Anadolu Isuzu, “Akıllı Fabrika Uygulaması”…

®
Çok Okunanlar

Porsche AG’den ilk altı ayda 133 bin araç satışı…

Porsche AG, 2019’un ilk altı ayında dünya genelinde satış gelirlerini bir önceki yıla göre yüzde 9 artırdı. Porsche AG, 2019...

Alfa Romeo’dan elektrikli SUV konsepti….

Alfa Romeo, 89'uncu kez düzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı'nda SUV pazarında dengeleri değiştirecek yeni bir konsept otomobili gün yüzüne çıkardı....

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Yolda kalmamak ve ortak trafiği tıkamamak için bakım şart!

Kış koşullarında araç ve lastik bakımı için ne yapmalısınız? LASİD (Lastik Sanayicileri ve İthalatçıları Derneği) tarafından yapılan açıklamada kış aylarında...

Anadolu Isuzu dijital dönüşüm ve Endüstri 4.0 vizyonu doğrultusunda başarıyla hayata geçirdiği Akıllı Fabrika projesi ile üretim kalitesinde çıtayı yükseltiyor.

Türkiye’nin ticari araç üreticisi Anadolu Isuzu, dijital dönüşüm vizyonu doğrultusunda hayata geçirdiği Akıllı Fabrika projesinin ilk fazını başarıyla tamamladı. Akıllı fabrika projesi , “Terzi Usulü İmalat” ın yarattığı değişkenlik ve getirmiş olduğu çeşitliliğe bağlı oluşan karmaşık üretim akışının ve geniş üretim alanlarının yönetimini 3 boyutlu Dijital ikiz ile sağlarken kişiselleştirilmiş ürün üretimi ile ilgili tüm bilgilerin operatörlere ulaştırılmasını da Nesnelerin Interneti ( IoT ) desteği ile sağlamaktadır. En ince detaylarına kadar bütünüyle Anadolu Isuzu’nun üretim alanlarına ve iş süreçlerine uygun biçimde tasarlanan Akıllı Fabrika projesinin, planlama aşamasından uygulamaya her katmanı ileri teknoloji uygulamaları ile geliştirildi. Proje, yüksek görsellik düzeyi ve tüm üretim süreçlerinin birebir dijital dünyadaki izdüşümü olan “dijital ikiz” uygulamasının ulaştığı detay seviyesi ile  sektördeki benzer uygulamaların ötesine geçiyor. Akıllı Fabrika projesi, kurulan IoT altyapısı sayesinde en yüksek hassasiyetteanlık olarak  hatasız araç ve süreç takibine olanak sağlıyor. Lojistik, üretim , kalite , satış ve ihracat gibi farklı departmanlar, üretim ve teslimat ile ilgili ihtiyaç duydukları tüm bilgilere anında ulaşabiliyor. Projenin gelişmiş fonksiyonları, kağıt tüketimini ciddi ölçüde azaltarak Anadolu Isuzu’nun “kağıtsız üretim“ hedefine ulaşmasında da önemli katkılarda bulunmaktadır..

Anadolu Isuzu’nun uzman teknik  kadrosu ve iç kaynakları Akıllı Fabrika projesinin tüm aşamalarına etkin bir şekilde katkıda bulundu. Akıllı Fabrika projesinin önemli bileşenleri arasında yer alan detaylı 3D planların oluşturulması, araç modellerinin uygulamaya entegre edilmesi, devreye alınan fonksiyonlar için yapılan yoğun saha testlerinin değerlendirilmesi ve ilgili iş ortaklarına anında yansıtılması iç kaynaklarca sağlandı.

Anadolu Isuzu Akıllı Fabrika projesini benzerlerinden ayrıştıran yönlerinden biri de pandemi koşullarına rağmen hiçbir gecikme ya da aksaklık yaşanmadan tam zamanında başarıyla tamamlanması oldu. Dünyada dijitalleşme projelerinin genelde üretim tesislerindeve ofislerde gerçekleştirilen uzun toplantılar gerektirdiği kabul edilirken, Anadolu Isuzu’nun Akıllı Fabrika projesinde ise yazılım ekibi en başından itibaren fabrika turları ve toplantılar da dahil olmak üzere tüm süreçleri hiç fiziksel ziyaret yapmadan tamamen online çalışma modeli ile tamamladı. Anadolu Isuzu’nun baştan sona teknolojik bir başarı hikayesi niteliğindeki Akıllı Fabrika projesi, küresel IDC organizasyonunda inovasyon kategorisinde “Best Innovation Project of the Year” kategorsinde ödüle layık görüldü.

Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, Akıllı Fabrika projesinin tamamlanması ile ilgili şunları söyledi: “Anadolu Isuzu olarak dijital dönüşüm ve Endüstri 4.0 vizyonumuz doğrultusunda başlattığımız Akıllı Fabrika projesini başarıyla hayata geçirmiş bulunuyoruz. Akıllı Fabrika projemiz, üretim kalitemizi daha da yükseklere taşıma hedefimizi desteklerken, pazardaki her rekabet alanında gücümüze güç katacak. Müşteri taleplerine uygun ürün geliştirme gücümüzü pekiştiren bu önemli başarı ile yeni pazarlardaki iddiamızı ve varlığımızı güçlendireceğiz. Dijital dönüşüm ve endüstri 4.0 vizyonu ile attığımız adımlarla sektörümüze öncülük etmeyi bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da sürdüreceğiz.”

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...