Chery, yalnızca 2 yıl gibi bir sürede 100 bin adetlik satışı aştı. Böylece en çok SUV satan Çinli marka olarak bir kez daha öne çıktı. Chery, üç farklı yenilikçi SUV modelini Türkiye’de satışa sunduğu günden itibaren hızla ilgi ve yoğun talep gördü. Bu da kullanıcıların markaya olan güçlü desteğinin ve sevgisinin açık bir göstergesini ifade ediyor. Chery, Türkiye pazarına girdiği günden bu yana sadece ürün seçeneklerini kullanıcıların benzersiz ihtiyaçlarına ve tercihlerine göre uyarlamakla kalmadı, aynı zamanda satış öncesi danışmanlıktan satış sonrası bakıma kadar tüm yaşam döngüsünü kapsayan yüksek standartlı bir hizmet süreci tasarladı.
Marka, kullanıcılarıyla birlikte çıktığı bu yolculukta yeni bir sayfa açacak ve 100 bin adetlik bir sonraki kilometre taşına ulaşmayı hedefleyecek.
Chery’nin Türkiye pazarındaki yolculuğu, kullanıcılarıyla kurduğu birlikteliğin öyküsü etkileyici bir noktaya ulaştı. Marka, zorlu araç uyum standartlarıyla bilinen Türkiye pazarında “talep öngörüsü- ürün evrimi” adında kapalı devre bir çözüm geliştirdi. Chery, geniş iç hacmi ve tüm senaryolardaki güvenlik özellikleriyle kalabalık ailelerin seyahat gereksinimlerini karşılayan TIGGO serisinden, genç kullanıcıların canlı yaşam tarzına ve akıllı mobilite tercihlerine cevap veren OMODA serisine kadar her zaman “kullanıcı gereksinimlerini öncelik olarak görme” yaklaşımına bağlı kaldı ve yerel kullanıcılara kaliteli, akıllı ve yüksek performanslı araçlar sunmaya kendini adadı. Bu “kullanıcı öncelikli, bölge odaklı” strateji, pazardaki oluşumu yeniden şekillendiriyor. Chery, üç farklı yenilikçi SUV modelini Türkiye’de satışa sunduğu günden itibaren hızla ilgi ve yoğun talep gördü. Bu da kullanıcıların Chery markasına olan güçlü desteğinin ve sevgisinin açık bir göstergesini ifade ediyor.