Münih’teki IAA Mobility 2025’e ürün, tasarım ve teknolojileriyle katılan Togg, Microsoft Türkiye iş birliğiyle geliştirdiği yapay zekâ platformu Can.ai’yi...
Hyundai Motor Türkiye, A-SUV segmentindeki kompakt elektrikli modeli INSTER’dan sonra INSTER Cross’u da satışa sunarak elektrikli araç pazarındaki varlığını...
Araç kiralama sektörünün global markalarından Europcar, Türkiye operasyonunu deneyimli bir isme emanet etti. Sektördeki 15 yıla yakın bilgi birikimi ve...
Elektrikli mobilitenin öncü temsilcilerinden Leapmotor, yeni nesil iki önemli oyuncusunun tanıtımını bir arada gerçekleştirdi. IAA Mobility 2025’e güçlü bir...
Motosiklete başlamak, özgürlük hissini tatmak ve yollarda rüzgârı hissetmek kadar güvenliğe ve konfora da yatırım yapmayı gerektirir. Özellikle başlangıç...
Avrupa pazarındaki otomobillerin güvenliğinin değerlendirildiği bağımsız Euro NCAP programının tüm testlerinden en yüksek seviye olan 5 yıldızı alan T10F,...
Otomobil üreticileri, teknoloji şirketleri, startup'lar ve sürdürülebilir ulaşım alanındaki öncüleri bir araya getiren IAA Mobility 2025, Münih'te kapılarını ziyaretçilere...
Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,yılın ilk yarısını, 2024’ün aynı dönemine kıyasla yüzde 20 oranında küresel büyümeyle geride bıraktı. Avrupa’da teslimatlarda yüzde 33,3’lük bir artış yaşanırken Alfa Romeo; Fransa, Birleşik Krallık, İtalya ve Hollanda gibi önemli pazarlarda pazardaki büyümenin çok üzerinde sonuçlar elde etti. Marka, Orta Doğu ve Afrika bölgesinde yüzde 34, Güney Amerika’da yüzde 63 büyüme gerçekleştirdi. Alfa Romeo, Türkiye’de de yılın ilk yarısında önemli bir büyümeye imza atarak 2024’ün aynı dönemine göre yüzde 85’lik bir büyüme oranı yakaladı. Japonya’da pazara sunulan; Malezya, Tayvan ve Singapur’da da satışa sunulmaya hazırlanan yeni kompakt spor otomobil Alfa Romeo Junior, büyümede önemli bir rol oynadı. 38 ülkede satılan Junior, 45 binden fazla siparişe ulaştı ve taleplerin yüzde 17’si tamamen elektrikli versiyona yönelik oldu. Yılın ilk yarısı, markanın 115’inci yıl dönümü kutlamalarıyla daha da önemli hale gelen büyümeyle geçti. Bu kutlamalar arasında 33 Stradale’nin dinamik lansmanı, bu modele özel kitabın yayınlanması, 38’inci Amerika Kupası için LunaRossa ile ortaklık ve tenisçi JasminePaolini’nin yeni Marka Elçisi seçilmesi gibi önemli projeler yer aldı.
Otomotiv sektörünün duygulara hitap eden tasarımları sportif sürüş keyfiyle buluşturan köklü markası Alfa Romeo, yenilikçi modelleri ve İtalyan tarzıyla hızla büyümeye devam ediyor. Kuruluşu 1910 yılına dayanan İtalyan otomotiv üreticisi, sürekli değişen ve gelişen toplumsal vesektörel ortamda küresel büyüme hamlesini başarıyla sürdürüyor. Bu kapsamda marka, 2025’in ilk yarısında sayısını, 2024 yılının aynı dönemine kıyasla yüzde 20 artırdı. Böylece marka, hacimler ve pazar payının konsolidasyonu anlamında ortaya koyduğu olumlu eğilimi pekiştirmiş oldu.
