Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparat

®
Çok Okunanlar

Citroën, ikinci nesil C5 Aircross modelini kasım ayında Türkiye’de

Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan Citroën, ikinci nesil C5...

Karsan’dan Busworld 2025’te 3 Lansman Tek Vizyon

Dünyanın önde gelen toplu ulaşım markalarından Karsan, Busworld 2025’e adeta çıkarma yaptı. Fuarda başarılı modeli e-JEST’in otonom versiyonunun dünya...

Yeni Jeep Modellerinde Cazip Satın Alma Koşulları

Jeep, ekim ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu kapsamda, mevcut araçlarını Jeep...

PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ekim ayı kampanyasını başlattı

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ekim ayı kampanyasını başlattı....

Chery Hong Kong Menkul Kıymetler Borsası’nda Ana Tahtada Listelendi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, Hong Kong Menkul Kıymetler Borsası HKEX’in ana tahtasında listelendi. Asya’nın en önemli uluslararası...

Opel Modellerinde Ekim Ayına Özel Ayrıcalıklı Finansman

Opel, ekim ayında binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çok yönlü hafif ticari araç modellerinde...

FIAT Professional müşterileri cazip kredi koşulları

Ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional, ekim ayına özel cazip finansman teklifleri sunuyor. Bu kapsamda; Doblo Combi ve...

Alfa Romeo Üst Yöneticisi (CEO) Jean-Philippe Imparato, Türkiye’yi ikinci defa ziyaret ederek markanın gelecek hedefleri ve Türkiye pazarının önemi hakkında değerlendirmelerde bulundu.​​​​​​​

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2023’te küresel düzeyde kayda değer başarılara imza atan Alfa Romeo, bu yıl için iddialı hedeflerle yola devam ediyor. Alfa Romeo, stratejik planlaması, yenilikçi yaklaşımı ve kalite odaklılığı ile sektördeki yerini sağlamlaştırıyor.

2023’ün değerlendirmesi, ‘0’dan 0’a’ strateji olarak adlandırılan ve 2027’de tamamı yüzde 0 emisyonlu ürün gamına geçme planı ile her yıl yeni bir model sunma taahhüdünde kararlı ilerleme, Tonale modelinin piyasa başarısı, markanın yeni pazarlara girme stratejisi gibi önemli başlıkları içeriyor.

2024 hedefleri arasında ise nisan ayında tanıtımı gerçekleştirilecek Milano modeli ile B-SUV segmentine adım atmak ve elektrifikasyon planına devam etmek yer alıyor.

– ‘Türkiye, en hızlı büyüme gösterdiğimiz ülkelerden’

Açıklamada görüşlerine yer verilen Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato, Türkiye’nin, Alfa Romeo’nun en hızlı büyüme gösterdiği ülkelerden olduğunu belirtti.

Imparato, bu yıl ve sonrasında Alfa Romeo’nun küresel ürün stratejisini ve kalite odağını sürdürmeyi, markanın küresel varlığını daha da güçlendirmeyi hedeflediklerinin altını çizerek, her yıl yeni bir modelin piyasaya sürülmesi stratejisiyle markanın pazar trendlerine yanıt verme kapasitesinin güçleneceğini vurguladı.

– ‘Milano’nun hikayesi, İtalyan köklerimizle derin bağımızı yansıtıyor’

Jean-Philippe Imparato, Alfa Romeo’nun sportiflik, inovasyon ve tasarım konusundaki tutkusuna dikkati çekerek, özel seriler ve 33 Stradale’nin modern yorumlarına, Milano’nun hikayesine ve markanın İtalyan kökleriyle derin bağına değindi.

Imparato, ‘Bu yıl piyasaya sunacağımız spor şehir aracımız (Sport Urban Vehicle) Milano’nun hikayesi, İtalyan köklerimizle olan derin bağımızı, bu yenilikçi yaklaşımımızı yansıtıyor. Milano modeli, sadece bir araçtan daha fazlasını temsil ediyor. O, Alfa Romeo’nun geleceğine dair de önemli bir sinyal verecek. Bu modelle, müşterilerimize benzersiz bir sportif deneyim ve İtalyan tasarımının ayırt edici güzelliğinin yanı sıra zengin bir kültürel mirası da sunmaya hazırlanıyoruz.’ ifadelerini kullandı.

– ‘Türkiye pazarının uzun vadeli potansiyeline inanıyoruz’

Jean-Philippe Imparato’nun ziyareti, Alfa Romeo’nun Türkiye’deki varlığını güçlendirmek, elektrifikasyon, teknoloji ve tasarım alanındaki yenilikleriyle öne çıkma konusundaki kararlılığını bir kez daha gözler önüne serdi.

