Pazartesi, Mart 10, 2025

Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparat

®
Çok Okunanlar

Dacia Sandero Stepway zirvede

B-SUV segmentinin güçlü ve iddialı modellerinden Dacia Sandero Stepway, şubat ayında ulaştığı 1.742 adetlik satış başarısı ile B-SUV segmentinin...

RAKUN CITY Motobike Fuarı’nda

12 -15 Mart İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek Motobike Fuarı’nda  buluşması gerçekleşecek Actio Aş.’nin ilk yerli ve elektrikli motosikleti RAKUN...

Ford Otosan, Ankara Akyurt’ta Dağıtım Merkezi Açtı

Ford Otosan, Ankara Akyurt’ta Yeni Yedek Parça Dağıtım Merkezi Açtı Ford Otosan, Koç Holding bünyesinde bulunan satın alma ve tedarik zinciri...

Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı Eş Ortağı

Bir Sonraki Aşama F1 2025 Sezonu İçin Yenilikler ve Hedefler Takım, 2025 sezonuna özel olarak yenilenen Mercedes-AMG F1 W16 E...

Octavian Velcan, Goodyear Türkiye Genel Müdürü

25 yıldır Goodyear'da farklı ülkelerde başarılı işlere imza atan Octavian Velcan, Goodyear Türkiye Genel Müdürü olarak atandı. 25 yılı aşkın...

TEMSA, sürdürülebilir mobiliteyi yapay zeka

ZEKI platformuna üye olan TEMSA, sürdürülebilir mobiliteyi yapay zekayla şekillendirecek... Türk ticari araç sektörüne öncülük eden TEMSA, yapay zeka ve...

Citroen mart ayında da birbirinden özel kredi koşulları

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini mart ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor....

Alfa Romeo Üst Yöneticisi (CEO) Jean-Philippe Imparato, Türkiye’yi ikinci defa ziyaret ederek markanın gelecek hedefleri ve Türkiye pazarının önemi hakkında değerlendirmelerde bulundu.​​​​​​​

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2023’te küresel düzeyde kayda değer başarılara imza atan Alfa Romeo, bu yıl için iddialı hedeflerle yola devam ediyor. Alfa Romeo, stratejik planlaması, yenilikçi yaklaşımı ve kalite odaklılığı ile sektördeki yerini sağlamlaştırıyor.

2023’ün değerlendirmesi, ‘0’dan 0’a’ strateji olarak adlandırılan ve 2027’de tamamı yüzde 0 emisyonlu ürün gamına geçme planı ile her yıl yeni bir model sunma taahhüdünde kararlı ilerleme, Tonale modelinin piyasa başarısı, markanın yeni pazarlara girme stratejisi gibi önemli başlıkları içeriyor.

2024 hedefleri arasında ise nisan ayında tanıtımı gerçekleştirilecek Milano modeli ile B-SUV segmentine adım atmak ve elektrifikasyon planına devam etmek yer alıyor.

– ‘Türkiye, en hızlı büyüme gösterdiğimiz ülkelerden’

Açıklamada görüşlerine yer verilen Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato, Türkiye’nin, Alfa Romeo’nun en hızlı büyüme gösterdiği ülkelerden olduğunu belirtti.

Imparato, bu yıl ve sonrasında Alfa Romeo’nun küresel ürün stratejisini ve kalite odağını sürdürmeyi, markanın küresel varlığını daha da güçlendirmeyi hedeflediklerinin altını çizerek, her yıl yeni bir modelin piyasaya sürülmesi stratejisiyle markanın pazar trendlerine yanıt verme kapasitesinin güçleneceğini vurguladı.

– ‘Milano’nun hikayesi, İtalyan köklerimizle derin bağımızı yansıtıyor’

Jean-Philippe Imparato, Alfa Romeo’nun sportiflik, inovasyon ve tasarım konusundaki tutkusuna dikkati çekerek, özel seriler ve 33 Stradale’nin modern yorumlarına, Milano’nun hikayesine ve markanın İtalyan kökleriyle derin bağına değindi.

Imparato, ‘Bu yıl piyasaya sunacağımız spor şehir aracımız (Sport Urban Vehicle) Milano’nun hikayesi, İtalyan köklerimizle olan derin bağımızı, bu yenilikçi yaklaşımımızı yansıtıyor. Milano modeli, sadece bir araçtan daha fazlasını temsil ediyor. O, Alfa Romeo’nun geleceğine dair de önemli bir sinyal verecek. Bu modelle, müşterilerimize benzersiz bir sportif deneyim ve İtalyan tasarımının ayırt edici güzelliğinin yanı sıra zengin bir kültürel mirası da sunmaya hazırlanıyoruz.’ ifadelerini kullandı.

