Avrupa’nın otomobil endüstrisi zorlu bir 2020 ile karşı karşıya

®
Çok Okunanlar

EGEA 944 bin 964 TL’den başlayan iddialı fiyatıyla

Türkiye’nin 6 yıldır aralıksız pazar lideri markası unvanını koruyan FIAT, temmuz ayı boyunca yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors...

Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen Otomobil Üreticisi Chery

Chery 2025 Yılında 152 Basamak Birden Yükseldi Fortune Global 500’de 233’üncü Sıraya Yerleşti!  Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme...

Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite

Stellantis ve 4screen’den Araç İçi Konfor Seviyesini Artıracak İş Birliği...  Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite Hizmetlerini Hayata...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal...

“Avrupa’daki endüstri için, 2020, yeni AB CO2 filosu ortalama kurallarına göre yeni modeller için son derece rekabetçi bir yıl olacak. Potansiyel olarak çok ağır cezalara maruz kalmayı mümkün olduğunca düşük tutmaya çalışacaklar.

“2020’den itibaren aşamalı olarak, yeni otomobiller için AB filosu genelinde ortalama emisyon hedefi 95g CO2 / km olacaktır (mevcut seviyenin 120g / km civarında olduğu tahmin edilmektedir). 2020’de emisyon hedefleri her üreticinin en az % 95 yeni araba satılmakta olan araçlarına uygulanacaktır. 2021’den itibaren, bir üreticinin yeni tescil edilmiş tüm otomobillerinin ortalama emisyonlarının AB tarafından belirlenen hedefin altında olması gerekecektir.

“Avrupa pazarının dizelden kayması ve crossover ve SUV segmentlerinin büyümesi, filo CO2 ortalamalarını daha sıkı hedeflere göre düşürmeyi çok daha zor hale getiriyor.

“Bir üreticinin filosunun (AB’de satılan araçlar) ortalama CO2 emisyonları belirli bir yıl içinde AB tarafından ihraç edilen hedefini aşarsa, imalatçı kayıtlı her araba için fazla emisyon primi ödemek zorundadır. Şirket cezası, her bir g / km hedef aşımı için hızlı bir şekilde milyarlarca avroya yükselebilecek cezalar olacak. Tahminler, Avrupa’daki otomobil şirketleri için para cezalarının mevcut satış kompozisyonuna göre toplam 30 milyar Euro’yu aşabileceğini gösteriyor.

“Üreticiler, AB para cezalarını önlemek veya en aza indirmek için bu yıl motor tekliflerini optimize etmek ve yeni model satışları gibi büyük bir zorlukla karşı karşıya. 2020 yılında genel Avrupa otomobil talebi sabit veya azalan AB’nin yeni CO2 kurallarına uyulması bölgedeki otomotiv şirketleri için zorlu çalışma ortamını güçlendirecek ve küresel rekabet güçleri üzerindeki baskılara katkıda bulunacaktır. ”

Editör – Özgür Sunay

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...