Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparat

®
Çok Okunanlar

1.899.000 TL’den başlayan fiyatlarla Nissan Qashqai

Sınırlı sayıda Qashqai 1.899.000 TL’lik fiyatıyla dikkat çekiyor C-SUV segmentinin yaratıcısı Nissan Qashqai için özel kampanyalar Nissan sahibi olmak isteyenleri...

Bridgestone, Lamborghini Fenomeno’nun Resmi Lastik Tedarikçisi

Brisa’nın global ortağı Bridgestone, Lamborghini'nin yeni Fenomeno süper otomobili için resmi lastik tedarikçisi olarak seçildi. Lamborghini’nin 20. yıl dönümünü kutlamak...

MAİS A.Ş. Genel Müdürü Bahaettin Tatoğlu oldu

2016 yılından bu yana MAİS A.Ş. Genel Müdürü olarak görev yapan Dr. Berk Çağdaş, görevini Bahaettin Tatoğlu’na devretti. OYAK Otomotiv...

Suzuki Swift 10 Milyon Satış Adedini Geride Bıraktı…

Japon otomotiv devi Suzuki, Kasım 2004’te tanıttığı ve bugün 4. nesliyle yollarda olan Swift modelinde 10 milyonluk küresel satış...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka...

Fransız CATP, Karsan’ın Yüzde 100 Elektrikli Minibüsü e-JEST’i Referans Ürün Listesine Aldı!

Toplu ulaşımda bir dünya markası haline gelen Karsan, Fransa’da önemli bir başarıya daha imzasını attı. Ülkenin Toplu Taşıma Satın...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük...

Alfa Romeo Üst Yöneticisi (CEO) Jean-Philippe Imparato, Türkiye’yi ikinci defa ziyaret ederek markanın gelecek hedefleri ve Türkiye pazarının önemi hakkında değerlendirmelerde bulundu.​​​​​​​

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2023’te küresel düzeyde kayda değer başarılara imza atan Alfa Romeo, bu yıl için iddialı hedeflerle yola devam ediyor. Alfa Romeo, stratejik planlaması, yenilikçi yaklaşımı ve kalite odaklılığı ile sektördeki yerini sağlamlaştırıyor.

2023’ün değerlendirmesi, ‘0’dan 0’a’ strateji olarak adlandırılan ve 2027’de tamamı yüzde 0 emisyonlu ürün gamına geçme planı ile her yıl yeni bir model sunma taahhüdünde kararlı ilerleme, Tonale modelinin piyasa başarısı, markanın yeni pazarlara girme stratejisi gibi önemli başlıkları içeriyor.

2024 hedefleri arasında ise nisan ayında tanıtımı gerçekleştirilecek Milano modeli ile B-SUV segmentine adım atmak ve elektrifikasyon planına devam etmek yer alıyor.

– ‘Türkiye, en hızlı büyüme gösterdiğimiz ülkelerden’

Açıklamada görüşlerine yer verilen Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato, Türkiye’nin, Alfa Romeo’nun en hızlı büyüme gösterdiği ülkelerden olduğunu belirtti.

Imparato, bu yıl ve sonrasında Alfa Romeo’nun küresel ürün stratejisini ve kalite odağını sürdürmeyi, markanın küresel varlığını daha da güçlendirmeyi hedeflediklerinin altını çizerek, her yıl yeni bir modelin piyasaya sürülmesi stratejisiyle markanın pazar trendlerine yanıt verme kapasitesinin güçleneceğini vurguladı.

– ‘Milano’nun hikayesi, İtalyan köklerimizle derin bağımızı yansıtıyor’

Jean-Philippe Imparato, Alfa Romeo’nun sportiflik, inovasyon ve tasarım konusundaki tutkusuna dikkati çekerek, özel seriler ve 33 Stradale’nin modern yorumlarına, Milano’nun hikayesine ve markanın İtalyan kökleriyle derin bağına değindi.

Imparato, ‘Bu yıl piyasaya sunacağımız spor şehir aracımız (Sport Urban Vehicle) Milano’nun hikayesi, İtalyan köklerimizle olan derin bağımızı, bu yenilikçi yaklaşımımızı yansıtıyor. Milano modeli, sadece bir araçtan daha fazlasını temsil ediyor. O, Alfa Romeo’nun geleceğine dair de önemli bir sinyal verecek. Bu modelle, müşterilerimize benzersiz bir sportif deneyim ve İtalyan tasarımının ayırt edici güzelliğinin yanı sıra zengin bir kültürel mirası da sunmaya hazırlanıyoruz.’ ifadelerini kullandı.

