Araç Satışları 100 Bin Adedi Aştı

®
Çok Okunanlar

Aşkın Garantisi Yok Ama Lassa’nın Var

Brisa'nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4x4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti...

Sakarıılıca Tırmanmada Heyecan Doruktaydı

Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK) tarafından ICRYPEX ana sponsorluğunda, Mihalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın 3....

EQUIP AUTO PARIS 2025 fuarı…

Otomotiv Endüstrisinin Geleceğine Yön Veren Uluslararası Buluşma, 50. Yılını Kutluyor 14-18 Ekim 2025 | Paris Expo Porte de Versailles Konuşma...

TokenFlex, Opet İş Birliği ile Şirketlere Akıllı Filo

TokenFlex, Opet İş Birliği ile Şirketlere Akıllı Filo Yönetimi Sunmaya Başladı TokenFlex; dijital yemek kartı, kurumsal hediye kartı, QR geçiş...

Klasik ve retro tarzdaki motosikletler sokakları süsledi

Her yıl dünyanın farklı yerlerinden binlerce klasik motosiklet tutkununu bir araya getiren The Distinguished Gentleman's Ride'ın İstanbul'da gerçekleşen Türkiye...

Tırmanmada Sıradaki Durak Eskişehir…

AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 3. ayağı Eskişehir Tırmanma Yarışı 31 Mayıs-01 Haziran tarihlerinde Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK)...

Türkiye’de ithal araç oranı yüzde 70

Automechanika İstanbul 2025, Türkiye otomotiv tedarik sanayisinin, dünyayla rekabet gücünü artırabilmesine olanak sağlayacak İstanbul, 15.05.2025. 2024 yılında Türkiye otomotiv sanayisi için...
Chery, yalnızca 2 yıl gibi bir sürede 100 bin adetlik satışı aştı. Böylece en çok SUV satan Çinli marka olarak bir kez daha öne çıktı. Chery, üç farklı yenilikçi SUV modelini Türkiye’de satışa sunduğu günden itibaren hızla ilgi ve yoğun talep gördü. Bu da kullanıcıların markaya olan güçlü desteğinin ve sevgisinin açık bir göstergesini ifade ediyor. Chery, Türkiye pazarına girdiği günden bu yana sadece ürün seçeneklerini kullanıcıların benzersiz ihtiyaçlarına ve tercihlerine göre uyarlamakla kalmadı, aynı zamanda satış öncesi danışmanlıktan satış sonrası bakıma kadar tüm yaşam döngüsünü kapsayan yüksek standartlı bir hizmet süreci tasarladı.
Marka, kullanıcılarıyla birlikte çıktığı bu yolculukta yeni bir sayfa açacak ve 100 bin adetlik bir sonraki kilometre taşına ulaşmayı hedefleyecek.
Chery’nin Türkiye pazarındaki yolculuğu, kullanıcılarıyla kurduğu birlikteliğin öyküsü etkileyici bir noktaya ulaştı. Marka, zorlu araç uyum standartlarıyla bilinen Türkiye pazarında “talep öngörüsü- ürün evrimi” adında kapalı devre bir çözüm geliştirdi. Chery, geniş iç hacmi ve tüm senaryolardaki güvenlik özellikleriyle kalabalık ailelerin seyahat gereksinimlerini karşılayan TIGGO serisinden, genç kullanıcıların canlı yaşam tarzına ve akıllı mobilite tercihlerine cevap veren OMODA serisine kadar her zaman “kullanıcı gereksinimlerini öncelik olarak görme” yaklaşımına bağlı kaldı ve yerel kullanıcılara kaliteli, akıllı ve yüksek performanslı araçlar sunmaya kendini adadı. Bu “kullanıcı öncelikli, bölge odaklı” strateji, pazardaki oluşumu yeniden şekillendiriyor. Chery, üç farklı yenilikçi SUV modelini Türkiye’de satışa sunduğu günden itibaren hızla ilgi ve yoğun talep gördü. Bu da kullanıcıların Chery markasına olan güçlü desteğinin ve sevgisinin açık bir göstergesini ifade ediyor.

Diğer Haberler

Türkiye’de ithal araç oranı yüzde 70

Automechanika İstanbul 2025, Türkiye otomotiv tedarik sanayisinin, dünyayla rekabet gücünü artırabilmesine olanak sağlayacak İstanbul, 15.05.2025. 2024 yılında Türkiye otomotiv sanayisi için olanaklarla birlikte çalışabilirin da bir...

Aşkın Garantisi Yok Ama Lassa’nın Var

Brisa'nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4x4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti kampanyasını duyurmak üzere hazırlanmış reklam filmi,...

“OPET, sektörünün en güçlü ve en fazla büyüyen markası”

OPET, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün üzerinde büyüyerek ilk 3 firma arasında pazar payını artıran tek marka oldu. OPET Genel Müdürü...

Sakarıılıca Tırmanmada Heyecan Doruktaydı

Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK) tarafından ICRYPEX ana sponsorluğunda, Mihalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın 3. ayağı, 7,4 kilometre uzunluğundaki Sakarıılıca...

Nissan Yetkili Satıcılarına davet ediyor

Nissan 01-05 Haziran tarihleri arasında yapılacak bayram öncesi organizasyonlar ile tüm Nissan tutkunlarını Nissan Yetkili Satıcılarına bekliyor.  Nissan Türkiye, yeni bir Nissan sahibi olmak için...

Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmeti

Sigorta ve Yetkili Servis hizmetini tek çatı altında toplayan Hyundai Motor Türkiye, uzun yıllardır süregelen markalı kasko hizmetini genişletmeye ve Hyundai araçlarına sahiplerine üstün...

İspanya Grand Prix’sinden…

İspanya Grand Prix'sinde Oracle Red Bull Racing'den Max Verstappen, yarışın sonlarına doğru aldığı 10 saniyelik ceza nedeniyle podyum mücadelesinin dışında kalarak 10. sıraya gerilerken,...