London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparat

®
Çok Okunanlar

Volkswagen Binek ID.4 satışa sunuldu

Volkswagen'in modüler elektrikli araç platformunda (MEB) inşa edilen ve markanın ilk tamamen elektrikli SUV'u olma özelliğine sahip modeli ID.4,...

Ovolt ve Sharz.net’ten E-Mobilite Ekosistemine Yeni Bir Soluk

“Elektrikli Araç Kullanıcıları İçin Şarj İstasyonundan Öte Yeni Nesil Yaşam Alanları”  Ülkemizin en büyük elektrikli araç şarj istasyonu operatörleri Sharz.net...

Trafik Sigortası: Neden Her Sürücünün İhtiyacı Var?

Trafik sigortası, araç sahiplerinin yaptırmasının zorunlu olduğu bir sigorta ürünüdür. Motorlu taşıt sahibi olan herkesin trafiğe çıkmadan önce mutlaka...

PEUGEOT’NUN 7 KOLTUKLU SUV’U YENİ 5008 TÜRKİYE’DE

PEUGEOT, yeni nesil 7 koltuklu SUV modeli 5008 ve E-5008'i Türkiye’de satışa sundu. Yeni PEUGEOT 5008 ve E-5008, tasarımdaki...

Alfa Romeo Üst Yöneticisi (CEO) Jean-Philippe Imparato, Türkiye’yi ikinci defa ziyaret ederek markanın gelecek hedefleri ve Türkiye pazarının önemi hakkında değerlendirmelerde bulundu.​​​​​​​

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2023’te küresel düzeyde kayda değer başarılara imza atan Alfa Romeo, bu yıl için iddialı hedeflerle yola devam ediyor. Alfa Romeo, stratejik planlaması, yenilikçi yaklaşımı ve kalite odaklılığı ile sektördeki yerini sağlamlaştırıyor.

2023’ün değerlendirmesi, ‘0’dan 0’a’ strateji olarak adlandırılan ve 2027’de tamamı yüzde 0 emisyonlu ürün gamına geçme planı ile her yıl yeni bir model sunma taahhüdünde kararlı ilerleme, Tonale modelinin piyasa başarısı, markanın yeni pazarlara girme stratejisi gibi önemli başlıkları içeriyor.

2024 hedefleri arasında ise nisan ayında tanıtımı gerçekleştirilecek Milano modeli ile B-SUV segmentine adım atmak ve elektrifikasyon planına devam etmek yer alıyor.

– ‘Türkiye, en hızlı büyüme gösterdiğimiz ülkelerden’

Açıklamada görüşlerine yer verilen Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato, Türkiye’nin, Alfa Romeo’nun en hızlı büyüme gösterdiği ülkelerden olduğunu belirtti.

Imparato, bu yıl ve sonrasında Alfa Romeo’nun küresel ürün stratejisini ve kalite odağını sürdürmeyi, markanın küresel varlığını daha da güçlendirmeyi hedeflediklerinin altını çizerek, her yıl yeni bir modelin piyasaya sürülmesi stratejisiyle markanın pazar trendlerine yanıt verme kapasitesinin güçleneceğini vurguladı.

– ‘Milano’nun hikayesi, İtalyan köklerimizle derin bağımızı yansıtıyor’

Jean-Philippe Imparato, Alfa Romeo’nun sportiflik, inovasyon ve tasarım konusundaki tutkusuna dikkati çekerek, özel seriler ve 33 Stradale’nin modern yorumlarına, Milano’nun hikayesine ve markanın İtalyan kökleriyle derin bağına değindi.

Imparato, ‘Bu yıl piyasaya sunacağımız spor şehir aracımız (Sport Urban Vehicle) Milano’nun hikayesi, İtalyan köklerimizle olan derin bağımızı, bu yenilikçi yaklaşımımızı yansıtıyor. Milano modeli, sadece bir araçtan daha fazlasını temsil ediyor. O, Alfa Romeo’nun geleceğine dair de önemli bir sinyal verecek. Bu modelle, müşterilerimize benzersiz bir sportif deneyim ve İtalyan tasarımının ayırt edici güzelliğinin yanı sıra zengin bir kültürel mirası da sunmaya hazırlanıyoruz.’ ifadelerini kullandı.

– ‘Türkiye pazarının uzun vadeli potansiyeline inanıyoruz’

Jean-Philippe Imparato’nun ziyareti, Alfa Romeo’nun Türkiye’deki varlığını güçlendirmek, elektrifikasyon, teknoloji ve tasarım alanındaki yenilikleriyle öne çıkma konusundaki kararlılığını bir kez daha gözler önüne serdi.

Imparato, geçen yıl da bu zamanlar Türkiye’ye bir ziyaret gerçekleştirdiğini ve pozitif beklentilerinden bahsettiğini hatırlatarak, ‘Aradan geçen bir seneye baktığımızda, tahminlerimizin doğru çıktığını görüyorum. Türkiye, Alfa Romeo’nun geleneksel Avrupa pazarları dışına çıkma kapasitesini test edebilmemiz için önemli bir yer. Bu strateji, İtalya’dan başlayarak Alfa Romeo’nun geleneksel pazarlarının dışına çıkması, küresel ölçekte varlığını güçlendirmesi anlamına geliyor çünkü markamızın geleceği için sadece Türkiye’de değil bölgede de büyük hedeflerimiz var.’ açıklamasında bulundu.

