Alfa Romeo’dan elektrikli SUV konsepti….

®
Çok Okunanlar

Bursa plakalı TOGG Trafikte…

Togg'un kullanıcı deneyimi testleri trafikte devam ediyor.

Crafter Okul sezonu başlıyor

Okul dönemi öncesi yeni araç satın almayı düşünenler için özel avantajlarla sunulan Crafter Okul, çift turbo motoru, düşük yakıt...

BMW Modellerinde Nisan Ayına Özel Fırsatlar

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW, Nisan ayı sonuna kadar sürecek bahar kampanyasıyla en yeni modellerini cazip fırsatlarla sunuyor. Aylık...

Renault GRUBU’NDAN DEĞERLENDİRME:

DGCCRF’NİN (Haksız Rekabetle Mücadele ve Tüketiciyi Koruma Kurumu) “DİZEL” KONUSUYLA İLGİLİ SONUÇLARINI SAVCIYA İLETME KARARI DGCCRF (Haksız Rekabetle Mücadele ve...

Alfa Romeo, 89’uncu kez düzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı’nda SUV pazarında dengeleri değiştirecek yeni bir konsept otomobili gün yüzüne çıkardı. Markanın ilk plug-in hybrid otomobili ve ilk orta sınıf SUV modeli olan Tonale konsepti, günümüzün en hızlı büyüyen segmentlerinden olan SUV pazarına yeni bir soluk getirmeye hazırlanıyor.

Alfa Romeo açıklamasına göre, marka, bu yıl 89’uncusu düzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı’nda tüm dikkatleri üzerine çekecek yeni SUV konseptini tanıttı. Stelvio ile SUV pazarında önemli bir başarı elde eden marka, Tonale isimli konsepti ile orta sınıf SUV segmentine giriş yapacağına işaret ediyor.

Tasarım özellikleri ve yüksek sürüş keyfi vaat etmesiyle öne çıkan konseptin, aynı zamanda markanın ilk seri üretim plug-in hybrid modeli olması planlanıyor.

– Maksimum sürüş keyfi hedefleniyor…

Kompakt boyutları,tasarımı ve Alfa Romeo’ya özgü benzersiz modern çizgileri taşıyan Tonale konsepti, İtalyan markanın mirasının ve yeni beklentilerin mükemmel uyumunu yansıtıyor. Alfa Romeo’nun manifestosuna uyguna olarak, araçtaki her detayın sürücünün ihtiyaçlarına göre tasarlandığı konseptte, ergonomi, yüksek kaliteli malzemeler ve hepsinden önemlisi eşsiz bir dinamizm sayesinde maksimum sürüş keyfi hedefleniyor.

Tonale, Alfa Romeo’nun zengin tarihi ile eş anlamlı birçok tasarım unsurunu da hatırlatıyor. 1960’ların ikonik modeli 33 Stradale’deki jantlara atıfta bulunan dairesel tasarımı ile dinamizmi yansıtan 21 inç jantlar bu unsurlardan biri olarak öne çıkıyor. Tonale’de, konseptin özgün jant tasarımına uygun, Pirelli tarafından özel olarak geliştirilen lastikler kullanılıyor.

Alfa Romeo Tonale’nin ön tasarımında markanın imzası olan üçgen ızgarayı tamamlayacak şekilde Brera ve SZ modellerinden esinlenerek yerleştirilen 3+3 far tasarımı dikkati çekiyor. Tasarımında Disco Volante Spider ve Duetto’dan da ilham alan cesur çizgilere sahip Tonale’nin el işçiliği ve değerli malzemeler kullanılarak hazırlanan kabininde ise sürücü odaklı tasarım öne çıkıyor.

Konsept otomobilin, 4 kişi için cömert bir yaşam alanı sunan iç mekanında Alcantara’nın sıcaklığı ve alüminyumun soğukluğu ile mükemmel bir zıtlık yakalanıyor. Tonale konsepti, bir yandan sportif sürüş keyfini ön planda tutarken bir yandan da sürücüyü dış dünyaya bağlayan, konforlu ve dinamik bir kullanıcı deneyimi sağlamak için en yüksek teknoloji standartlarıyla tasarlandığının altını çiziyor.

Tamamen dijital 12,3 inçlik gösterge tablosu ve 10,25 inçlik merkezi bilgi-eğlence ekranıyla donatılan Tonale konsept, “Alfista” ve “Paddock” özellikleriyle de benzersiz bir bağlanabilirlik fonksiyonu vadediyor.

Alfa Romeo’nun orta sınıf SUV segmentindeki ilk ürünü olarak dikkat çeken Tonale konsept, markanın özünden taviz vermeden elektrifikasyonu sportif sürüş dinamikleri ve Alfa Romeo stili ile buluşturmaya hazırlanıyor. Otomobilin arkasında konumlandırılan elektrikli motor sürüş keyfini iyileştirmek ve mükemmel sürüş dinamiğine erişebilmek için yeni çözümler sunuyor. MiTo, 4C, Giulia ve Stelvio’da kullanılan sürüş modu DNA’nın en güncel versiyonu da Tonale’de bu modele özgü fonksiyonlar ile yer alıyor.

Tonale’deki “Dinamik” sürüş modu, her iki motordan maksimum güç elde edilmesini sağlayarak sürüş keyfini garanti ederken, dokunmatik bilgi-eğlence ekranında gaz, fren, direksiyon tepkilerini geliştiren E-mozione butonuna da yer veriyor.

“Natural”, yani “Doğal” mod, en iyi performans optimizasyonunu otomobilin hem elektrikli hem de içten yanmalı motorları arasındaki dengeyi otomatik olarak sağlayarak yakalıyor. Böylece sürüş keyfinden ödün vermeden enerji ve yakıt tasarrufu sağlayan verimli bir kullanım vaad ediyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...