Imparato, geçen yıl da bu zamanlar Türkiye’ye bir ziyaret gerçekleştirdiğini ve pozitif beklentilerinden bahsettiğini hatırlatarak, ‘Aradan geçen bir seneye baktığımızda, tahminlerimizin doğru çıktığını görüyorum. Türkiye, Alfa Romeo’nun geleneksel Avrupa pazarları dışına çıkma kapasitesini test edebilmemiz için önemli bir yer. Bu strateji, İtalya’dan başlayarak Alfa Romeo’nun geleneksel pazarlarının dışına çıkması, küresel ölçekte varlığını güçlendirmesi anlamına geliyor çünkü markamızın geleceği için sadece Türkiye’de değil bölgede de büyük hedeflerimiz var.’ açıklamasında bulundu.

Alfa Romeo’nun Türkiye’de 2023’ü, Tonale modelinin pazara sunulmasıyla ciddi bir başarıyla tamamladığını belirten Imparato, 2024’te ‘Milano’nun dünya ile eş zamanlı Türkiye’de satışına başlanacağı bilgisini paylaştı.

Imparato, ‘Böylelikle Tonale ile başlayan bu ivme, tamamen elektrikli bir motor seçeneğiyle de tercih edilebilecek olan sportif ve şehir otomobili Milano ile pekişecek. Milano’nun ürün gamına katılmasıyla, 2024 yılında Alfa Romeo hayranlarının (Alfisti) ve Alfa Romeo sahibi olmak isteyen potansiyel alıcıların beklentilerini ve arzularını karşılayacak bir ürün gamımız olacak.’ değerlendirmesinde bulundu.

Türkiye pazarının uzun vadeli potansiyeline inancını yineleyen Imparato, 2024’te de kalite, ve benzersiz sürüş deneyimi sunarak büyümeye devam etmeyi planladıklarını vurguladı.

Alfa Romeo CEO’su Imparato, şirketin küresel strateji üzerine kurulu başarılı sonuçları devam ettirmeyi hedeflediğini bildirdi.

Imparato, Alfa Romeo olarak küresel stratejilerin üzerine inşa ederek başarılarını sürdürmeyi ve marka kimliklerini küresel ölçekte pekiştirmeyi hedeflediklerini ve Türkiye’nin bu yıl da önemli bir pazar olmayı sürdüreceğini vurguladı.

– ‘Imparato’nun ziyareti, Alfa Romeo’nun Türkiye pazarındaki güçlü duruşunu pekiştiriyor’

Alfa Romeo Marka Direktörü Özgür Süslü de karbon nötr olma yolunda otomobil endüstrisinin en hızlı markası haline gelmeyi hedeflediklerini belirterek, Türkiye pazarının dinamik yapısının ve tüketicilerin artan çevre bilincinin, Alfa Romeo’nun elektrifikasyon stratejisiyle uyum sağladığına dikkati çekti.

Süslü, pazardaki güçlü talebin, Alfa Romeo’nun Türkiye’deki varlığını artırma kararını desteklediğini vurgulayarak, şunları kaydetti:

‘Türkiye, Alfa Romeo’nun küresel başarısında öne çıkan ve rekor büyüme gösteren ülke. Jean-Philippe Imparato’nun ziyareti, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da Alfa Romeo’nun Türkiye pazarındaki güçlü duruşunu pekiştiriyor. Türkiye’de bu global vizyonu yerel dinamiklerle harmanlayarak sürdürülebilir büyümeyi ve müşteri memnuniyetini hedefliyoruz. Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato, 2023 sonu için bize 2 kat satış hedefi koymuştu. 2023 yılında 2,5 kat büyüyerek bu hedefin de üstüne çıktık. 2024 yılında da büyümeye devam etmeyi hedefliyoruz. Tonale ile başlayan ivmenin Milano ile pekişeceğine inanıyorum.’

Diğer Haberler

Opel Modellerinde Ekim Ayına Özel Ayrıcalıklı Finansman

Opel, ekim ayında binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çok yönlü hafif ticari araç modellerinde KOBİ’lere özel imkânlar ve nakit...

Karsan’dan Busworld 2025’te 3 Lansman Tek Vizyon

Dünyanın önde gelen toplu ulaşım markalarından Karsan, Busworld 2025’e adeta çıkarma yaptı. Fuarda başarılı modeli e-JEST’in otonom versiyonunun dünya prömiyerini yapan marka, Toyota iş...

FIAT Professional müşterileri cazip kredi koşulları

Ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional, ekim ayına özel cazip finansman teklifleri sunuyor. Bu kapsamda; Doblo Combi ve Scudo Van modelleri 600 bin...

Citroën, ikinci nesil C5 Aircross modelini kasım ayında Türkiye’de

Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan Citroën, ikinci nesil C5 Aircross modelini kasım ayında Türkiye’de...