Başarı yeni Alfa Romeo Junior ile taçlandırıldı!
Markanın kapsamlı ürün ailesine eklenen yeni kompakt model Junior ise büyük bir coşkuyla karşılanırken bu lansman ile elde edilen başarı, Alfa Romeo’nun İtalyan sportifliği ve bilgi birikiminden oluşan DNA’sına sadık kalarak evrimleşebilme yeteneğini de kanıtlamış oldu. Konu hakkında değerlendirme yapan Alfa Romeo CEO’su Santo Ficili,“Alfa Romeo’nun 115’inci yıl dönümünü sadece bir anma etkinliği değil, aynı zamanda markanın en özgün değerlerini kutlama fırsatı olarak görüyoruz. Yılın ilk altı ayında gözlenen homojen büyüme, sağlam planlama ve kapsamlı bir ticari ürün seçkisinin sonucunda elde edildi. 45 binin üzerinde sipariş alan Alfa Romeo Junior; Tonale, Giulia ve Stelvio ile birlikte kendi segmentlerinde markanın ruhunu yansıtmaya devam eden bir ürün ailesinin en önemli itici gücü olarak dikkat çekiyor. Geleceğe odaklanıyoruz ve olağanüstü bir ekibin tutkulu çalışmalarının sonucunda marka için oluşturduğumuz yeni vizyonumuzu açıklayacağız. Yeni fırsatları değerlendirmek ve devamlı değişen küresel ortamda karşılaştığımız zorlukları kararlılıkla göğüslemek istiyoruz. Bunu yaparken çalışanlarımızdan, bayi ağımızdan ve dünyanın dört bir yanında bizi destekleyen Alfisti hayranlarından güç alacağız. Bu yolda bize elbette eşsiz kimliğimiz ve her zaman alametifarikamız olan cesur yaklaşımımız da eşlik edecek” dedi.
Fransa’da yüzde 51 oranında büyüme yakalandı!
Avrupa’da teslimatlardabir önceki yıla göre yaşanan yüzde 33,3 oranındaki artış markanın varlığını güçlendirirken belirgin bir büyüme trendini teyit etti. Bu etkileyici performansa, segmentinde liderliğini sürdüren Junior ile Fransa’da yüzde 51’lik artış, teslimatlarınyüzde 50 arttığı Birleşik Krallık’ta yüzde 35’lik artış, son olarak yüzde 200’lük olağanüstü büyüme ile Hollanda gibi bazı önemli pazarlar öncülük etti. Alfa Romeo, Türkiye’de de yılın ilk yarısında önemli bir büyümeye imza atarak
2024’ün aynı dönemine göreyüzde 85’lik bir büyüme oranı yakaladı. Alfa Romeo, Güney Amerika’da da 2024’ün ilk yarısına kıyasla yüzde 63 gibi bir oranla büyümeye devam ederken yüksek potansiyeli olan bu bölgede markanın modellerine artan ilgiyi kanıtladı. Kuzey Amerika’da ise markanın hedefli bir strateji ve proaktif bir vizyonla yeni büyüme fırsatlarını yakalamaya çalıştığı gelişen ve değişen bir ortamda teslimatlarda düşüş kaydedildi.Alfa Romeo, Orta Doğu ve Afrika (MEA) bölgesinde ise geçen yılın aynı dönemine göre yaşanan yüzde 34’lük artışla varlığını konsolide etmeye devam etti. Ayrıca marka, Hindistan-Asya Pasifik bölgesinde varlığını güçlendirmek adına yatırımlar yapmayı sürdürüyor. Haziran ayında Japonya’da piyasaya sürülen Junior’ın yakın zamanda Avustralya’da da müşterilerle buluşması planlanıyor. Marka yakında Malezya ve Tayvan pazarlarına da giriş yaparak bölgedeki yeni büyüme fazını başlatmış olacak. Bu gelişmeler beklenirken yılın ilk yarısında hafif bir düşüş yaşandı. Çin’de ise markanın performansı, 2024 verilerine göre sabit kaldı.Alfa Romeo’nun büyümesine öncülük eden model Junior oldu: 38 ülkede piyasaya sürülmesinden sonra yalnızca birkaç ay içinde 45 binin üzerinde sipariş alırken bunun yüzde 17’si tamamen elektrikli versiyona yönelikti. Kendi segmentlerinde Alfa Romeo sportifliğinin özünü korumaya devam eden Giulia ve Stelvio da olumlu sonuçlar elde ederek markanın büyümesine katkıda bulunuyor.