Alfa Romeo’nun Türkiye’de 2023’ü, Tonale modelinin pazara sunulmasıyla ciddi bir başarıyla tamamladığını belirten Imparato, 2024’te ‘Milano’nun dünya ile eş zamanlı Türkiye’de satışına başlanacağı bilgisini paylaştı.

Imparato, ‘Böylelikle Tonale ile başlayan bu ivme, tamamen elektrikli bir motor seçeneğiyle de tercih edilebilecek olan sportif ve şehir otomobili Milano ile pekişecek. Milano’nun ürün gamına katılmasıyla, 2024 yılında Alfa Romeo hayranlarının (Alfisti) ve Alfa Romeo sahibi olmak isteyen potansiyel alıcıların beklentilerini ve arzularını karşılayacak bir ürün gamımız olacak.’ değerlendirmesinde bulundu.

Türkiye pazarının uzun vadeli potansiyeline inancını yineleyen Imparato, 2024’te de kalite, ve benzersiz sürüş deneyimi sunarak büyümeye devam etmeyi planladıklarını vurguladı.

Alfa Romeo CEO’su Imparato, şirketin küresel strateji üzerine kurulu başarılı sonuçları devam ettirmeyi hedeflediğini bildirdi.

Imparato, Alfa Romeo olarak küresel stratejilerin üzerine inşa ederek başarılarını sürdürmeyi ve marka kimliklerini küresel ölçekte pekiştirmeyi hedeflediklerini ve Türkiye’nin bu yıl da önemli bir pazar olmayı sürdüreceğini vurguladı.

– ‘Imparato’nun ziyareti, Alfa Romeo’nun Türkiye pazarındaki güçlü duruşunu pekiştiriyor’

Alfa Romeo Marka Direktörü Özgür Süslü de karbon nötr olma yolunda otomobil endüstrisinin en hızlı markası haline gelmeyi hedeflediklerini belirterek, Türkiye pazarının dinamik yapısının ve tüketicilerin artan çevre bilincinin, Alfa Romeo’nun elektrifikasyon stratejisiyle uyum sağladığına dikkati çekti.

Süslü, pazardaki güçlü talebin, Alfa Romeo’nun Türkiye’deki varlığını artırma kararını desteklediğini vurgulayarak, şunları kaydetti:

‘Türkiye, Alfa Romeo’nun küresel başarısında öne çıkan ve rekor büyüme gösteren ülke. Jean-Philippe Imparato’nun ziyareti, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da Alfa Romeo’nun Türkiye pazarındaki güçlü duruşunu pekiştiriyor. Türkiye’de bu global vizyonu yerel dinamiklerle harmanlayarak sürdürülebilir büyümeyi ve müşteri memnuniyetini hedefliyoruz. Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato, 2023 sonu için bize 2 kat satış hedefi koymuştu. 2023 yılında 2,5 kat büyüyerek bu hedefin de üstüne çıktık. 2024 yılında da büyümeye devam etmeyi hedefliyoruz. Tonale ile başlayan ivmenin Milano ile pekişeceğine inanıyorum.’

Diğer Haberler

Volkswagen Binek ID.4 satışa sunuldu

Volkswagen'in modüler elektrikli araç platformunda (MEB) inşa edilen ve markanın ilk tamamen elektrikli SUV'u olma özelliğine sahip modeli ID.4, lansmana özel fırsatlarla Türkiye’de satışa...

JAECOO Yeni Kapsamlı Ürün Yelpazesiyle SUV’da Zirveyi Hedefliyor

JAECOO Türk Tüketicilere Kapsamlı Çevre Dostu Ürün Yelpazesini Sunacak! Çinli sofistike off-road SUV markası JAECOO, kullanıcılara şehir içi kullanımdan üstün off-road sürüşü ve birinci sınıf...

“BAE’de Gece” sahnesi

MHERO I, Dubai'de Görücüye Çıktı ve Orta Doğu Pazarında Yeni Bir Off-Road Furyası Başlattı... Dongfeng Motor Group bünyesindeki lüks elektrikli off-road markası MHERO, BAE saatiyle...

Fenerium ürünleri Ford Trucks Özel Tasarım F-MAX araçları ile

Fenerium ürünleri Ford Trucks Özel Tasarım F-MAX araçları ile Türkiye yollarına çıkıyor… Ağır ticari araç üretiminde Türkiye’nin lider markalarından Ford Trucks tarafından Fenerium için sarı-lacivert renklerde...

Trafik Sigortası: Neden Her Sürücünün İhtiyacı Var?

Trafik sigortası, araç sahiplerinin yaptırmasının zorunlu olduğu bir sigorta ürünüdür. Motorlu taşıt sahibi olan herkesin trafiğe çıkmadan önce mutlaka trafik sigortası yaptırması gerekir. 2918...

PEUGEOT’NUN 7 KOLTUKLU SUV’U YENİ 5008 TÜRKİYE’DE

PEUGEOT, yeni nesil 7 koltuklu SUV modeli 5008 ve E-5008'i Türkiye’de satışa sundu. Yeni PEUGEOT 5008 ve E-5008, tasarımdaki yeni marka imza kodlarını, geniş...

Araba Paspası Seçimi: Aracınızı Korurken Şıklığınızı Tamamlayın

Araba paspasları, genelde göz ardı edilse de aracınızın iç mekanını korumada ve temiz tutmada oldukça önem arz eder. Doğru paspas seçimi, arabınızın iç döşemesini...