Yeni Jeep Modellerinde Cazip Satın Alma Koşulları

Jeep, ekim ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu kapsamda, mevcut araçlarını Jeep yetkili satıcılarına getirenler, Avenger ve...

Chery Hong Kong Menkul Kıymetler Borsası’nda Ana Tahtada Listelendi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, Hong Kong Menkul Kıymetler Borsası HKEX’in ana tahtasında listelendi. Asya’nın en önemli uluslararası sermaye piyasası platformu olarak bilinen...

PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ekim ayı kampanyasını başlattı

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ekim ayı kampanyasını başlattı. Segmentlerinde hep bir adım önde...

Opel Modellerinde Ekim Ayına Özel Ayrıcalıklı Finansman

Opel, ekim ayında binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çok yönlü...

Karsan’dan Busworld 2025’te 3 Lansman Tek Vizyon

Dünyanın önde gelen toplu ulaşım markalarından Karsan, Busworld 2025’e adeta çıkarma yaptı. Fuarda başarılı modeli...

FIAT Professional müşterileri cazip kredi koşulları

Ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional, ekim ayına özel cazip finansman teklifleri sunuyor. Bu...

Citroën, ikinci nesil C5 Aircross modelini kasım ayında Türkiye’de

Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan...

Yeni Jeep Modellerinde Cazip Satın Alma Koşulları

Jeep, ekim ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu...

Chery Hong Kong Menkul Kıymetler Borsası’nda Ana Tahtada Listelendi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, Hong Kong Menkul Kıymetler Borsası HKEX’in ana tahtasında listelendi....

PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ekim ayı kampanyasını başlattı

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu...

11.529 adet satışla Renault, yine en çok satan marka olmayı başardı

Eylül ayında toplam 11.529 satış adediyle en çok satan marka olan Renault, yılın ilk dokuz...

Dacia Eylül ayında elde ettiği 3.290 adetlik satış başarısıyla lider

Dacia Sandero Stepway, 2025 yılının ilk dokuz ayında ulaştığı 16.374 adetlik satış performansı ile B-SUV...

Audi Türkiye, 15. IST.FESTIVAL’in Mobilite Destekçisi Oldu

Audi Türkiye, kültür ve sanat alanındaki uluslararası iş birliklerine bir yenisini ekliyor. Marka, bu yıl...

Yeni Cayenne Electric Teknoloji ve Konforu Zirveye Taşıyor

Yeni Cayenne Electric, Porsche’de bugüne kadar sunulan en büyük ekran yüzeyine sahip yeni dijital işletim...

ABD yeni otomobil pazarındaki büyüme devam ederken rekor EV satışları

Rekor elektrikli araç (EV) satışlarının etkisiyle, ABD'deki yeni otomobil teslimatlarının Eylül ayında ülkede marjinal bir...

Otokar Otonom ve Elektrikli Otobüslerini Belçika’da Sergiledi

Türkiye otobüs pazarının aralıksız 16 yıldır lideri olan Otokar, toplu taşımanın geleceğini yansıtan geniş otobüs...

Chery TIGGO Modellerinde Ekim Ayına Özel Cazip Fiyatlar

Ekim ayında kullanıcılara cazip fiyatlar ve ödeme koşulları sunan Chery, yeni bir SUV sahibi olmak...

3008’in 200 bininci üyesini tarihi Sochaux Fabrikası’nın bantlarından indirdi

Otomotiv dünyasının en dinamik markalarından PEUGEOT, yeni nesil 3008’in 200 bininci üyesini tarihi Sochaux Fabrikası’nın...

Fransız yeni otomobil pazarı Eylül ayında bir iyileşme daha kaydetti

BEV'ler, benzinin yeni düşük seviyeye ulaşmasıyla Fransız kayıtlarını artırdı. Fransa'daki akülü elektrikli araç (BEV) teşvikleri,...

PHEV satışları Çin’de düşük seviyesine geriledi

Çin'de akülü elektrikli araç (BEV) satışları Temmuz ayında etkileyici büyümesini sürdürürken, plug-in hibritler (PHEV'ler) zorlandı. ...

JLR ve tedarikçilerini neler beklediğine dair bir değerlendirme?

Çin'de plug-in hibrit (PHEV) satışları nasıl gitti? AB kayıtlarındaki artışı kutlamak için henüz çok mu...

Hollanda elektrikli hafif ticari araç devrimine öncülük edebilir mi?

Hollanda bu yıl akülü elektrikli hafif ticari araç (LCV) alımında başı çekiyor. Peki bu gelişmenin...

Mercedes AMG PETRONAS Formula 1 Takımı SAP’nin kurumsal çözümlerinden yararlanacağını duyurdu

Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı, bulut tabanlı kurumsal kaynak planlama için SAP Cloud ERP Private çözümleri sayesinde, organizasyon genelinde...