Opel, 8-14 Eylül tarihleri arasında Münih’te düzenlenecek olan IAA Mobility 2025’te tanıtımını gerçekleştireceği yeni konsept otomobiline ait ilk ön...
Monterey Otomobil Haftası’nın en prestijli etkinliği; dünyanın önde gelen üreticileri ve butik tasarımcılarının imzasını taşıyan birçok özel lansmana, sayısız...
Ticari araç sektörünün köklü markalarından Anadolu Isuzu, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) gerçekleştirdiği “Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı Araştırması 2024” sonuçlarına göre 169’uncu sırada yer aldı. 2024 yılında gerçekleştirdiği 167,9 milyon dolarlık ihracatla küresel başarısını bir kez daha tescilleyen Anadolu Isuzu, araçlarını 45’ten fazla ülkeye ulaştırarak uluslararası pazarlardaki konumunu daha da güçlendirdi.
Son teknolojiyle üretilen, yüksek kalite standartlarına sahip ürünleriyle dünya genelinde geniş satış ağına ve müşteri kitlesine ulaşan Anadolu Isuzu, ihracatı yalnızca ticari bir faaliyet değil, stratejik bir büyüme alanı ve sürdürülebilir değer yaratımının temel unsuru olarak konumlandırıyor. Uluslararası pazarlarda daha etkin bir rol almak için Ar-Ge, üretim, teknoloji ve satış sonrası destek süreçlerine bütüncül yatırımlar yapan şirket, küresel rekabetteki yerini her geçen gün sağlamlaştırıyor.
Anadolu Isuzu Genel MüdürüTuğrul Arıkan, Anadolu Isuzu’nun 40 yılı aşan Ar-Ge ve üretim tecrübesiyle bugün çoğunluğu Avrupa olmak üzere 45’ten fazla ülkeye ihracat yaptığını belirterek şu açıklamalarda bulundu:
2024 yılında gerçekleştirdiğimiz 169,7 milyon dolarlık ihracatla, bir kez daha Türkiye’nin önde gelen ihracatçıları arasında yer almanın gururunu yaşıyoruz. Geçtiğimiz yıla göre 22 basamak yükselerek 169. sırada yer almamız ihracatta kararlı ve sürdürülebilir büyüme stratejimizin somut bir göstergesidir. İhracatımızı artırmak için yüksek mühendislik kalitesi, müşteri odaklı üretim anlayışı, sürdürülebilir teknolojilere yapılan yatırımlar ve güçlü satış sonrası destek stratejilerini entegre şekilde hayata geçiriyoruz. ‘Terzi Usulü Üretim’ yaklaşımımız sayesinde her ülkenin özel ihtiyaçlarına yönelik ürünler geliştirebiliyor, bu sayede farklı coğrafyalarda rekabet avantajı elde ediyoruz. Bu bütünsel yaklaşım, markamızın küresel pazarlarda güvenilir ve rekabetçi bir oyuncu olmasını sağlıyor.”
Anadolu Isuzu, önümüzdeki dönemde de ihracat odağını koruyarak farklı pazarlarda yeni açılımlar yapmayı ve ihracat hacmini daha üst seviyelere taşımayı hedefliyor. Bu kapsamda; dijitalleşme, çevre dostu üretim, yerel iş birlikleri ve yenilikçi ürün stratejileri şirketin büyüme yolculuğunda önemli rol oynamaya devam edecek.
Monterey Otomobil Haftası’nın en prestijli etkinliği; dünyanın önde gelen üreticileri ve butik tasarımcılarının imzasını taşıyan birçok özel lansmana, sayısız motor sporları efsanesine ve 200’ün...
2015'te yalnızca 565 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, haziranda 250 bin barajını aştı. Temmuz 2024'te 131 bin 217 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil...
15-16-17 Ağustos tarihlerinde gerçekleşen Türkiye Pist Şampiyonası 2 ayak yarışları Maksi ve Süper olmak üzere 2 farklı grupta gerçekleşti. Yarışlar sonunda Texaco Team AMS...
Opel, 8-14 Eylül tarihleri arasında Münih’te düzenlenecek olan IAA Mobility 2025’te tanıtımını gerçekleştireceği yeni konsept otomobiline ait ilk ön görselleri yayımladı. Konsept otomobilin paylaşılan...
Türk dijital medyasının ulusal ve resmi otomobil dergisi, otomotiv sektörünün açık ara lideri. 12.12.2012 tarihinde Automobile Magazine haber sitesinin yayına başladığı dijital dünyada sosyal...
CUPRA, Born serisindeki modellerin Seviye 2 1.500 £ Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (EKG) indirimine hak kazanacağını doğruladı. Geçen ay duyurulan yeni plan,...
Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (ECG) indirimine hak kazanan tamamen elektrikli ID. serisindeki ilk modelleri onayladı. Geçen ay duyurulan yeni plan, müşterilerin...