Anadolu Efes taraftarına KIA Stonic hediye etti…

®
Çok Okunanlar

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Türkiye’de Anadolu Grubu çatısı altında faaliyet gösteren KIA, bir hafta boyunca Anadolu Efes’in twitter hesabından #KiaStonicKiminOlacak etiketiyle duyurduğu yarışma kapsamında; Anadolu Efes ve CSKA Moskova arasında oynanan Turkish Airlines EuroLeague maçının devre arasında bir Anadolu Efes taraftarına KIA Stonic hediye etti.

KIA, ana partneri olduğu Anadolu Efes’in Turkish Airlines EuroLeague maçında B SUV segmentinin sıra dışı temsilcisi olan Stonic modelini bir Anadolu Efes taraftarına hediye etti.

Bir hafta boyunca Anadolu Efes’in twitter hesabı üzerinden #KiaStonicKiminOlacak etiketi altında, “Kia Stonic neden senin olmalı?” sorusunu cevaplayan takipçiler, KIA Türkiye ve Anadolu Efes Spor Kulübü temsilcilerinden oluşan bir jüri tarafından değerlendirildi ve en yaratıcı cevabı veren 4 takipçi seçilerek finalist olma hakkını elde etti.

Turkish Airlines EuroLeague’deki Anadolu Efes ve CSKA Moskova maçının devre arasında sahaya çıkan dört finalistin her biri 40 saniye içerisinde en fazla sayıyı atmaya çalıştı. 40 saniye içerisinde en çok basket atan Anadolu Efes taraftarı Murat Değirmencioğlu, KIA Stonic’in sahibi oldu. KIA Stonic kazanan talihliyi tebrik eden KIA Genel Müdürü Can Ağyel ise, sporun birleştirici gücüne inandıklarını ifade ederek, bu alanda Anadolu Efes’e ve Türk sporuna desteklerinin devam edeceğini sözlerine ekledi.

Anadolu Efes’e uzun süredir partnerlik desteği verdikleri ve Turkish Airlines EuroLeague’deki 400. maçlarına ev sahipliği yaptıkları için KIA’ya teşekkür ettiklerini belirten Anadolu Efes Spor Kulübü Genel Direktörü Alper Yılmaz da KIA Stonic’in sahibi olan Murat Değirmencioğlu’nu tebrik etti.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...