Tenis ikonu JasminePaolini marka elçisi oldu!
Alfa Romeo, yılın ilk yarısında sportiflik, İtalyan mükemmellik anlayışı ve yenilikçi ruh mirasından güç alarak pazarın değişimini yorumlamayı başardığını kanıtladı. Markanın kuruluşunun 115’inci yıl dönümünün kutlandığı bu yıl, araç teslimatlarındaküresel ölçekte homojen büyümenin kaydedilmesi sayesinde elde edilen somut sonuçlarla daha da önemli hale geldi. Dünyada çok az sayıda otomobil üreticisinin ulaşabildiği önemli bir dönüm noktası olan bu başarı, Biscione markasının 1910 yılından bu yana kendi DNA’sının karakteristik özelliği olan tutku ve spor ruhu ile kazanıldı.Yılın ilk yarısındaki en ikonik anlar arasında, Balocco Test Pisti’nde Yeni 33 Stradale için gerçekleştirilen dinamik testler ve FuoriConcorso 2025 sırasında düzenlenen özel bir etkinlikte ilk kez hayranların beğenisine sunulan Alfa Romeo 33 Stradale adlı kitabın tanıtımı yer aldı. Dünyanın dört bir yanından hayranların ve kulüplerin bir araya geldiği Arese’de gerçekleştirilen uluslararası etkinlik de yine aynı derecede heyecan verici bir andı. Marka ayrıca38’inci Amerika Kupası mücadelesinde markanın pilotu olacak LunaRossa ve Alfa Romeo Marka Elçisi olarak seçilen dünya tenisinin ikonu JasminePaolini ile başlayan yeni büyük küresel iş birliklerini duyurdu.
Audi A6 e-tron’un uzun yol performansı, Sportback versiyonunun kullanıldığı ve Danimarka'nın Kopenhag kentinden başlayarak Norveç'in Bergen şehrine uzanan 1.000 kilometrelik rotada, farklı zemin ve...
Hyundai Motor Türkiye, A-SUV segmentindeki kompakt elektrikli modeli INSTER’dan sonra INSTER Cross’u da satışa sunarak elektrikli araç pazarındaki varlığını daha da güçlendirdi.
INSTER Cross, sınıfındaki...
Sınırlı sayıda Qashqai 1.899.000 TL’lik fiyatıyla dikkat çekiyor
C-SUV segmentinin yaratıcısı Nissan Qashqai için özel kampanyalar Nissan sahibi olmak isteyenleri bekliyor. Sınırlı sayıda Qashqai Mild...
Elektrikli mobilitenin öncü temsilcilerinden Leapmotor, yeni nesil iki önemli oyuncusunun tanıtımını bir arada gerçekleştirdi. IAA Mobility 2025’e güçlü bir katılım sağlayan marka, yeni B05’in...
Stellantis Başkanı John Elkann: “Tofaş ile Birlikte Önümüzde Büyük Fırsatlar Var”
Tofaş, hafif ticari araç üretim anlaşmasının imzalanmasının ardından Stellantis’in üst yönetimini Bursa’da fabrikasında ağırladı....
Toplu ulaşımda bir dünya markası haline gelen Karsan, Fransa’da önemli bir başarıya daha imzasını attı. Ülkenin Toplu Taşıma Satın Alma Merkezi CATP (Centrale d’Achat...