– ‘Türkiye pazarının uzun vadeli potansiyeline inanıyoruz’

Jean-Philippe Imparato’nun ziyareti, Alfa Romeo’nun Türkiye’deki varlığını güçlendirmek, elektrifikasyon, teknoloji ve tasarım alanındaki yenilikleriyle öne çıkma konusundaki kararlılığını bir kez daha gözler önüne serdi.

Imparato, geçen yıl da bu zamanlar Türkiye’ye bir ziyaret gerçekleştirdiğini ve pozitif beklentilerinden bahsettiğini hatırlatarak, ‘Aradan geçen bir seneye baktığımızda, tahminlerimizin doğru çıktığını görüyorum. Türkiye, Alfa Romeo’nun geleneksel Avrupa pazarları dışına çıkma kapasitesini test edebilmemiz için önemli bir yer. Bu strateji, İtalya’dan başlayarak Alfa Romeo’nun geleneksel pazarlarının dışına çıkması, küresel ölçekte varlığını güçlendirmesi anlamına geliyor çünkü markamızın geleceği için sadece Türkiye’de değil bölgede de büyük hedeflerimiz var.’ açıklamasında bulundu.

Alfa Romeo’nun Türkiye’de 2023’ü, Tonale modelinin pazara sunulmasıyla ciddi bir başarıyla tamamladığını belirten Imparato, 2024’te ‘Milano’nun dünya ile eş zamanlı Türkiye’de satışına başlanacağı bilgisini paylaştı.

Imparato, ‘Böylelikle Tonale ile başlayan bu ivme, tamamen elektrikli bir motor seçeneğiyle de tercih edilebilecek olan sportif ve şehir otomobili Milano ile pekişecek. Milano’nun ürün gamına katılmasıyla, 2024 yılında Alfa Romeo hayranlarının (Alfisti) ve Alfa Romeo sahibi olmak isteyen potansiyel alıcıların beklentilerini ve arzularını karşılayacak bir ürün gamımız olacak.’ değerlendirmesinde bulundu.

Türkiye pazarının uzun vadeli potansiyeline inancını yineleyen Imparato, 2024’te de kalite, ve benzersiz sürüş deneyimi sunarak büyümeye devam etmeyi planladıklarını vurguladı.

Alfa Romeo CEO’su Imparato, şirketin küresel strateji üzerine kurulu başarılı sonuçları devam ettirmeyi hedeflediğini bildirdi.

Imparato, Alfa Romeo olarak küresel stratejilerin üzerine inşa ederek başarılarını sürdürmeyi ve marka kimliklerini küresel ölçekte pekiştirmeyi hedeflediklerini ve Türkiye’nin bu yıl da önemli bir pazar olmayı sürdüreceğini vurguladı.

– ‘Imparato’nun ziyareti, Alfa Romeo’nun Türkiye pazarındaki güçlü duruşunu pekiştiriyor’

Alfa Romeo Marka Direktörü Özgür Süslü de karbon nötr olma yolunda otomobil endüstrisinin en hızlı markası haline gelmeyi hedeflediklerini belirterek, Türkiye pazarının dinamik yapısının ve tüketicilerin artan çevre bilincinin, Alfa Romeo’nun elektrifikasyon stratejisiyle uyum sağladığına dikkati çekti.

Süslü, pazardaki güçlü talebin, Alfa Romeo’nun Türkiye’deki varlığını artırma kararını desteklediğini vurgulayarak, şunları kaydetti:

‘Türkiye, Alfa Romeo’nun küresel başarısında öne çıkan ve rekor büyüme gösteren ülke. Jean-Philippe Imparato’nun ziyareti, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da Alfa Romeo’nun Türkiye pazarındaki güçlü duruşunu pekiştiriyor. Türkiye’de bu global vizyonu yerel dinamiklerle harmanlayarak sürdürülebilir büyümeyi ve müşteri memnuniyetini hedefliyoruz. Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato, 2023 sonu için bize 2 kat satış hedefi koymuştu. 2023 yılında 2,5 kat büyüyerek bu hedefin de üstüne çıktık. 2024 yılında da büyümeye devam etmeyi hedefliyoruz. Tonale ile başlayan ivmenin Milano ile pekişeceğine inanıyorum.’

Diğer Haberler

Citroen mart ayında da birbirinden özel kredi koşulları

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini mart ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Yeni Citroën C4’ün benzinli motor...

Roket Adam’ın arabası açık artırma için gün sayıyor

Bir zamanlar müzik efsanesi Sir Elton John'a ait olan bir Aston Martin, 9 Çarşamba günü çekiç altına girdiğinde hayranları ve otomobil tutkunları arasında doğru notayı...

Petrol iki yılın en düşük seviyesinden hafifçe toparlandı

Petrol fiyatları, ABD Başkanı Donald Trump'ın tarife muafiyetlerinin piyasa gerilimlerini hafifletmesinin ardından Perşembe günü hafif bir artış gösterdi ve bir önceki seansta görülen Aralık...