– ‘Türkiye pazarının uzun vadeli potansiyeline inanıyoruz’

Jean-Philippe Imparato’nun ziyareti, Alfa Romeo’nun Türkiye’deki varlığını güçlendirmek, elektrifikasyon, teknoloji ve tasarım alanındaki yenilikleriyle öne çıkma konusundaki kararlılığını bir kez daha gözler önüne serdi.

Imparato, geçen yıl da bu zamanlar Türkiye’ye bir ziyaret gerçekleştirdiğini ve pozitif beklentilerinden bahsettiğini hatırlatarak, ‘Aradan geçen bir seneye baktığımızda, tahminlerimizin doğru çıktığını görüyorum. Türkiye, Alfa Romeo’nun geleneksel Avrupa pazarları dışına çıkma kapasitesini test edebilmemiz için önemli bir yer. Bu strateji, İtalya’dan başlayarak Alfa Romeo’nun geleneksel pazarlarının dışına çıkması, küresel ölçekte varlığını güçlendirmesi anlamına geliyor çünkü markamızın geleceği için sadece Türkiye’de değil bölgede de büyük hedeflerimiz var.’ açıklamasında bulundu.

Alfa Romeo’nun Türkiye’de 2023’ü, Tonale modelinin pazara sunulmasıyla ciddi bir başarıyla tamamladığını belirten Imparato, 2024’te ‘Milano’nun dünya ile eş zamanlı Türkiye’de satışına başlanacağı bilgisini paylaştı.

Imparato, ‘Böylelikle Tonale ile başlayan bu ivme, tamamen elektrikli bir motor seçeneğiyle de tercih edilebilecek olan sportif ve şehir otomobili Milano ile pekişecek. Milano’nun ürün gamına katılmasıyla, 2024 yılında Alfa Romeo hayranlarının (Alfisti) ve Alfa Romeo sahibi olmak isteyen potansiyel alıcıların beklentilerini ve arzularını karşılayacak bir ürün gamımız olacak.’ değerlendirmesinde bulundu.

Türkiye pazarının uzun vadeli potansiyeline inancını yineleyen Imparato, 2024’te de kalite, ve benzersiz sürüş deneyimi sunarak büyümeye devam etmeyi planladıklarını vurguladı.

Alfa Romeo CEO’su Imparato, şirketin küresel strateji üzerine kurulu başarılı sonuçları devam ettirmeyi hedeflediğini bildirdi.

Imparato, Alfa Romeo olarak küresel stratejilerin üzerine inşa ederek başarılarını sürdürmeyi ve marka kimliklerini küresel ölçekte pekiştirmeyi hedeflediklerini ve Türkiye’nin bu yıl da önemli bir pazar olmayı sürdüreceğini vurguladı.

– ‘Imparato’nun ziyareti, Alfa Romeo’nun Türkiye pazarındaki güçlü duruşunu pekiştiriyor’

Alfa Romeo Marka Direktörü Özgür Süslü de karbon nötr olma yolunda otomobil endüstrisinin en hızlı markası haline gelmeyi hedeflediklerini belirterek, Türkiye pazarının dinamik yapısının ve tüketicilerin artan çevre bilincinin, Alfa Romeo’nun elektrifikasyon stratejisiyle uyum sağladığına dikkati çekti.

Süslü, pazardaki güçlü talebin, Alfa Romeo’nun Türkiye’deki varlığını artırma kararını desteklediğini vurgulayarak, şunları kaydetti:

‘Türkiye, Alfa Romeo’nun küresel başarısında öne çıkan ve rekor büyüme gösteren ülke. Jean-Philippe Imparato’nun ziyareti, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da Alfa Romeo’nun Türkiye pazarındaki güçlü duruşunu pekiştiriyor. Türkiye’de bu global vizyonu yerel dinamiklerle harmanlayarak sürdürülebilir büyümeyi ve müşteri memnuniyetini hedefliyoruz. Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato, 2023 sonu için bize 2 kat satış hedefi koymuştu. 2023 yılında 2,5 kat büyüyerek bu hedefin de üstüne çıktık. 2024 yılında da büyümeye devam etmeyi hedefliyoruz. Tonale ile başlayan ivmenin Milano ile pekişeceğine inanıyorum.’

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...