor destekliyor. Böylece ortaya 165 kW/225 HP sistem gücü ve maksimum 360 Nm tork çıkıyor. Tüm bu verilerle yeni Astra GSe, sınıfının standartlarını belirliyor. Beş kapılı hatchback model 0’dan 100 km/s hıza 7,5 saniyede hızlanıyor ve 235 km/s (Tamamen elektrikli 135 km/s) maksimum hıza ulaşıyor. Bununla birlikte 12,4 kWs lityum-iyon batarya sayesinde Astra GSe, WLTP’ye göre yerel olarak 64 kilometreye kadar emisyonsuz yol kat edebiliyor. Yeni Astra GSe’de, 3,7 kW entegre şarj cihazı standart olarak geliyor. 22 kW duvara entegre şarj modülü ile yaklaşık 2 saatte tam şarj olabiliyor.

Yeni modeller aynı zamanda sürücü odaklı kurulum noktasında çıtayı en yukarıya çıkartıyor. Diğer Astra versiyonlarıyla karşılaştırıldığında GSe versiyonları çok daha çevik ve çok daha hassas sürüş özellikleri sergiliyor; direksiyon, süspansiyon ve frenler sürücünün emirlerine anında yanıt veriyor.

Alman otomobil üreticisi, yeni Opel Astra GSe versiyonlarını 10 milimetre alçaltılmış özel bir şasi ile donatarak performans odaklı sürüş özellikleri elde ederken, yakın rakipleriyle karşılaştırıldığında; viraj alırken, fren yaparken ve her Opel gibi yüksek hızlı otoyol sürüşlerinde üstün denge sunuyor.

Direksiyonun sportif kurulumu da GSe’ye özel tasarlandı. Ön ve arka süspansiyonun yayları ve yağ dolgulu amortisörleri, sadece dinamik sürüş için değil aynı zamanda sürüş konforu için de özel olarak ayarlandı. Amortisörler, KONI FSD (Frequency Selective Damping) teknolojisine sahip. Bu teknoloji, düşük frekanslarda (gövde kontrolü) ve yüksek frekanslarda (süspansiyon kontrolü)farklı sönümleme karakteristikleri sağlıyor. GSe versiyonlarına özel ESP ayarları, dinamik sürüş özelliklerini destekleyen bir karakteristik sunuyor.

Amaca yönelik: Cesur ve yalın Astra tasarımı ile kusursuz birleşen GSe tasarım unsurları

Yeni nesil Opel Astra, markanın cesur ve yalın tasarımını ifade ediyor. İmza niteliğindeki GSe tasarım unsurları ise ona daha da çekici bir görünüm kazandırıyor. Tamamen elektrikli Manta GSe’den esinlenen elmas kesim siyah 18” hafif alaşım jantlar kadar özel ön tampon, ön cephe ve bagaj kapağındaki GSe logosu dışarıdan bakıldığında dinamik GSe karakterini yansıtıyor.

Performansla birlikte konfor da standart

AGR sertifikalı Alcantara GSe performans koltukları iç mekandaki sportif tutkuyu vurguluyor. Koltuklar, dinamik sürüş sırasında sürücü ve ön yolcuyu iyice kavrayarak sararken, koltukların rahat ve sırt dostu tasarımı omurgaları koruyor. Performans tipi koltuklar sadece GSe’ye özel değiller.Opel’in uygun fiyata üstün koltuk ergonomisi sunma geleneğini daha da ileriye taşıyorlar. Isıtmalı direksiyon ve koltuklar, soğuk kış günlerinde konforu destekliyor.

Son nesil ileri teknolojili sürüş destek sistemleri

İleri teknoloji sürüş destek sistemleri, Opel’in güncel Astra’da sunduğu tüm donanımları kapsıyor. Örneğin Astra GSe, standart olarak; araç, yaya ve bisikletli algılayabilen radar bazlı gelişmiş aktif acil frenleme sistemi, sürücü yorgunluk tespit sistemi, adaptif hız sabitleyici, gelişmiş trafik işareti tespit sistemi ile şerit ortalama özellikli aktif şerit takip sistemi,arka çapraz trafik uyarısı ve gelişmiş kör nokta uyarı sistemi özelliklerine sahip Intelli-Drive 1.0 sistemi ile yollara çıkıyor. Ön-arka park sensörü ve Intelli-Vision 360o çevre görüş kamerası manevra yaparken sürücüyü destekliyor. Ayrıca GSe kullanıcıları, Pure Panel Pro’ya entegre 10” gösterge ekranı ve 10” multimedya ekranı ile kablosuz Apple CarPlay ve Android Auto uyumlu bilgi-eğlence sistemi ile gelişmiş bağlanabilirliğin keyfini sürebiliyor. Uyumlu akıllı telefonlar için orta konsolda kablosuz şarj özelliği de bulunuyor.

Diğer Haberler

Suzuki Swift 10 Milyon Satış Adedini Geride Bıraktı…

Japon otomotiv devi Suzuki, Kasım 2004’te tanıttığı ve bugün 4. nesliyle yollarda olan Swift modelinde 10 milyonluk küresel satış barajını aştı. Temmuz 2025 itibarıyla...

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden doğuşunu simgeleyen Alfa Romeo 33...

Katrin Adt, Dacia’nın CEO’su olarak atandı

Dacia markasının CEO'su olarak atandığını duyurdu. Şirketten ayrılan Denis Le Vot'un yerini alan Katrin Adt, grubun Yönetim Komitesine katılıyor ve yeni görevinde Renault Grubu Büyümeden...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam etmeden önce "iki kez düşünmeye"...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında toplam otomotiv üretimi geçen yılın...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile daha da ileri taşımayı planlıyor....

Gerçek Bir Uzun Yol Testi: 1.000 Kilometrelik Elektrikli Yolculuk

Audi A6 e-tron’un uzun yol performansı, Sportback versiyonunun kullanıldığı ve Danimarka'nın Kopenhag kentinden başlayarak Norveç'in Bergen şehrine uzanan 1.000 kilometrelik rotada, farklı zemin ve...