Brent petrolün varili 69,63 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 69,63 dolardan işlem görüyor. Dün 71,08 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 69,32 dolar seviyesinde tamamladı. Brent...

BYD’nin TANG modeli Türkiye’de satışa sunuldu

BYD, amiral gemisi SUV modeli TANG'i, Türkiye pazarında satışa çıkardı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, 7 kişilik, dört tekerlekten çekişli elektrikli model, en üst donanım...

Skoda, Kodiaq RS modelini Türkiye’de satışa sundu

Skoda'nın içten yanmalı motora sahip RS modeli Kodiaq RS, martta Türkiye'de satışa sunuldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Yeni Kodiaq RS, 5 milyon 599 bin 900...

Aprilia Racing’in Buriram’daki yoğun sprinti

Aprilia Racing'in 2025 sezonunun ilk sprint yarışı bolca heyecan getirdi. Marco Bezzecchi bitiş çizgisini on ikinci sırada geçerken, sakatlanan Jorge Martín'in yerine geçen Lorenzo...

Country News Categories - UK

Rocket Man’s ride rocks up for auction by Sir Elton John

An Aston Martin once owned by music legend Sir Elton John is due to hit the right note with fans and car enthusiasts when it goes...

Paws-itive news for dog lovers

Paws-itive news for dog lovers: New research shows dogs prefer electric cars for stress-free journeys  It’s official – dogs really do feel more relaxed and...

USA

Oil slightly rebounds from two-year low amid Trump’s tariff exemptions

Oil prices slight increased on Thursday after US President Donald Trump's tariff exemptions eased market tensions, rebounding from their lowest level since December 2021...

Stellantis Names New Head of North America Communications

Stellantis today announced the appointment of Kaileen Connelly to Senior Vice President of North America Communications, effective March 10. In her new role, Connelly...

DE

Dreifach-Sieg für Alfa Romeo bei „BEST CARS“

Wieder ein Triple für Alfa Romeo: Wie schon im vergangenen Jahr feiert die italienische Marke einen Dreifachsieg beim Wettbewerb „BEST CARS“. Die Leserinnen und...

Abarth 500e gewinnt beim Wettbewerb „Best Cars“

Erneuter Sieg für Abarth bei der jährlichen Wahl der „Best Cars“: Der elektrisch angetriebene Abarth 500e wurde von den Leserinnen und Lesern des Fachmagazins...

IT

Hyundai Italia, Montibeller capo Marketing e Comunicazione

Hyundai Italia annuncia la nomina di Matteo Montibeller a Head of Marketing & Communication Department. Montibeller, 42 anni, è laureato in Economia all'Università Cattolica e...

Kia UK, Steve Hicks è stato nominato Direttore Marketing

Kia UK annuncia due importanti cambiamenti nel suo team di management senior, al fine di preparare l'azienda alla sua strategia Take the Lead per...

FR

Stellantis annonce un changement de direction pour la marque Jeep en Europe

AMSTERDAM, février 2025 – Stellantis a annoncé aujourd’hui que Fabio Catone succédera à Eric Laforge en tant que responsable de la marque Jeep® en...

DS N°8 PALLAS FWD à partir de 59 200€

Inspirée du concept DS AERO SPORT LOUNGE, DS N°8 exprime une vision progressiste de la grande carrosserie française. DS N°8 s’inscrit pleinement dans l’avant-gardisme...

Citroen mart ayında da birbirinden özel kredi koşulları

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini mart ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Yeni Citroën C4’ün benzinli motor...

Roket Adam’ın arabası açık artırma için gün sayıyor

Bir zamanlar müzik efsanesi Sir Elton John'a ait olan bir Aston Martin, 9 Çarşamba günü çekiç altına girdiğinde hayranları ve otomobil tutkunları arasında doğru notayı...

Petrol iki yılın en düşük seviyesinden hafifçe toparlandı

Petrol fiyatları, ABD Başkanı Donald Trump'ın tarife muafiyetlerinin piyasa gerilimlerini hafifletmesinin ardından Perşembe günü hafif bir artış gösterdi ve bir önceki seansta görülen Aralık...

Brent petrolün varili 69,63 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 69,63 dolardan işlem görüyor. Dün 71,08 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 69,32 dolar seviyesinde tamamladı. Brent...

BYD’nin TANG modeli Türkiye’de satışa sunuldu

BYD, amiral gemisi SUV modeli TANG'i, Türkiye pazarında satışa çıkardı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, 7 kişilik, dört tekerlekten çekişli elektrikli model, en üst donanım...

Skoda, Kodiaq RS modelini Türkiye’de satışa sundu

Skoda'nın içten yanmalı motora sahip RS modeli Kodiaq RS, martta Türkiye'de satışa sunuldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Yeni Kodiaq RS, 5 milyon 599 bin 900...