Aston Martin Türkiye V12 Vantage ve Vantage F1 Edition

®
Çok Okunanlar

Karsan ve Toyota Motor Europe’tan Hidrojende Dev İş Birliği

HidrojenTeknolojisinde Karsan ve ToyotaMotor Europe İş Birliği! Karsanİleri Teknolojilerde Hız Kesmiyor “Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla dünyada toplu ulaşımın...

Kar yağışı sürücüleri hazırlıksız yakaladı…

Kars-Iğdır kara yolunda, yoğun kar yağışı ve tipi nedeniyle sürücüler yolda kaldı. Kentte dünden beri yağan kar, sabah saatlerinde de etkili oldu. Kar yağışı...

Doğuş Otomotiv sürdürülebilirlik bilincini paydaşlarıyla güçlendiriyor

Doğuş Otomotiv’in, Küresel Raporlama Girişimi - Global Reporting Initiative (GRI) kapsamlı raporlama seçeneğine uygun bir şekilde hazırladığı, Kurumsal Sürdürülebilirlik...

Aston Martin Vantage modelinin Formula 1’in resmi güvenlik otomobili olmaya devam edeceği çok yakın zamanda açıklanmıştı. Birebir Formula 1 güvenlik aracından esinlenen Vantage F1 Edition, standart modele göre bir dizi aerodinamik iyileştirmeye sahip. Araç, gövde altı geliştirmeleri ve devasa arka kanadı ile yüksek hız dengesini iyileştirerek maksimum hızda 200kg ek tutuş sağlayabiliyor. Vantage F1 Edition, “Racing Green” Yarış Yeşili rengi de dahil olmak üzere 3 renk seçeneği ile, metalik ve saten versiyonları olarak karşımıza çıkıyor. “Racing Green” Yarış Yeşili rengi farklı renk denemeleri sonucu oluşmuş ve özel seçilmiş bir renktir. Ayrıca, Vantage’ın her zamanki 20 inçlik jantları da büyütülerek 21 inçlik yeni Pirelli performans lastikleriyle değiştirildi. Yeni tip performans lastikleri ile F1 Edition, pürüzlü yüzeyler üzerinde etkileyici bir performans gösteriyor.

F1 Edition’ın performans geliştirmelerine baktığımızda, görünüşünün çok ötesinde yenilikler ortaya koyulduğunu görebiliriz. Vantage’ın 4,0 litrelik çift turbo V8 motoru 25 beygirlik bir artışla toplam 535 beygir gücü elde ediyor. Bununla birlikte aracın torku, 685 Nm’den fazla bir değerde değişmeden kalıyor. Aston Martin, sekiz ileri vitesli otomatik şanzımanda birkaç küçük değişiklik yapmış ve bu da daha hızlı vites büyütme ve frenleme sırasında da daha agresif vites küçültme performansı sağlamıştır.

Fiziksel süspansiyon değişiklikleri sınırlı olsa da otomobilin dinamik karakteri önemli ölçüde değiştirildi. F1 Edition’ın arka amortisörleri yüzde 10 daha sertleştirilerek yenilenmiştir. Yazılım değişiklikleriyle normal Vantage’a göre arka tekerleklere önemli miktarda daha fazla tork gücü sağlanmıştır.

Vantage F1 Edition’ın tasarımında, Köpekbalığı burunlu ızgara oldukça kapsamlı bir şekilde yeniden ele alınmıştır; standart tasarımın kalın çerçevesi ve ızgarası, dikey ve yatay kanatlarla ve daha bütünleşmiş bir görünümle değiştirilmiştir.

Aston Martin’in hem tasarımıyla hem de Formula 1 güvenlik aracı olması sebebiyle dikkatleri üzerine toplayan modeli Vantage’ ın bu yeniliklere ek olarak bugün, V12 versiyonu otomobil severlere tanıtıldı. Yakın zamandaki Vantage F1 Edition’ın rüzgarı daha yeni başlamışken V12 motorlu sınırlı sayıda üretilecek yeni versiyonun tanıtımı ile birlikte tüm otomobil dünyasında bir süre daha kendinden bahsettirmeye devam edecek.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...