AutoGrouppe, Yıl Sonuna Kadar 50 Nokta

®
Çok Okunanlar

Bridgestone, Lamborghini Fenomeno’nun Resmi Lastik Tedarikçisi

Brisa’nın global ortağı Bridgestone, Lamborghini'nin yeni Fenomeno süper otomobili için resmi lastik tedarikçisi olarak seçildi. Lamborghini’nin 20. yıl dönümünü kutlamak...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük...

Fransız CATP, Karsan’ın Yüzde 100 Elektrikli Minibüsü e-JEST’i Referans Ürün Listesine Aldı!

Toplu ulaşımda bir dünya markası haline gelen Karsan, Fransa’da önemli bir başarıya daha imzasını attı. Ülkenin Toplu Taşıma Satın...

Audi Formula 1 Takımı’nın resmi giyim ortağı adidas

Audi Formula 1 Takımı'nın resmi giyim ortağı adidas oluyor. Her iki marka arasında gerçekleştirilen uzun vadeli iş birliği doğrultusunda, takım...

Tesla Mobil Container Store, ilk kez Türkiye’de Akbatı’da

Akbatı, 14’üncü yıl kutlamaları kapsamında Türkiye’nin ilk Tesla Mobil Container Store mağazasına ev sahipliği yapıyor. 31 Aralık tarihine kadar...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli...

MAİS A.Ş. Genel Müdürü Bahaettin Tatoğlu oldu

2016 yılından bu yana MAİS A.Ş. Genel Müdürü olarak görev yapan Dr. Berk Çağdaş, görevini Bahaettin Tatoğlu’na devretti. OYAK Otomotiv...

Hızla büyümesini sürdüren otomotiv satış sonrası servis sektörüne oldukça iddialı bir marka daha katıldı.Türkiye’deki geniş bayi yapılanmasıyla dikkat çeken AutoGrouppe, her markadan otomobil ve hafif ticari araç için garantili servis hizmeti vermeye başladı. AutoGrouppe Yönetim Kurulu Başkanı Barış Özkan, “Yetkili servislere eşdeğer ve ekonomik hizmet anlayışımızla hem bireysel hem de filo tarafında müşterilerin değişen ihtiyaçlarını karşılamak üzere yola çıktık.Ortaya koyduğumuz hizmet anlayışı kısa süre içerisinde ilgi görmeye başladı. Kısa süre içerisinde 15 noktada hizmet vermeye başladık. Şubat sonuna kadar 10 servis noktası daha açarak 25 bayi ile büyümeye devam edeceğiz.2021 sonu için ise toplamda 50 bayiye ulaşmayı hedefliyoruz” dedi. 4 aylık süreçte 50 bin adetlik filo hacmine ulaştıklarını dile getiren Barış Özkan, sene sonuna kadar 160 bin müşteriyi ağırlamak üzere yatırımlarını sürdüreceklerini de sözlerine ekledi.

Otomotiv satış sonrası servis hizmetleri sektörüne yepyeni bir oyuncu daha katıldı. Geçtiğimiz yılın son çeyreğinde faaliyetlerine başlayan AutoGrouppe, kısa süre içerisinde 15 servis noktasına ulaşarak hizmet alanını genişletti. AutoGrouppe’un yetkili servis kalitesinde ve aynı zamanda ekonomik bir hizmet anlayışı benimsediğini vurgulayan Yönetim Kurulu Başkanı Barış Özkan, “Türkiye’de otomotiv satış sonrası pazarı yetkili servisler ve oto sanayiler üzerine kurulu. Ancak, hayatın her alanında olduğu gibi bu noktada da beklentiler ve ihtiyaçlar hızla değişiyor. Tüketiciler yüksek maliyetlerden kaçınırken, kaliteli hizmet istiyor. AutoGrouppe olarak bu ihtiyaçlara yanıt vermek amacıyla çalışmalarımıza başladık. Gerek güven gerekse ekonomide müşteriyi odağımıza koyan bir yaklaşımla hareket ediyoruz. Aldığımız sertifikalar sayesinde araçlara garanti kapsamında yani garantisi bozulmadan hizmet verebiliyoruz. Üstelik 1 sene de özel AutoGrouppe garantisi sunuyoruz” dedi.

“Kısa sürede 50 bin adetlik filo hacmine ulaştık”

AutoGrouppe Yönetim Kurulu Başkanı Barış Özkan sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Şu anda hem bireysel hem de filo alanında faaliyet gösteren müşterilerimize her markadan otomobil ve hafif ticari araçlar için hizmet verebiliyoruz. Ayrıca, sistemimiz kapsamındaki bütün bayilerin aynı bilgi işlem altyapısını kullanıyor olması ve yine bayilerimizin benzer tedarik sisteminden faydalanıyor olması gibi önemli avantajlarımız da bulunuyor. Ortaya koyduğumuz hizmet anlayışı kısa süre içerisinde ilgi görmeye başladı.Kısa süre içerisinde 15 noktada hizmet vermeye başladık. Şubat sonuna kadar 10 servis noktası daha açarak 25bayi ile büyümeye devam edeceğiz. 2021 sonu için ise toplamda 50 bayiye ulaşma hedefimiz var. Hizmet kalitemiz ve dijital altyapımızla 4 aylık süreçte 50 bin adetlik filo hacmine ulaştık. Sene sonuna kadar 160 bin müşteriyi servislerimizde ağırlamak üzere yatırımlarımız sürecek.”

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...